NCT127

1.6K 12 0
                                    


yastık prenses olmalarına nct 127 tepkisi 

johnny - BAY SUH, S/O'NUN BİR YASTIK PRENSESİ OLDUĞUNU BİLEREK GELİŞECEKTİR VE BU, ONU GERÇEKTEN SİZİN PRENSİBİ DEMEYE GEÇİRİR. ayrıca çok uzundur, bu yüzden senin vücudunun üzerinde yükselmeye bayılır, sen çarşaflarını kavrayana ve onları kavrayıp çevirene kadar aletinin senin daha derinlerine ulaşmasına izin verir.

jaehyun - Bay Suh'a benzer şekilde, Bay Jung, almayı sevdiğinizi bilerek başarılı olacaktır. kırılacakmış gibi hissedene kadar verecek ve verecek. jaehyun da seni çiğneyecek tipte, bu yüzden seni evindeki herhangi bir yüzeyde bükecek ve alacak.

haechan - aşırı uyarılmanın yoğun zevkinden ağlayana ve saçlarını çekene kadar seni yemek mi? Ağrıyan amına ve titreyen bacaklara kendini hazırlasan iyi edersin "bebeğim bundan hoşlanmıyor mu? ne istedi? ah, ağlama. sadece al. "

taeil - bu konuda çok yumuşak ve seni seviyor. çoğu geceyi senin koluna tutunup inlerken seni parmaklayarak geçirir. belki de en küçücük edepsiz konuşkandır ve seninle hafifçe dalga geçer ama bunu telafi etmek için bol bol öpücükler.

Yuta - oh almayı seviyor musun? Bir restoranda arkadaşlarla akşam yemeği yerken masanın altına parmak basmaya ne dersiniz? ya da sizi köşeye sıkıştırırken o telefon görüşmesini açmaya zorluyor, kotunuzu indiriyor ve sizi tam orada yiyor ve siz inlemelerinizi saklamaya çalışırken.

taeyong - taeil'e benzer bu konuda çok yumuşak. bebeğine her şeyi vermek isteyen tatlı bir çocuk. kelimenin tam anlamıyla seni parmaklayacak, seni yiyip bitirecek ve tatmin olana kadar seni sikecek. bir şey yapamayacak kadar yorgun olduğunda horoz ısınması.

doyoung - çok büyük bir alay olurdu. ne kadar yakın olduğunuz hakkında mızmızlandığınızda sizi sürekli kıstırır ve alay eder. sonra size yaklaşık beş orgazm vermeye devam edecek. "İstediğin buydu, o yüzden şikayet etmeyi bırak."

jungwoo - uzun boylu erkekler boylarından yararlanacak ve jungwoo da bir istisna değil. Seni kucağında parmaklayacak türden birini defo (Johnny'nin de bunu yaptığını görüyorum) ve seni orgazmına daha da yaklaştırmak için kulağına övgüler fısıldıyor.

mark - ah bu çocuk. aman allahım seni diliyle bayıltacak mı, bildiğin bir sebepten dolayı o bir rapçi. Kendini iyi hissettirebileceğini ve iyi hissettirdiğini bilmekten hoşlanır (inlemen egosunu yukarı doğru yükseltir) ve ona bir yastık prenses olduğunu söylediğinde, bu bilgiyi çok iyi kullanacaktır.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin