Johnny

809 5 0
                                    


Görünüşe göre evrenin tüm enerjileri ve güçleri, bu günü haftanızın en yorucu ve yorucu günü yapmak için bir araya geldi. Eve erken dönme planlarınız vardı ama her şey mahvolmuştu, şimdi neredeyse gece yarısı eve giden iş arkadaşlarınızdan birinin arabasındaydınız. Konuştukça baş ağrısı daha da şiddetlendi ve artık ondan susmasını isteyecek gücün kalmamıştı.

Sözlerinden bıkmış, küçük ve duyulmaz bir 'elveda' mırıldanarak, ona bakmadan ve gönülsüzce evinize doğru yürüyerek arabasından indiniz, sıcak bir banyo yapıp en azından akşama kadar uyumak için tüm benliğinizle özlediniz. öğlen 12 sonraki gün. Ne yazık ki senin için tüm kıyafetlerini çıkardıktan ve suyu hazırladıktan sonra biri kapıyı çaldı. Gözlerini devirdin ve görmezden gelmeye karar verdin çünkü muhtemelen meslektaşındı, ama vuruşlar ısrarcı oldu ve kapıyı açmak için bir cübbeyle gitmekten başka çaren yoktu.

"Ne sikim-" cümlenin ortasında beklediğin kişi olmadığını fark ettin, ağzından özür çıkmadığı için şaşkınlıkla gözlerini açmaktan başka bir şey yapamadın. Önündeki uzun boylu adamın yüzünde küçük bir gülümseme vardı, açıkçası durumdan ve senin ifadenden de eğleniyordu. "Sana da selam"

Geçen hafta becerdiğin adam yine buradaydı.

"Bir şeye ihtiyacın var?" Yorgun sordun, özür bile dilemedin. "Johnny kaba görünmek istemem ama..."

"Yorgunsun" diyerek sözünü kesti ve söylemek üzere olduğun şeyi bitirdi. "Görebiliyorum" diye içini çekerek kapıya yaslanıp onu izledin. "Yüzüğümü kaybettim ve burada olduğundan oldukça eminim."

Hiçbir şey söylemedin ve geçmesine izin verdin. Johnny'yi zar zor tanıyor olsanız da, o geceyi geçirmişti ve onun kötü biri olduğundan şüphelenmenizi sağlayacak hiçbir davranışı olmamıştı. "Dürüst olmak gerekirse, yüzüklerinden hiçbirini bulamadım" dedin, kapının pervazında durup eğilip yatağının altına bakmasını seyrettin. "Yüzük takıp takmadığını bile hatırlamıyorum"

Johnny içten içe gülüyordu, onları kullanmıyor, sadece seni tekrar görmek için iyi bir bahane istiyordu. "Git banyonu yap" dedi doğrudan sana bakarak. "Yüzüğümü bulduğumda istersen sana masaj yapabilirim" Memnuniyetle gözlerini kapadın ve içini çektin, Johnny'nin teklifi hayır demek için fazla cezbediciydi. "Kulağa harika geliyor."

Tereddüt etmeden bornozunu çıkardın ve tüm kaslarını gevşeterek ılık suya daldın. Johnny'nin merakla parmağında bir yüzükle ortaya çıkması uzun sürmedi. "Buldun?" baktıktan sonra gözleriniz kapalı sordunuz. Sinirli bir şekilde güldü. "Evet"

Sonra klozete oturdu, bakmasanız bile anlardınız. "Bana masaj sözü vermiştin" dedin eğlenerek. Sen ona sırtını vermek için yerleşirken Johnny tekrar güldü ve sana doğru eğildi. Vücudunuzun diğer yarısı hala su altındayken göğsünüz havayla temas ediyor. Soğuk meme uçlarını sertleştirdi, Johnny onları görmezden gelmedi ve bütün hafta boyunca sakladığı duygu pantolonunun altında mevcuttu.

Büyük elleri omuzlarınıza dokundu, yavaş yavaş farklı yönlere baskı ve hareket uyguladı. Yaptığı iyi işi hissettiğinde içini çektin.

"Yüzüğün için gelmedin" dedin sırıtarak. Elbette biliyordunuz, evinizde bir şey unutmuş olsaydı, neredeyse bir hafta sonra değil, ertesi gün gelirdi. Ayrıca o gece o kadar sarhoş değildin, Johnny'nin küpeler dışında herhangi bir aksesuarı olmadığını çok iyi hatırlıyorsun. "Ne için geldin Johnny?"

Kulağınıza yakın nefesi tüylerinizi diken diken etti, sesi anıları ve hisleri uyandırdı. "Bak" diyerek burnunu boynuna sürtmeye başladı. "Bana ne tür bir kara büyü yaptın bilmiyorum," Johnny yoluna devam etti ve omuzlarından birini öptü. "Ama gerçekten sarhoş olmamıza rağmen, bunu ışıklar açıkken bile yaptığımızı hatırlıyorum."

Arkanı döndün, şimdi yüz yüzesin. "Neden bana katılmıyorsun?"

Johnny sana itaat etti, sen onu utanmadan izledin, elbiselerini birer birer çıkarırken, ama bir kez tamamen çıplakken, sen hala küvette otururken, sert siki önünde, yalvarıyorken ayakta duruyordu. dikkat.

Dilini tüm uzunluğu boyunca aşağı indirmeden önce, ucundan gelen precumun tadını çıkarmadan önce ona bir kez baktın. Johnny, ağzının sıcaklığından memnun bir şekilde inlemekten başka bir şey yapamadı. Yüzünü çabucak okşadı ve yaptığın şeye hiçbir saçın karışmadığından emin oldu, sen kendini bir elinin yardımıyla elinden geldiğince onun sikini emmeye adadın. Johnny saçını daha çok kavradı ve başını hareket ettirmeni durdurdu ve ağzın hala açıkken kalçalarını sallamaya, ereksiyonunun giriş ve çıkışını kontrol edip tutmaya başladı.

Çenen yorulmaya başlamıştı, ancak Johnny'nin mutlu yüzünü görmek acıya değerdi. Son bir hamle, siki boğazının derinliklerinde ve gözlerinde yaşlar, seni terk etti ve senin boyuna çömeldi. "Bana yeter, ikimiz için de zaman" kıçından bacaklarını onun beline sarıyorsun. İkiniz de banyodan odanıza bir su yolu bıraktınız. Çıplak vücuduna çarpan soğuk esintiyi hissettiğinde "Üşüyorum" dedin. "Onu tamir edebilirim"

Duvarın yardımıyla, elini kıvrımlarınıza doğru yönlendirmek için kaldırdı, açıkçası ısı sizi istila etmeye başladı ve tüyleriniz artık hava ile su arasındaki ani sıcaklık değişiminden kaynaklanmıyordu.

Johnny alnını senin alnına dayayarak, "Bunu istediğini biliyorum," diyor, çarpık gülümseme eğlendiği anlamına geliyordu. "Senin de benim gibi hissettiğini biliyorum. Hadi, utanma."

"Siktir et beni" diye fısıldadın. "Ne dedin?" Hala klitorisini ovuşturarak soruyor, sen onu yanaklarından tutup gözlerinin içine bakıyorsun. "Siktir et beni Johnny"

Söyleyecek söz yok, itaat etti ve tüm uzunluğu boyunca daldı, tiz bir inilti çıkarmanıza neden oldu. Onu öptün, kendini kapatmaya çalıştın ve ertesi sabah komşulardan şikayet almamaya çalıştın, bu adamın ne kadar kalın olduğunu ve içinde ne kadar iyi hissettiğini unutmuştun.

Sırtın duvara çarpıyordu ve göğsün neredeyse onunkine yapıştırılmıştı. Dayanamadı ve boynundan aşağı indi ve sonra meme uçlarından birini ağzıyla yakalamak için memelerine indi, emdi ve ısırdı, dili onunla oynuyordu. Tırnakların karşılık olarak omuzlarına batıyordu, hamleleri durmuyordu, sen çoktan çözülmek üzereydin.

"Johnny, geliyorum" diye inledin, normal konuşamadın. "O zaman benim için gel"

Göz teması kurmadan önce birbirinizi öptünüz ve sonunda orgazmınızın geldiğini hissettiniz, birkaç hamle sonra, onun sıcak boşalmasının sizi doldurduğunu hissettiniz.

Bütün kasların gevşedi, baş ağrısı kayboldu ve bir hafta önce bir barda tanıştığın bir adamın yanında bebek gibi uyudun.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin