NCT 127 üyelerinin aşağı inip kirlenmeyi sevdiği sıra dışı yerler
▸ Lee Taeyong
Stres bazen onu en iyi şekilde ele geçirme eğilimindedir, bu yüzden sahne arkası seks onun gerçekten sevdiği bir şey olurdu. Oldukça hızlı ve riskli olmasına rağmen, onu muhteşem bulacaktı. Bir kez boşaldığında kendini çok daha fazla kontrol altında hissedecekti. Konserlere gelirken rahatlıkla çıkarıp tekrar giyebileceğiniz kıyafetler giymeniz için sık sık mesaj atardı, kendini iyi bilir. O her zaman senin boşalmanı sağlardı, seks asla sadece onun zevki için olmazdı. Etkinlikten ya da konserden sonra, yorgun ve güçsüz kalsa bile seni düzgün bir şekilde sikiyordu.
▸ Moon Taeil
Taeil kesinlikle bir teşhirci olmasa da bilardo seksini oldukça seviyor. Evinizin bir havuzu olmalı. Taeil seks sırasında çok sesli olmazdı ve siz ikiniz oradayken bile kendine çok hakim olurdu, bu yüzden biraz fazla yüksek sesle konuşursanız, öyle ya da böyle inlemelerinizin gizlendiğinden emin olur. Gerçek sikişmenin dışında, Taeil duvarlardan birine itildiğinde seni öpmek ve parmaklamak istiyor. Bir duş başlığı satın almayı veya takmayı, havuzla duş seksini karıştırmayı, her iki dünyanın da en iyisine sahip olmayı tercih edebilir.
▸ Johnny Suh
Araba seksi bu adamı harekete geçirirdi, siz ikiniz arabadayken her zaman en azından biraz sertleşirdi. Çoğu insan arka koltukta sevişirken, ki bu onun da çok hoşuna giderdi, Johnny sürücü koltuğunda sevişmeyi, sen ona binerken daha çok tercih ederdi. Kalçalarından tutup seni aşağı yukarı itmesi muhtemeldir, böylece ona binmiş olmazsın. Dışarıda yağmur yağarsa ve daha da sisli olursa ekstra puan verilirdi. Büyük olasılıkla, bu özel durumlarda çalmak için çok şehvetli bir çalma listesi olurdu.
▸ Nakamoto Yuta
Mutfak seksi onun en büyük favorisi olurdu. Orada sizi kolayca tezgahın üzerine bükebilir ve arkadan becerebilir, sizi yiyebilir, hatta mutfak adasında yatarken boğazınızı baş aşağı sikebilir. Yuta oldukça sapıktır ve eğer teknenizde buz oyunları oynanırsa, dondurucuya kolay erişim, mutfak seksini onun için daha da çekici hale getirir. Sadece tişörtünüzü giyerken veya vahşi bir geceden sonra iç çamaşırınızın içindeyken mutfakta sabah seksi onun hayali olurdu.
▸ Kim Dongyoung
Doyoung için samimiyet, seksteki en önemli faktörlerden biridir ve bir şöminenin verdiği sıcaklık, tutkulu ve şehvetli bir sevişme sağlar. Doyoung, gerçek bir ateşe bu kadar yakın kontrolü kaybetmek kötü sonuçlara yol açabileceğinden, her şeyi kesinlikle normal ve hızı yavaş tuttuğundan emin olacaktı. Şöminenin yanında sekse olan sevgisi kış mevsiminde büyüyecek, ancak yaz aylarında, bunu gerçekten tekrar yaşamak istediğinde, kesinlikle klimayı en üst düzeye çıkarır ve sizi bir kez daha ateşin başına geçirirdi.
▸ Jung Yoonoh
Jaehyun yalnızlıktan hoşlanırdı, bu yüzden otel odalarında veya villalarda sekse bayılırdı. Bazen medeni bir çevrede olmanın yararlarını (ve dezavantajlarını) yaşarken, birkaç günlüğüne tamamen size odaklanabileceği lüks bir otelde bir daire seçerdi. Diğer zamanlarda, ormanın derinliklerinde özel bir villaya giderdi, burada her yüzeyde seni becerebilirdi. Karlıysa, karda da seks başlatabilir. Onun için böyle yerlerde seks, işten, sorumluluklardan vb. uzaklık anlamına gelir, sizinle büyük ölçüde bir aşk balonu içinde olmak demektir.
▸ Kim Jungwoo
Duşta sekse bayılırdı, öyle ki ikinizin yapacağı seksin yaklaşık %40'ı orada olurdu. Daha çok vokal olurdu, bu yüzden istediği kadar inleyip sızlanabilmesine gerçekten bayılırdı. İkinizin de ayakta durması gerekecek ve bu da onun çok istediği bir şey. Seni her çıplak gördüğünde muhtaç hale gelirdi, bu yüzden birlikte duş aldığında her zaman sevişirdin. Jungwoo muhtemelen banyoda telefonunu alır ve duş camı muhafazasında birkaç el izi bırakırsan diye fotoğraf çekerdi.
▸ Mark Lee
Arka bahçede seks yapmak Mark'a değer verdiği iki şeyi verirdi: mahremiyet ve heyecan. Teknik olarak, yine de dışarıda seks yapıyor olurdun, ama kendi şartlarınla. Bazen kapının yanındaki masada sikişiyordun, bazen de bahçenin ortasında ona gidiyordun. Mark büyük olasılıkla bir jakuzi satın alacak ve bu deneyimi daha da maceralı hale getirecekti. Arka bahçede seks yaparken ikinci bir raund zorunludur, ancak yatakta veya duşta olabilir.
▸ Lee Donghyuck
Büyük pencereler, ancak Fransız pencereleri gibi büyük değil, evinizde bir zorunluluk olurdu çünkü sizi pencereye itmeyi ve hala tişörtünüzü giyerken sizi güzel ve derinden sikmeyi gerçekten çok isterdi. Amaç, dışarıdaki hiç kimsenin seks yaptığınızı bilmemesini sağlamak olacaktır. Bazen sizi el sallar, hatta komşulardan bazılarıyla konuştururdu. Pencerede seks yaparsanız, her zaman en az bir kez daha raundunuz olur, ancak bu sefer çok sert ve oldukça gürültülü olacağı için pencerede olmaz.