Lucas

682 6 0
                                    

Ruh eşlerine inanmadın.

Bu geceye kadar değil.

Belli ki hikayelerle büyümüşsün. Bir kişinin on sekizinci doğum gününde, vücudunda bir dövme belirir... ruh eşinin dövmesinin aynısı.

Sana göre, ruh eşleri fikri son derece üzücü görünüyordu. Ya ruh eşiniz dünyanın diğer tarafında olsaydı? Peki ya vefat etselerdi?

On sekizinci yaş gününüzde, bileğinizde basit bir altıgen dövme bulmak için uyandınız. Beş yıl sonra, tüm arkadaşların ruh eşlerini bulmuşlardı... sen hariç.

Tatile Seul'e kaçtınız - üzgün, yorgun ve umutsuzca bekar.

Bir Cumartesi öğleden sonraydı ve Myeondong'da rahat bir arka sokakta yürüyordunuz. Gözleriniz şirin bir dondurmacıya takıldı.

Sen daha ne olduğunu anlayamadan, garip bir güç seni içeri girmeye zorladı.

Dondurma şeklindeki peri ışıkları parıldayan tezgahın yolunu aydınlatıyordu. Özel bir şey değil, diye düşündün... ta ki tezgahın arkasındaki adamı görene kadar.

En az bir metre boyundaydı, muhteşem kahverengi teni ve ince, kaslı bir vücudu vardı. Genç görünüyordu ama çikolata gözleri tuhaf bir bilgelikle parlıyordu.

Vay canına, keşke o benim ruh eşim olsaydı. Sen düşündün.

Gözlerini telefonundan kaldıran çocuk konuşmaya başladı - İngilizce. Buralı olmadığınızı biliyor olmalı.

"Merhaba, ben Lucas. Ben nasıl..." durakladı, kelimeleri aradı. "Yardım... bugün sen?"

Dilinizi onun derin sesinde duymak, omurganızdan aşağı titremelere neden oldu.

"Bir kepçe çilek lütfen," dedin, sesin titriyordu.

Lucas kaşlarını çatarak başını iki yana salladı.

"Hım." Pembe dondurma küvetini işaret ettin. "Bu."

"Ahh." Lucas gülümsedi ve bu sanki bir ışığı açmak gibiydi. "Seni ben yaparım."

Sana dondurmayı uzatırken parmakların onunkilere değdi. Nefes aldın. Derin bir kaşlarını çatarak bileğinizin iç kısmına bakıyordu.

Kızararak kolunu indirdin. Ruh eşi dövmeleri özeldi!

Biraz para attın ve çıkışa doğru koştun, kalp çarpıntısı. Hiç kimsenin sana böyle baktığını görmemiştin - sanki tüm sorularının cevabını elinde tutuyormuşsun gibi.

Kapıya ulaştığınız anda Lucas'ın "Bekle!" diye böğürdüğünü duydunuz.

Çince olduğunu tahmin ettiğin bir sesle çılgınca bağırarak sana doğru koştu.

"Sana gostereyim!" O ağladı.

Lucas pantolonunun kemerini indirerek sol kalçasını ortaya çıkardı.

Ağzın açıldı. Utanmıyor muydu?

Lucas kalçasını işaret etti. "Bak," dedi heyecandan nefes nefese.

İşte o zaman gördün. Seninkinin aynısı küçük bir altıgen dövme. Kalbiniz çarptı.

Işınlandığını gördün. "Elini gördüm. Aynı benim gibi. Sen ve ben..." kelimeyi bulmaya çalışarak durakladı.

Cümlesini nefes nefese bitirdin. "Ruh eşleri."

---

İki saat sonra, sen ve Lucas, dondurma salonunun arka tarafında bir masadaydınız.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin