Vücuduna lateks gibi yapışan siyah yüzme gömleğine dik dik bakarken, dış vurucu pozisyonuna geri dönerken ince vücuduna baktınız. Önünüzdeki havuzun kenarına taşındığını ancak adınızı söyleyene kadar fark ettiniz.
"İçeri girmek istemediğine emin misin?" Dedi yapmacık bir sırıtışla.
Yüzünde masum bir ifadeyle kafanı salladın, "Bütün gün ayakta durmaktan vücudum çok ağrıyor."
"Ya seni taşısaydım?" Teklifi geri çevirmek çok cezbediciydi ve başını salladığını gören Jaehyun havuzdan dışarı çıktı ve sana doğru ilerledi. "Kollarını kaldır bebeğim." Sana baktı, mayonun üzerindeki güneş elbiseni çıkarmana yardım etti.
"Beni ıslatacaksın." küçük bir kaş çatıldı, su damlacıkları kollarına düşüyor. Erkek arkadaşın sana bakmak için başını çevirdiğinde onunla burun burunaydın; kulağına fısıldadığında bir öpücük için eğildiğini düşündün.
"Zaten yaptım, değil mi?" Yanaklarınız ısındı ve bu arada gözleri sinsi bir şekilde kısıldı, tam olarak ne planladığını biliyordunuz.
Az önceki gülümsemeyle uzaklaşan Jaehyun, sen hala kollarındayken arkadaşlarına döndü.
"Yatabilmesi için içeri giriyoruz, güneş onu biraz yoruyor." Sekiz kişi inledi, eğlenceye katılmanı istedi, ama sen evin arka kapısına yaklaşırken en iyi dileklerini gönderdiler.
En üst kata ulaşman uzun sürmedi ve Jaehyun'un seni yere bıraktıktan sonra dudaklarını seninkilere çarpması daha da az zaman aldı.
Artık kuruyan elleri vücudunuzda dolaşırken, yanlarınızdan aşağı koşarken, sırtınıza masaj yaparken, kıçınızı el yordamıyla size karşı sıcaktı. Erkek arkadaşın dilini emerken inlemelerini yuttu.
"Zıplamak." seni tekrar kollarına almadan önce emretti. Bacakların onun kalçalarına dolanır dolanmaz, Jaehyun bir eliyle duşun cam kapısını iterek açtı ve sırtını duvara çarptı.
Çarpmanın etkisi, Jaehyun'un dudağını ısırmana neden oldu, iki ağzını da metalik bir tat doldurdu. Erkek arkadaşın yüksek sesle inledi, alt dudağı hala dişlerinin arasındayken geri çekildi.
"Çok üzgünüm." küçük kan damlasını baş parmağınla sildin.
"Sorun değil bebeğim, biraz acıyı severim." Göz kırptı, sağ eli tutamağa uzanırken dudaklarınızı gagaladı, üzerinize sıcak su yağmaya başladı. Jaehyun örtülü çekirdeğinize yerleşti, sürtünme onu transa soktu - sadece daha hızlı hareket etmesini sağladı. "Seni indirmeliyim." diye mırıldandı ve seni uygun bir şekilde sağındaki sıraya oturttu.
Çocuk, dizlerinin üzerine çökmeden önce bikininin altını neredeyse yırtacak, arkasına fırlatacaktı. Hiç uyarmadan dilini senin kıvrımlarına getirdi ve sonunda senin tadına baktı. Kas senin üzerinde sihir yaptı, deliğine girebildiği kadar derine daldı.
Jaehyun dilini çıkarıp parmaklarının yerine koyduğunda ellerin sırılsıklam olan buklelerini buldu ve sıkıca kavradı.
Adını her inlediğinde, Jaehyun'un gövdesindeki gerginlik giderek daha rahatsız edici hale geldi, bu yüzden boştaki eliyle sikini çıkardı ve sarsmaya başladı. Amına karşı bir inilti ile Jaehyun, eli biraz fazla iyi hissetmeye başladığında ve klitorisini eskisinden daha da sert emmeye başladığında parmaklarını senin içinde kıvırdı.
"Cumming- siktir, Jaehyun boşalıyorum." tam boyunuza ulaşana kadar adını tekrarladınız, uyluklarınız neredeyse başının çevresine kapanarak uzaklaşmasını engellediniz. Jaehyun'un seni içinden çekerken duyduğu en muhtaç sızlanmalardan birini çıkardın ama Jaehyun duş başlığını deliğine getirdiğinde bunun yerini çabucak bir çığlık aldı.
"Kahretsin, yanlış ayar." kendi kendine mırıldandı ve nefesini büyük nefeslerle yakalamana izin vererek onu senden aldı. "Oraya gidiyoruz." dedi küçük bir gülümsemeyle, su jetini klitorisinizden santimetrelerce uzağa yerleştirmeden önce gözleri sizinkilerle buluştuğunda parlıyordu.
"Vay canına, Jae-" iki parmak bir kez daha içine girdiğinde sözlerin inlemeye dönüştü. Kalçalarınız, erkek arkadaşınızın size verdiği ezici zevkten kaçmak için kıpırdadı - ama hareketleriniz onun tatlı noktanıza çarpmasına neden olduğunda daha da kötüleşti.
"Aynen öyle Jae- kahretsin, aynen böyle." Su, hassas tomurcuğuna çarparken mırıldandın, seni ikinci orgazmına yaklaştırdı - ama bu sefer farklı bir şey hissettin. Sanki biriken daha fazla baskı varmış gibi.
Fayanslı duşu özensiz ıslak sesler doldurdu ve uyarınızdan sonra bile Jaehyun, etrafını sardığınızı hissedene kadar içinize çarpmaya devam etti. Erkek arkadaşın dilini çıkarırken güldü, senden fışkıran meyve sularının tadını çıkardı.
Görüntü o kadar sıcaktı ki, Jaehyun birkaç dakika önce durduktan sonra kendine dokunmaya devam etmesine bile gerek kalmadı. Senin yumruğunu biraz daha emerken bir inilti ile, meyve sularını içerken geldi.
Bir tüy kadar hafifmişsin gibi vücudunu kaldırarak,
Jaehyun'un girişinizde dürtmesiyle sırtınız bir kez daha duvara sıvanmıştı. "B-lütfen, geçen sefer, tamam mı?" Başını sallayarak yalvardın.
"Tek ihtiyacım olan bu bebeğim." ve aynen öyle sana girdi. "Az önce ağzımdan çıkanı çıkardım, nasıl hala bu kadar sıkısın?" erkek arkadaşının kaşları çatıldı, sana uyum sağlamaya çalıştı.
"Bilmiyorum ama kendini çok iyi hissediyorsun. Yani, lanet olsun, iyi." Çektin, Jaehyun'u gülümsettin. "Tanrım, Yuno beni becer. Sert." İsteğinize göre hızı artmaya başladığında omuzlarından tuttunuz.
"Seni oyuncak bebek gibi kullanmam hoşuna mı gidiyor?" kulağına hırladı. "Seni uyuştuğumda mı? O bebeği beğendin mi?" Tıpkı parmakları gibi, boyu da mükemmel, en hassas noktaya çarpıyor ve her an kopabilecek o tanıdık halkayı oluşturuyordu.
"Evet, Jaehyun, siktir et evet yaparım. Bayıldım." mırıldandın. "Yakın Jae."
Bu noktada, iniltileriniz onun için bir uyuşturucu gibiydi ve bir bağımlı sadece daha fazlasını ister, yani elinde olan bu. "Benim için gel bebeğim, iyi bir kız gibi kahrolası sikimin her yerine boşal- seni kullandığımda bunu ne kadar sevdiğini göster bana."
Sözlerinin etkisiyle ve seni aptalca becerdiği gerçeğiyle, sarmakta olan bobin sonunda kırıldı ve sen üzerine geldiğinde milyonlarca küçük parçaya ayrıldı.
Jaehyun için, olduğu gibi yeterince sıkıydın- bu yüzden sen gelirken onun sikini sıktığında, kendi orgazmı ona doğru geldi, kendini senin içini boşalttı.
Siz ikiniz nefesinizi tuttuktan sonra, Jaehyun sizi yere bırakıp kendinizi temizlemekten daha iyisini biliyordu.
"Orada biraz aşırıya kaçtım, değil mi?" senin şu anki durumuna bakarken kızardı.
"Düşünüyor musun?"