Bu, hayatınızda hissettiğiniz en maruz kaldığınız andır, yatakta kollarınızı çırılçıplak, bacaklarınız köşelere bağlı şiltenin etrafına yayılmış halde yatarken. Ama yanaklarınızı gerçekten alevlendiren şey, Renjun'un sertliğini iç çamaşırına bastırırken yatağın sonunda yüzünde bir sırıtışla vücudunuza hayranlıkla bakmasıydı.
Sonunda yatağın üzerinden emekleyerek bacaklarının arasına yerleşir. Elleri uyluklarınızı yumuşatıyor ve merkez bölgenize gittikçe daha çok yaklaştıkça vücudunuzdan aşağı ürpertiler gönderiyor ama hemen yanından geçip midenize inmenize neden olarak çaresizlik oluyor. Ardından, şimdiye kadar dokunuşunun altında vücudunuzun nasıl titrediğine odaklanan bakışları yana kayıyor.
Çarşafların üzerinde yanınızda birkaç farklı renkte mum bulunan bir tepsi duruyor. Beklenti içinde dudağını ısırırsın, bunu denemeyi kabul ettiğinde kendinden emin hissettin ama şimdi gerçekten oluyor diye yardım edemezsin ama gerginliğin seni ele geçirdiğini hissedersin. Renjun yanan mumlara Noel'de ilk açacakları hediyeyi seçen bir çocuk gibi bakar. Kırmızı olanla gitmeye karar vererek onu alır ve sana bakar.
"Güvenli kelimeyi hatırlıyor musun?" Gözlerinde şehvet parıldasa da şefkatle soruyor.
"Evet." Sesin gülümser ama onun sana cevap vermene ihtiyacı olduğunu biliyorsun, jestlerle değil.
"Benim için söyleyebilir misin?" Gerçek eğlence başlamadan önce her şeyin hizalandığından emin olmak istiyor.
"Mümin." sırıtıyorsun.
"İyi bir kız." Size bir gülümsemeyle güven verici bir baş selamı veriyor.
Renjun mumu göğsünün üzerine kaldırır ve ilk kırmızı damlalar sıcak yağmur gibi tenine düşerken sen havlarsın. Bu yabancı bir his ve meme ucuna yaramaz bir damla düşene kadar içine girip girmediğinden emin değilsin. Yüksek sesle bir inilti bıraktın ve onu doğrudan çekirdeğinde hissettin.
"Bunu beğendin mi?" Dudakları, tepkinizden memnun olan en günahkar gülümsemeyi oluşturur.
"Evet." Balmumu göğsünüzden aşağı düşmeye devam ederken inlersiniz. "Daha fazla lütfen."
"Nasıl istersen."
Kırmızı mumu tepsiye geri koyarak turuncu bir mum alır. Meme uçlarınızın üzerinden birkaç damla daha iniltiler dudaklarınızı itmeye devam ederken, gözleriniz kapanırken tüm zevki alarak yataktan sırtınızı kamburlaştırıyor. Sıcak noktalar daha sonra, neredeyse size damlayan kediye ulaştıklarında durarak gövdenizin ortasından aşağı doğru hareket eder.
Sarı bir muma dönüşen Renjun, şimdi göbek deliğinizi süslüyor. Alay etmeye çalışırken dudağını ısırıyorsun. Sırada, kalçalarınıza düşen yeşil balmumu, ellerinizi bileklerinizdeki kısıtlamalardan çekmenize neden oluyor. Uyluklarınız daha sonra açık mavi bir gölge ile süslenir ve yanlardan damlarken onları sıkıştırmaya çalışırsınız ama onlar da bağlı olduğu için başarısız olur. Son olarak dizlerinizden ayaklarınıza kadar süslemek için mor bir mum kullanılır.
Çocuk arkasına yaslanır ve vücudunuzda yarattığı güzel gökkuşağına hayran kalır ve sizi kendi balmumu bebeğine dönüştürür.
"Lütfen Renjun." Umutsuz gözlerle yalvarıyorsun.
"Bebek bebeğe ne ihtiyacın var?" Ellerini hâlâ sıcak olan balmumunun üzerinde gezdirirken gözlerinin içine bakıyor.
"Bana dokun. Lütfen." Böyle zavallı bir yalvarış hissediyorsunuz ama hiç şu anki kadar muhtaç hissetmediniz.
"Tam burada?" İki parmağı birden damlayan deliğinize girerek aklınızı kaybetmenize neden oluyor.
"Evet!" Uzuvlarınızı yerinde tutan kelepçeleri umutsuzca çekerek yüksek sesle ağlıyorsunuz.
Renjun, seni parmaklarıyla eziyetli bir hızla sikerken sırıtıyor, etrafındaki sıkı duvarlarını hissetmek için pantolonunun içindeki zonklayan aleti görmezden gelmeye çalışıyor.