jeno

1.4K 15 0
                                    


çocukluk arkadaşı!

jeno sana karşı her zaman nazikti, sana yöneltildiğinde sesi her zaman daha yumuşaktı ve onları alan sen olduğunda dokunuşları her zaman daha dikkatliydi. sana sanki şeylerin en kırılganı, varlıkların en değerlisiymişsin gibi davrandı - sikini sana sokup çıkarırken bile.

"Kendini çok iyi hissediyorsun prenses. Keşke şu anda ne kadar güzel göründüğünü bir görebilseydin" diye mırıldandı, yumuşak dudaklarını boynuna bastırırken şefkatle konuşuyordu, büyük eller kalçalarını seninkilere bastırırken iki yanında bir aşağı bir yukarı okşuyordu, Seni şaftıyla mükemmel bir şekilde dolduruyor, pelvis her dibe vurduğunda şişmiş klitorisine bastırıyor ve sana daha da fazla zevk veriyor.

usulca inledin, yüzünün daha sıcak yandığını hissederek, yukarıya Jeno'ya bakıp daha önce hiç sahip olmadığın gibi onun tüm özelliklerini içine aldın - yanakları açık pembe bir tonla lekelenmişti, gözleri senin parlak olanlarına odaklanırken parlıyordu, sıcak bir gülümseme oluşuyordu. senin ifadende gözlemlediği saniye, anında bir tepkiyle dudaklarını kendi dudaklarına çekti, jeno'nun gülümsemesi tam ortasında bile bozulmadığı için dişlek öpücüğü ikinizin de kıkırdamasına neden oldu.

"garipsin" dedin, jeno'nun kalçaları seninkiyle aynı hizadayken durduğunda atmosfer bir an için hafifledi, elleri vücudunu dikleştirirken fazla güç kullanmadan belini kavradı, artık göğsünü yapıştırmıyordu. seninki, sen kendini dirseklerinin üzerinde tutarken, bacakların hâlâ onun uyluklarının üzerindeydi, ikiniz de güneşi avuçlarında tutuyormuş gibi birbirinize gülümsüyordunuz.

"Evet? Konuşacak kişi sensin" Jeno kıkırdadı, bir eli kalçalarına doğru indi, başparmağı cildin üzerinde daireler çizerken birkaç saniyeliğine bakışlarını üzerine odakladı, kendi düşüncelerinde kaybolmuş gibi görünüyordu. Sana tekrar bakmadan dakikalar önce, bir kez daha eğilirken dudakları küçük bir gülümsemeyle gerildi.

"Sana bir şey söyleyebilir miyim?" diye sordu, iki eli yanaklarınızı kavramak için yukarı kaldırdı, bakışlarını onun üzerinde tuttu ama yine de başını sallamana izin verdi - ağzından çıkan sonraki sözler duymayı beklemediklerindi.

"sanırım seni seviyorum... seni gerçekten seviyorum"

Şaşırdınız, hatta suskun kaldınız, o anda ondan bir itiraftan başka bir şey beklemiyordunuz. yine de, ifadenizi kaplayan o muazzam gülümsemeyi tutamadınız, avuçlarınız hemen aynı zamanda jeno'nun yanaklarına doğru hareket ediyor, şimdi onu hevesli bir öpücüğe çeken siz oluyorsunuz - başka bir dişlek olanı da, şimdi suç düşüyor bunun için sana.

"Sanırım ben de seni seviyorum Jen" dedin neşeli bir şekilde, bacakların onun beline dolandı, kolların boynuna dolarken onu sana tuttun, göğsünü beceriksizce tekrar seninkine bastırdı, Jeno'nun kendi kolları vücudunu sarmak için hareket ediyor, dudaklarında hemen büyük bir gülümseme oluşuyor.

seni tekrar öptü - bu sefer uygun bir öpücük, dili ağzına girerken dudakları hala hafifçe kıvrılmış olsa bile. Kalçaları da tekrar hareket etmeye başladı, sizinkilere karşı sabit bir hızda sallandı, birleşik yumuşak iniltileriniz ve muhtaç homurdanmalarınızın karışımı, tene vuran tenin sesi ve ikinizden gelen boğuk sesler odada yankılandı. Hepsi harika hissettirdi, içinizden akan zevk, ateşli öpücüğün mutluluk duygusuyla karışıyor, vücudunuzda dolaşan diğer tüm cennetsel duyumlarla senkronize olarak göğsünüzde yükselen öforik bir his.

Duvarlarınız, her hızlı vuruşta Jeno'nun şaftının etrafında çırpındı, horozu onunla senkronize olarak seğiriyordu. Ellerinden birini amına götürdün, iki parmağını şiş klitorisinin üzerine bastırdın, hassas yumru üzerinde düzensiz daireler çizmeye başladığında yüksek sesle sızlandın - kendi çabalarının birleşik hissi, jeno'nun hareketleriyle karıştı ve seni uçurumun kenarına getirdi , orgazmın sana sert bir şekilde çarpıyor, Jeno'nun adını haykırmana neden olan ölçülemez zevk, saf bir mutluluk içinde kafanı geriye atarak - tam o anı hissetmek zaten çok tanıdık bir çift dudağın enseni emdiği, sıcak cum içini boyayan onunla senkronize edin, jeno'nun kendi yüksekleri sizin tarafınızdan tetikleniyor.

"Siktir..." diye sana karşı nefes nefese mırıldandı, sesin ten tarafından boğuktu. Muhtemelen çok farklı bir durumda olmadığınızı varsayarsak, muhtemelen ne kadar telaşlı göründüğünü bilmek için Jeno'ya bakmanıza gerek yoktu.

Parmağınız tembelce Jeno'nun gövdesinde gezindi, başının arkasında durdu, sakince kafa derisini okşadı, sizi saran atmosferin verdiği huzurun tadını çıkardı. neredeyse içgüdüsel olarak ve ikiniz de daha sakin olduğunuzda, Jeno dudaklarını sizinkilere bastırdı, bu öpücük size şimdiye kadar verdiği tüm öpücüklerden daha nazikti - eğer bu mümkünse, evet.

"Söylediklerimde gerçekten ciddiydim, biliyorsun. Bu sadece o anın sıcaklığından bir şey değildi," diye mırıldandı sana yaklaşırken, alınlarınız birbirine bastırırken iki göz kapağınız da kapandı, vücutlar onunki gibi birbirine yaklaştı. üye hala içinizde oturuyordu - ikinizin şimdiye kadar içinde bulunduğu en samimi pozisyon.

"Ben de ciddiydim" dedin utangaç bir şekilde, parlak bir gülümseme anında kendini ifadene zorladı ve bakmana bile gerek kalmadan, Jeno'nun iki itirafına da tepkisinin seninkinden çok farklı olmadığını biliyordun.

"Sana daha önce itiraf etmeliydim, bizi çok fazla zaman kaybetmekten kurtarırdım" diye ekledi cümlesinin ortasında kıkırdayarak, yüzünüze dönmeden önce burnunuzun ucuna şefkatle bir öpücük kondurdu, gözler sana bakarken yumuşacıktı, bir eli yüzünü kavramak için hareket ediyordu, baş parmağı sıcak yanağının üzerinde geziniyordu.

"Hala işlerin nasıl yürüdüğünü seviyorum" diye devam ettin, parmakların Jeno'nun yüzüne düşen birkaç tutam saçla oynuyor, onları dikkatlice itiyordun.

"Uhm, sonsuza kadar seninle böyle olmak istiyorum" Jeno yumuşak bir şekilde inledi, kalçalarını seninkilere bastırırken, kollarını sana sararken ve beceriksizce sana sarılırken seni kıkırdattı, yerleşmeden önce hala şaftı senin içindeyken kendini rahatlattı. hala üzerinizde dolaştığı, ancak tüm ağırlığını çerçevenizin üzerine vermediği bir pozisyon bulmak.

Jeno'nun hareketlerine kıkırdadın, yanağına yüksek bir öpücük bırakırken saçlarıyla oynamaya devam ettin, ikinizin üzerine rahat bir sessizliğin çökmesine izin vermeden önce ona sarıldın, ikinizi böyle uykuya daldıran sakin ortam.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin