NCT DREAM

1.4K 13 0
                                    

Kinkleri nedir

renjun ; renjun sadece senin üzerindeki etkisini bilmekten hoşlanıyor. parmaklarını kolunuza veya uyluğunuza bir kez dokundurmanızı, onun içinde erimenizi seviyor. onu memnun etmek için ne kadar istekli olduğunuzu seviyor; bacaklarının arasında, yüzü uyluğuna bastırılmış, gözleri iri ve tatlı, dilinizin kenarında yalvarıyor. "kendine bak." eli yanağınıza yaslanmış, başparmağı elmacık kemiğinizi okşayarak derdi. "Çok aptal, aptal bir kız." sesi çok küçümseyici, çok nazik, çok yumuşak. ve yumuşak "evet daddy. sadece sikini istiyorum. lütfen." diye mırıldandığınızı. O, sizi yalvartacak, onun için diz çöküp sızlanmanızı, uyluklarınızı birbirine sürtüp sonunda sikini ağzınıza sokmadan önce izlemenizi sağlayacak türden. "kahretsin-- bu iyi bir sürtük. bu horoz için yapılmış, değil mi? senin o tatlı, küçük kafanın düşünebileceği tek şey." ve onun etrafında mırıldanmanızı seviyor, ağzınızın köşesinde salyalar akıyor.

jeno ; Jeno ikinizi de sikecek tipte aptal, aşırı uyarılmış ve birbirinize sarhoş. vücudu sizinkinin üzerine kamburlaşmış, önünüzü şiltenin içine itiyor, elleri başınızın yanındaki çarşafları tutuyor. "siktir-- çok iyi hissettiriyor bebeğim. beni içine çekiyor." sesi gergin, omzunuza doğru inliyor. "Bu amcığı kremleyeceğim... seni çok iyi dolduracak." ama o zaten var. uylukların hem seninkiyle hem de onun boşalmasıyla kaygan, jeno'nun horozu sana kamburlaşırken süt beyazı kaplı. ama durmak iyi geliyor :( seni bir kez daha doldurması gerekiyor, sana sıcak boşalmasından bir yük daha vermesi gerekiyor ve sonra kendini küçük kurnazlığından çıkarıp seni temizleyecek; ama o sadece sana karşı öfkelenmeden duramazsın ve daha iyi bir durumda değilsin, her boşaldığında kalçalarını onunkine sürtüyor, altınızdaki çarşaflara ne kadar "çok fazla daddy" ve "çok derin" diye sızlanıyorsun " ve o sadece kürek kemiğinize öpücükler konduruyor, dişlerinin arasından tıslayıp nefes nefese, "Merak etme bebeğim, daddy seni yakaladı. Seni çok iyi dolduracak" dedi.

donghyuck ; Donghyuck en çok onun için aptallaştığında seni seviyor; artık düşünemez hale gelene kadar seni onun aletine boşaltıyor. Senin en tatlı şey olduğunu düşünüyor, onun için titriyor ve titriyor, eller kollarına sarılıyor, ona sonsuz bir şekilde yaklaşmaya çalışıyor, aşırı uyarılmaya rağmen onun için her zaman çok iyi. Kalçalarını seninkilere doğru sallıyor, yavaş ve tatlı, horozunun şişko başını içindeki o küçük sakızlı noktaya bastırıyor, altında kıvranmana neden oluyor. "Benim için çok tatlı bir kız." diye mırıldanıyor, başını boyun ve omzunuzun birleşim yerine daldırıyor, köprücük kemiklerinizi öpüyor. "benim için çok aç." o hırlıyor. ve sızlanma şeklinize gülümsüyor, ona henüz aptal olmadığınızı söylüyor. "Sanırım henüz beynini sikemedim, ha bebeğim?" Daha hızlı olmasa da sana daha çok çarpıyor, elini karnına bastırmak için hareket ettiriyor, sikinin küçük yumruğunu sana doğru bastırıyormuş gibi hissediyor. "Belki tekrar boşalırsan. bir kez daha bebeğim, benim için boşalmana ihtiyacım var. ve o kadar derin olmanı seviyor ki, sana söylediğinde boşalıyorsun

jaemin ; Jaemin, kucağına oturup sikini onun için sıcak tutacak aptal küçük bir bebeğe sahip olmayı seviyor. Sadece gözlerinin nasıl parladığı, ona nasıl yapıştığın, ne kadar dolu hissettiğin ve onun seni ne kadar iyi hissettirdiği hakkında akılsızca gevezelik ettiğinle ilgili bir şeyler var. O sizi şımartacak türden, kucağında zıplıyor ve söylediğiniz her şeye başını sallıyor, size tatlı bir şekilde gülümsüyor, eller sırtınızda koşuyor, parmakları cildinize ritmik bir şekilde vuruyor. "Evet bebeğim? iyi hissediyor musun?" ve umutsuzca başını sallarsın, kalçaların bükülür, parmakların sertçe onun omuzlarını kavrar. "f-çok iyi hissettiriyor... derin, büyükanne. çok iyi, çok iyi." ve senin onun için kekelemene ve homurdanmana gülüyor, vücudunun tutuşunda titriyor. "Biliyorum meleğim, biliyorum." O cıvıl cıvıl, parmakları klitorisini buluyor, tomurcuğun içine bastırıyor. "Düşünmene gerek yok tatlım, daddyin seni yakaladı. daddy seninle ilgilenecek." ve sen onun kucağına boşaldığında, sen onun horozunu kremlerken hıçkırarak ve hıçkırarak ağladığında, o çok tatlı, "İşte benim güzel kızım" diye mırıldanıyor.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin