Yuta'nın elleri çıplak vücudunda açgözlülükle gezindi. Uzun parmaklarının altında tenin karıncalandı. Yuta'nın sana ne kadar hevesle dokunduğunu sevdin, sanki onun suyu, havasıymışsın gibi. Sadece vücudunu keşfetmekten boğazından derin inlemeler geliyordu.
Burada, zifiri karanlık yatak odanızın mahremiyetinde sen ve Yuta sihri gerçekleştirebilirsiniz. Dudaklar kilitli, bedenler birbirine dolanmış, bu senin küçük mükemmellik dilimindi.
Yuta'nın ağzı boynundaydı, seni aç bir şekilde öpüyordu.
Simsiyah saçlarından tutup onu dudaklarına çektin. Erkek arkadaşını öpme hevesinde burnun onunkine çarptı. Gülmeye başladı.
Yuta dudaklarını seninkinden çekti. "Bebeğim, ışıkları açabilir miyiz? Hiçbir şey göremiyorum!"
Bunun hakkında ne hissettiğimi biliyorsun," diye tersledin, beceriksizce üstünü sutyeninin üzerine geri çekerken.
Karanlıkta sadece Yuta'nın gözlerinin beyazını seçebiliyordunuz.
Ama seni görmek istiyorum, dedi. Eli belinizi buldu ve yumuşak eti arsızca sıktı.
"Yapma!" Elini bir tokatla uzaklaştırdın. Bu, bu özel tartışmayı ilk kez yapmıyordu.
Yuta'nın yataktan kalktığını hissettin. Bir sonraki an, yatak odasının ışıkları yandı.
Yuta kapıda duruyordu, kollarını kavuşturmuştu. Saçları darmadağınıktı ve yanakları koyu kırmızıydı.
"Y/n, konuşmamız gerek."
Zaten dökülmekle tehdit eden gözyaşlarını geri kırptın. "F-iyi."
"Neden hep ışıklar kapalıyken seks yapıyoruz?" dedi Yuta. Yanına oturdu ve başını omzuna yasladı. "Güzel olan sensin. Seni görmek istiyorum."
Utançtan derisi karıncalanan Yuta'yı ittin. "Gerçekten bana yüksek sesle söyletecek misin?" burnunu çektin. "Işıklar kapalıyken hep sevişmemizin sebebi... Vücudumdan nefret etmem. Şimdi mutlu?"
Yuta'nın kaşları çatıldı ve sen birden onun bakışları altında maruz kaldığını hissettin.
"Aptal olma Y/n! seni çıplak gördüm. Vücudunun nasıl göründüğünü biliyorum ve hala seninle olmak istiyorum. Bu senin için yeterli değil mi?"
Kaşlarını çattın. "Hayır, bu yeterli değil! Anlayamazsın Yuta. Harika bir vücudun var. Herkes katılıyor. Nasıl güvensiz olabilirsin?"
Yuta, rahatsız olduğunda her zaman yaptığı gibi ensesini ovuşturdu.
"Bu doğru değil," diye fısıldadı. "Benim de güvensizliklerim var."
alay ettin. "Ne gibi?"
Yuta dudağını ısırdı. "Şey... Karnımı gerçekten hiç sevmedim..."
"Ah, lütfen. Karın kaslarınla mermer kesebilirsin! Benim gibi yaşamanın nasıl bir şey olduğu hakkında hiçbir fikrin yok!"
Yuta kollarını kavuşturdu. "Bu adil değil Y/n. Beni ciddiye almıyorsun."
"Ah, üzgünüm," dedin, alaylı bir ses tonuyla. "Bay mükemmelin sorunları var. Boo hoo."
Yuta çenesini sımsıkı sıktı. "Pekala, eğer böyle bir... bu konuda... orospu olacaksan, o zaman belki de gitmeliyim."
Yuta sweatshirtünü başına geçirdi ve kot pantolonunu giydi. Bağcıklarını düzeltme zahmetine bile girmeden ayaklarını sohbetlerine soktu.
"Evet doğru" dedin. "Çıkmak. Siz erkeklerin iyi olduğu tek şey bu!"
"İyi. Ya geri gelmezsem?" Yuta tehdit etti.
"Bunu çok isterim!" bağırdın.
Yuta kapıyı arkasından çarparak dışarı çıktı.
Yatağa yığıldın, başın dönüyordu. Erkek arkadaşını bugün mü kaybettin? Yuta'sız bir hayata katlanabilir misin?
---
Altı gün olmuştu ve hala Yuta'dan haber almamıştın - ama gururun onu aramana engel oldu. Seni geri istiyorsa, özür dilemek zorundaydı.
Bir pazar sabahıydı ve sen marketteydin. Aniden, sebze adasında bir tutam siyah saç gördünüz. Nefes aldın. Yuta!
Kaçmak için arkanı döndün ama çantan rafa çarparak havuçların her yere uçuşmasına neden oldu.
Bok.
"Y/n?"
Sen sinmiştin ama sen daha gitmeden Yuta tam karşında duruyordu.
"Sen buradasın! İnanamıyorum!" Yuta bağırdı. Kollarını uzattı, neredeyse sana sarıldı, sonra onları ceketinin ceplerine tıktı.
Parmakların ona dokunmak için kaşınıyordu ama sen onun yerine çantanı sıktın. "Seni arardım ama... telefonum bozuldu," diye yalan söyledin.
Yuta başını salladı, gözleri etrafta gezindi. "Evet... Seni birkaç kez aradım ama cevap vermedin."
Kaşlarını çattın. "Bekle, hayır yapmadın! Bütün hafta telefonumla uğraştım ve senden sıfır arama aldım!"
"Telefonunun bozuk olduğunu söylediğini sanıyordum?" dedi Yuta.
Ağzın düştü. "Beni aradığını söylediğini sanıyordum!"
Yuta başını kaşıdı. "İkimiz de birbirimizi özlediğimizi kabul edebilir miyiz?"
Gözleriniz buluştu ve o uzun bakışta son altı günün tüm acısı ve yalnızlığı havada parıldadı.
diye somurttun. "İyi. Sanırım... senin... sırt masajını kaçırdım. Sen değilsin ama."
Yuta'nın dudaklarının kenarı bir gülümsemeyle yukarı kıvrıldı. "Sanırım senin... boyun öpücüklerini özledim. Kesinlikle sen değilsin."
Gülümsedin. "Tamamen."
Kavganızın anıları zihninizi doldurdu ve ürperdiniz. "Bak Yuta," diye başladın. "Geçen gece için gerçekten üzgünüm. Daha önce hiç kimseye güvensizliklerimden bahsetmedim ve söylediğim her şey yanlış çıktı."
Yuta başını salladı. "Anladım. Seni seviyorum. Seni istiyorum. Bu kadar ısrarcı olduğum için üzgünüm."
Yuta'nın elini tuttun ve onun parmaklarını seninkilere doladın. "Bu şeyleri seninle paylaşmak istiyorum ama... zaman alacak."
Yuta utangaç bir şekilde gülümsedi, siyah gözleri dudaklarına sabitlendi. "Yani... şimdi öpüp barışabilir miyiz?"
"Yu!" ağladın, arsız erkek arkadaşın geri döndüğü için içten içe mutluydun. "Bir bakkalın ortasındayız!"
"Böyle?" dedi, uzun parmaklar çenenizde dans ederek. "Biz ne zamandan beri bunu umursadık?"
Hala gülümserken, Yuta eğildi ve seni öptü. Onun sıcak ağzının seninkilere değdiğini hissedince, ellerinin belini kavradığını hissedince neredeyse inleyecektin. Avuç içlerinizi kaslı sırtında gezdirdiniz, parmaklarınız poposuna doğru kaydı.
Diğer müşteriler bakmaya başladı, ama sen umursamadın.
Sen ve Yuta dünyaya karşıydınız.
-