NCT DREAM

1.4K 14 0
                                    

Size karşı sahip olduğu alışkanlıklar

MARK

sizi kot pantolonunuzun kemer köprüsünden çeker. seni öpmek isteyip istemediğini ya da sadece seni ona yaklaştırmasını istese de, parmağını ilmekten geçirecek ve çekecek; elleri hemen kalçalarınıza yaslanıyor ve yüzünde alaycı bir gülümseme var.


RENJUN

 saç tellerini kulağının arkasına sıkıştırır. bazen siz konuşurken yüz ifadelerinizi izlemeye o kadar odaklanıyor ki; Bir hikaye anlatırken yaptığınız farklı yüzlerin sevimli olduğunu düşünüyor. dökülen bir tutam saçı hemen fark eder, burnunuzu buruşturma şeklinizden rahatsız olduğunu bilir. eğilmeyi ve nazikçe kulağınızın arkasına koymayı kendine görev edinir, ardından yüzünde yumuşak bir gülümsemeyle orijinal yerine geri döner.


JENO

 alnındaki teri silmek için gömleğini kaldırır; altına gizlenmiş tonlu absinin bir flaşını veriyor. bu daha önce sayısız kez gördüğün bir şey ama her seferinde bakmaktan kendini alamazsın. Seni her seferinde yakalayan Jeno için eğlenceli.


HAECHAN

 seni öpmeden önce gözlerinin içine bakar ve tekrar dudaklarına bakar. kesinlikle seni öpmeyi seviyor, bu yüzden oldukça sık oluyor, ama asla kalbinin biraz daha hızlı atmasını sağlamakta başarısız olmuyor; dudaklarınız arasındaki boşluğu kapatmak için aceleyle hareket edin.


JAEMIN

göz temasını sürdürmeyi sever. uzağa bakan sen olana kadar gözlerinin içine bakacak. onu kendi oyununda yenmeye çalışacağını biliyor, bu her zaman olur; ve her zaman başarısız olursun. karşılığında sadece bir kahkaha atabilirsin, sen çok tatlısın.


CHENLE

sana arkadan sarılır. sabahları arkanızdan yürüyecek; sarkık dudaklar ve gözler hala uykudan bulutlu. sana yaslanır, kollarını beline sarar ve başını omzuna yaslar.


JISUNG

elinizin arkasını öper. elinizin arkasını öpmekle ilgili bir şey ona çok yakın geliyor ve sizin üzerinizdeki etkisinin gayet iyi farkında. çok beklenmedik bir şekilde kalıcı bir öpücük verecek ve telaşlı halinizin tadını çıkaracak; elmacık kemiklerinize bir öpücük daha bastırarak.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin