PERFECT TIMING [MARK]

613 9 0
                                    

"Mark Lee?" Partide odanın karşı tarafında tanıdık bir yüz gördüğünüzde başınızı eğerek sırıtıyorsunuz. "Uzun zamandır, lanet olası görüş yok."

Seni görünce ani bir idrak ve sırıtışla yüzü sana dönüyor. "Vay be! E/H! Mümkün değil." Hayatının çoğunu tanıdığın uzun boylu adam, seni biraz boğucu bir kucaklamaya çekmek için hareket ediyor, ama kendini umursamıyor buluyorsun. Çok güzel kokuyordu ve tanrım, ne zaman bu kadar fit olmuştu?

Mark başını sallayarak sana bakmak için sarılmadan geri çekildi. "Aylar mı oldu, bir yıl mı? Tanrım... harika görünüyorsun."

Gülerken yanaklarınız kızarırken, nerede olduğunuzu hatırlayarak şık bir görünüm elde etmek için elbisenizi ve ceketinizi çekiştiriyorsunuz. "Evet, aslında bir yıldan fazla... sen de harika görünüyorsun, harikadan da öte. Şimdi bir spor salonunda mı yaşıyorsun?"

İltifatınıza ve sorunuza gülerek ensesini ovuştururken, onu içmeden edemiyorsunuz. "Hayır... oda arkadaşlarımla git. Sanırım daha fazla motivasyon."

Motivasyon? Böyle anlarda bu korkutucu bir kelimeydi. Kız arkadaşı var mıydı? Bu onun motivasyonu muydu? Belki kas gerektiren bir iş? "Ey? Hanımını etrafta tutmak için formda kalmak zorunda mısın?"

Gülerek Mark etrafına bakınır ve yüzünü biraz buruştururken başını sallar. Birisi müziği daha da yüksek sesle açıp 2000'lerin başından bir şeyler gürlerken, elinizi tutarak sizi evin daha yüksek sesli bölümünden uzaklaştırıyor. "Numara. Şu anda bunlardan birine sahip değilim... sadece bir süredir başka şeylere odaklanıyorum."

Bir aşk koltuğuna oturmak için hareket ederken sesinde biraz pişmanlık olduğunu fark ederek başını salladın. Mark koluna yaslanıyor, sana bakıyor ve elini bırakıyor.

"Senden ne haber? Erkek arkadaşın burada mı? Adı neydi? Kevin?"

Hafifçe burnunu çekerek sorusuna gülüyorsun. Eliniz yüzünüzü kapatmak için ateş ederken Mark, patlamanız karşısında eğlenerek avucunun içiyle bacağına vurarak gülüyor. "Aman tanrım, sanki 'hayır bir süre önce ayrıldık' demek yeterince utanç verici değilmiş gibi, sesim alerjisi olan Bayan Piggy gibi. Uh...hayır, aslında birkaç ay önce bazı şeyleri bitirdik. "Biraz ruh araştırması yap" alıntı yapması gerekiyor.

Mark, cevabın üzerine burnunu kırıştırıyor ve başını sallıyor, "Doğru...bu, %50 kuponu ya da yemeğin yarısı için bir hediye çeki olsa seni randevuya çıkaran aynı adam mı?"

Geçmiş ilişkinin çok tuhaf bir noktasını hatırladığında başını eğerek gülüyorsun. "Evet... aynı adam. Bunu nasıl hatırlıyorsun?"

Mark alaycı bir tavırla boynunu ovuyor ve başını sallıyor. "Bu sadece garip bir şeydi...biraz sana yapışıyor, biliyor musun?"

Başını sallarsın, kaşlarını kaldırırsın, pek hoşlanmazsın, ama elbette. "Hı hı, sanırım. Ee, neredesiniz ev hanımları? Genelde 7 silahşör gibi ortalıkta koşuşturmuyor musunuz?"

"Eh, Haechan'ın artık bir kız arkadaşı var, yani muhtemelen seks yapıyorlar, kelimenin tam anlamıyla tek yaptıkları bu. Diğerleri... nasıl olduğunu biliyorsun. Yaşlanıyorsun. Kalkmak ve dışarı çıkmak için daha az motivasyon."

Sözlerine başını sallayarak, bacak bacak üstüne atarak ona bakıyorsun, bu da elbisenin biraz kalçana çıkmasına neden oluyor.

Mark, gözlerini tekrar yüzünüze çevirmeden önce bir nefesle fazla deriye bakıyor, ama dekoltenizde bir sapma olmadan. Tanrım, her zaman bu kadar ateşli miydin? Bu aptalca bir soru, diye düşündü kendi kendine. Her zaman sigara içiyordun, ama her zaman müsait değildin ya da o öyleydi. Bu, ikinizin de aynı odada bulunduğu ilk seferdi ve ikinizin de kalçasına bir başkası bağlanmamıştı.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin