Şimdi, ağzınızdan çıkan sözlerin ne kadar aptalca olduğunu fark etmediğiniz için bir çıkmazdaydınız. Belki o zamanlar bu kadar aşırı heyecanlanmasaydın, ağzını bu kadar cesurca konuşmazdın. Üstelik bunu tüm buz hokeyi takımının önünde ilan etmiştin, bu da muhtemelen üniversite deneyimin boyunca seni rahatsız edecekti.
Bahis, Lee Donghyuck galibiyet golü yaparsa, onunla seks yapmayı kabul edeceğinize karar verdi.
Dünyadaki en kötü şey değildi ve onunla seks yapmak istemiyormuşsun gibi değildi. İkinizin de arkadaş olduğu gerçeğini bir kenara bırakabilseydiniz ve gelecekteki özel ilişkilerinizi herkese açık olarak ilan etmiş olsaydınız, sizi engelleyen hiçbir şey olmazdı. Arkadaşınızın oldukça çekici olduğunu ve kendinden emin tavrının bunu daha da güçlendirdiğini kabul etmek zorundaydınız.
Ayrıca, Donghyuck ile seks pekala sorunlarınıza çözüm olabilir; ikinizin arasındaki gerilimi kesecek kadar keskin bir bıçak yoktu. Yeni Yıl geri sayımında onu öptüğünüzden beri, onunla ilişkiniz değişti.
Nitelikli sohbetler anlamsız münakaşalara, garip sessizlikler birbirinin gözlerinin içine bakmaya, beşlik çakmak el ele tutuşma özlemine dönüştü.
Donghyuck'un atletik yeteneklerini hafife aldın. Görünüşe göre, şakacı bir şekilde omzuna her vurduğunuzda mızmızlanıyor olması, onun gerçekten zayıf olduğu anlamına gelmiyordu. Beyniniz, muhtemelen takım arkadaşlarına onun için mükemmel bitiş atışını ayarlamaları talimatını verdiğini düşünmeye çalıştı. Yine de, takımını zafere taşırken, son pakı kaleciyi geçip fileye giderken, kupayı tezahürat yapan takım arkadaşlarının üzerine kaldırırken, onun bitmek bilmeyen gururlu gülümsemesini izlediniz. Donghyuck, kalabalığın arasındaki şaşkın bakışınızı fark etmiş olmalı çünkü oyunu kazanmaktan çok sizin inanmamanızdan heyecan duyuyordu.
İşte bu yüzden maçtan sonra dolaplara kilitlendin, Donghyuck'un vücudu seninkiyle aynı hizadaydı.
"Kabul et," diye mırıldandı, sana yaklaşırken darmadağın saçları yüzünü gıdıklıyordu. "Kaybettin."
"Emin misin?" diye sordun, dudaklarından gergin bir kahkaha fışkırdı. "Bu oyun mu dedim? Sanırım sezonu kastettim."
En iyi arkadaşınla seks yapmaktan çok, içeri girmen konusunda gergindin. Açıkçası, seks yapmaktan hiç çekinmedin; Donghyuck çok çekiciydi ve aranızdaki gerilim sizi tahrik ediyordu. Sorun şuydu ki erkekler soyunma odasındaydınız ve takımdaki herkes her an üzerinize basabilirdi.
"Ey? Birden geri mi dönüyorsun? Tüm ekibe laf attıktan sonra mı?" Donghyuck alay etti.
"Kapa çeneni."
"Sen kapat." Zorluk onun boğuk sesinde gizliydi. Utançtan yanarak bakışlarından kaçtın ama Donghyuck sana bakmak için başını eğdi. "Neden bu kadar cimri? Senin gibi güzel kızlar ilk etapta bela aramaya gitmemeli, Y/N."
"Ya da ne?" diye espri yaptın, ona bakmak için cesaretini topladın. Sana gözlerini kıstığında içinin alev alev yanıyordu. Sesini bir mırıltıya düşürerek ekledin, "Yakınsın."
"Biliyorum."
Donghyuck'un dudaklarını seninkilere bastırmadan önce, ateşler içinde, açlıktan ölmeden önce zar zor işleyecek vaktin vardı ve neredeyse onun acısını senin için tadabiliyordun. Her zaman onun sevdiği kızın önünde yumuşayan biri olmasını bekliyordun ama Donghyuck dizini bacaklarının arasına sıkıştırdığında yanıldığın kanıtlandı. Dudaklarından yumuşak bir inilti kaçtı. Zar zor duyuluyordu ama Donghyuck için ciltler dolusu konuşuyordu, dizini sana daha şiddetli bir şekilde bastırmasına neden oluyordu.