Taeil

505 8 0
                                    


Öğleden sonra çoktan geç oldu, size hala insan sağlığını ve vücudun istenmeyen kan hücrelerine nasıl tepki verdiğini öğretiyor. Masasına oturana kadar her şey çok masum. Taeil, gittiğin üniversitede profesör ve sen onun öğrencilerinden sadece birisin, en azından herkesin düşündüğü şey bu.

"Bana başka bir şey öğret, efendim." Diyorsun.

"Başka ne var, bayan Y/n?"

Bacaklarınızı biraz açarsınız, eteğinizin eteği bacaklarınızın arasına düşer.

"Sınıfta nasıl daha iyi bir not alacağımı bana öğret, efendim." Diyorsun.

"Bu- bu uygun değil." Senden uzağa bakarak "Sen benim öğrencimsin" diyor.

"Ama efendim." surat asıyorsun.

"Okuldayız." Der ve cebinden anahtarını çıkarır ve sana uzatır, "Şimdi masamdan kalk ve arabaya git."

"Ama Tae-"

"Şimdi y/n, bana pişman olacağım bir şey yaptırma, kuralı hatırlamıyor musun?" Sesinin bir oktav düştüğünü söylüyor.

Sana bir kural verdi; İkiniz de Üniversitedeyken, O kesinlikle sizin öğretmeniniz ve siz sadece onun öğrencisisiniz, akrabanız yok ya da hiçbir şey. Ama siz okul dışındayken o Taeil'di, sizin ve siz onun.

Somurtkan derinleşiyor, "B-ama yine de eve gidiyoruz."

Masadan kalkıp ona doğru yürürsün, kollarını etrafına sararsın.

"Lütfen daddy" "Her şeyi yaparım" diyorsunuz.

"Söyledim." Anahtarlarını düşürür ve elini boğazına sarar, "Hayır."

Boğazını sıkarak gözlerinin içine baktığında siniyorsun. Elini boğazından çekiyor.

"Dizlerinin üzerinde."

Bunu yapıyorsun, aşağı iniyorsun. Parmaklarını kalın buklelerinize kaydırıyor ve sonra başınızı kuvvetle geri çekiyor.

"daddyy." sızlanıyorsun.

"daddy'in ne dedi prenses?" O sorar.

"daddy hayır dedi." Diyorsun.

"Öyleyse neden beni baştan çıkarmaya devam ediyorsun, ha?" "Birilerinin üzerimize gelip seni becerdiğimi görmesini ister misin?" diye soruyor.

Gözlerin yaşarır ve başını sallarsın.

Saçını çeker, "Kelimeler."

"H-hayır daddy" Titriyorsun.

Saçını bırakıyor ve sen yere bakıyorsun.

"Özür dile." Diyor.

"Ben- özür dilerim." burnunu çektin.

"İyi bir kız." Sonra eğilip çeneni kaldırdığını söylüyor, bu sabahtan beri ilk kez seni öpüyor, çok uzun değil, ama sen bunun için çok çaresizdin.

Geri çekilip başparmaklarıyla gözlerinizi nazikçe siliyor.

"Büyük kızlar ağlamaz." Der ve burnunu öper, "Şimdi kalk, daddyine temizlemesine yardım et, seni sonra ödüllendireceğim."

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin