Winwin

481 5 0
                                    


'Üzgünüm geciktim, ben-"

Kocanız Winwin özrünü açıklamadan önce, dudaklarını onunkilere değdiriyorsun.

Öpücüğe nefesini verir. Parmaklarınız siyah iş çantasının kayışlarını bulup çıkarırken dudaklarınıza doğru inlediğini hissediyorsunuz.

Geri çekildiğinde, nefes nefese kalıyor. Rüzgarla donmuş yanakları parlak kırmızı.

"Ben diyecektim-" diye başlıyor.

Parmağını dudaklarına bastırıyorsun. "Konuşmak yok. Sadece lanet olsun."

Sen ve Winwin bebek denemeye başlayalı neredeyse altı ay oldu.

Bir veri analisti olarak yoğun programınızla bir mimar olarak onunki arasında, günde üç kez seks rutininize uymanız neredeyse imkansız oldu. Ama bereketli pencerenizin bir anını bile boşa harcamayı göze alamazsınız.

Parmaklarınız siyah deri kemerinin tokasını buluyor - sizden ona bir yıl dönümü hediyesi.

Winwin o kadar çok kızarır ki kulakları bir çan gibi kırmızı çınlar. "Bizden önce, biliyorsun, yap... pencereler, Y/n!"

Nezaketine kıkırdar ve istemeye istemeye cam duvarlı ofisinizin kepenklerini kapatmasına izin verirsiniz.

Beş yıllık evlilik ve hala "seks" kelimesini söylemekten utanıyor. Her akşam ona "dondurma" demekte ısrar ederdi. Ardından eski püskü gri tişörtü ve boxer'ı ile kapı pervazına asılır, göz kapaklarını ovuşturur ve "bir kepçe daha" isterdi.

Ütülenmiş beyaz gömleğini düzeltirken ve panjurları endişeyle indirirken, sevgiyle sırıtıyorsun. O zaten bir baba.

Winwin sana yaklaştığında onu kendine çekip elini tekrar pantolonunun içine sokuyorsun.

Son derece tuhaf bir şey yapana kadar onu ritmik olarak okşarsınız. Winwin'in standartlarına göre bile tuhaf - ve bu bir şey söylüyor.

Winwin elini pantolonundan çıkardı ve boynuna yumuşak, ıslak öpücükler bırakmaya başladı. Köprücük kemiğinizin kendine güvenen kavisini emmek için duraklıyor.

"Bebeğim, romantizm için zamanımız yok! Eğer toplantıma gelmezsem, sıçarım!" Deneyimli parmaklarla kot pantolonunuzun düğmelerini açmaya başlıyorsunuz.

Winwin boynuna sızlanır. Ellerini kot pantolonundan kaldırarak parmaklarını göğsüne yerleştiriyor.

"Hayır. Şaka. Geç kalacağım. Geç kal" diyorsunuz. Yine de küçük nefesler arasında konuşuyorsunuz çünkü Winwin'in dudakları tehlikeli bir şekilde göğsünüze yakın ve çekirdeğinize titreşen kıvılcımlar gönderiyor.

Sonunda, onu uzaklaştıracak gücü elde edersin.

İfadesini görünce nefesiniz kesiliyor. Winwin'in yüzü son derece ciddi. Güçlü kaşları çatıldı, neredeyse ağlayacakmış gibi.

Winwin konuştuğunda, size değil, kenetlenmiş parmaklarınıza hitap eder.

"Ben..." derin bir nefes alıyor. "Ben senin için bir... sperm bankası mıyım?"

Dudakların sessiz bir nefesle aralanıyor.

Winwin konuşurken kafasının arkasını kaşıdı. "Biliyorum çok yapıyoruz ama uzun zamandır sevişmemişiz gibi hissediyorum. Sarılmadık, birlikte uyanmadık, altı saattir düzgün bir konuşma bile yapmadık. ay..."

Sesi kırılıyor ve dudağını ısırmasını izliyorsunuz. Sert.

Ellerini boynunun arkasına sararak, alnını alnına değene kadar yavaşça getiriyorsun.

"Üzgünüm, Winwin. Sanırım bir aile kurmaya o kadar dalmıştım ki... zaten bir ailem olduğunu unuttum," diye fısıldadın, cam gibi, fısıldıyorsun.

Winwin gülümser. "Ne zaman bu kadar sarhoş oldun?"

Hafifçe kıkırdarsınız, "Biliyorum, biliyorum... Bir şey deniyordum. Yavaştan alabiliriz."

Ve sonra dudaklarını onunkine getiriyorsun. Ve onu yavaşça, dikkatlice öpersin.

Ve Winwin haklı - neredeyse en iyi kısımları unutuyorsun. Şeftali dudaklı balsamının tanıdık tadını, belinizi saran iri ellerinin hissini, dudaklarına ulaşmak için parmak uçlarınızda nasıl ayağa kalkmanız gerektiğini neredeyse unutuyordunuz.

"Peki ya toplantınız?" Winwin kaşlarını çattı, yüzü gerçek bir endişeyle doldu.

Bir kez daha eğilerek, "Siktirin toplantıları," diyorsunuz.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin