30

1.5K 193 124
                                    

Sevgili okurlarım,
Hikayedeki birçok karakteri tanıyorsunuz zaten. Bilmediğiniz tek karakter Miya Chinen.
Miya Chinen; 13 yaşında Japonya-Çin melezi. Boyu 1.50. Siyah saçlı, yeşil gözlü. Kaykay sürmeyi ve kedilerle konuşmayı seven bir çocuğumuz. Liseye gidiyor. İsmi miya çinen diye okunuyor.


"Neden hala kapıda-" Seungmin kapıda kalan üçlüye adımladığında gördüğü bedenle şaşırmıştı.

"Chinen?"

"Sürpriz!" dedi Chan ellerini iki yana açarak elindeki evlat edinme belgesini sallarken.

"Miya Chinen bundan sonra bizimle yaşayacak!" Chan sonunda mutlu haberi verdiği için gururluydu. Chinen, Jeongin'e sıkı sıkı sarılmış, ona şaşkınlıkla bakan Seungmin'e bakıyordu.

"Neler oluyor? İçeri gelin artık- AMAN TANRIM BU TATLI ŞEY DE NE? HANNAH KOŞ!"

"Ne bağırıyorsun Lucas- AMAN TANRIM BU NE KADAR TATLI! ÇEKİL ŞURDAN LUCAS!" genç kız kardeşini ittirip Jeongin'e sarılan çocuğu sevmeye çalıştı ancak Chinen rahatsız olup yüzünü Jeongin'in göğsüne gömdü.

"Ağabey!"

"Hannah onu rahat bırak!" diye çıkıştı Chan.

"İçeri geçelim, hadi çocuklar." Seungmin'in yönlendirmesiyle hepsi içeri geçerken sonunda geldiklerini gören Hyunjin konuştu.

"Biraz daha gelmeseydiniz merakımdan çatlayacaktım! Ne yapıyorsunuz kapıda be saatlerdir! Ay! Aman bu ne! Bu ne tatlı bişiy? Niye Jeongin'e yapışık geziyo? Çok şeker yerim onu ben! Ayrıl bakayım az Jeongin'den. Sevelim seni! Agucuk bugucuk!" Chinen'i Jeongin'den ayırıp karşısına aldı ve yanaklarını sıktı. Çocuk acıyla bağırınca yanaklarını serbest bırakıp uzaklaştı.

"Aman sevmeye de gelmiyor! Sevimsiz şey!" dedi fısıldadığını düşünerek.

"Kıskanma çocuğu istersen amca." Jeongin'den duyduğu amca kelimesiyle kıstığı gözlerini ona dikti.

"Bak bu bugün kaçıncı oluyor bilmiyorum ama küserim ha! Ayıp ama ya!" herkes kıkırdayarak yerine oturduğunda Chan herkesi Chinen ile tanıştırmış, onun artık aileden biri olduğunu söylemişti.
Jeongin sevimli çocuğa bakmaktan kendini alıkoyamıyordu. Beş dakika önce dilediği şey gerçek olmuştu.

•••

Pasta yenmiş, şarkılar söylenmiş, hediyeler açılmıştı. Akşama kadar aile oyunları oynayıp eğlenmiş, karaoke yapmışlardı. Dağılan evi toplayıp akşam yemeği yedikten sonra film izlemek için salonda toplanmışlardı. Herkes yerini aldı ve Seungmin, yanında Lucas ile patlamış mısırları alıp geldi. Film başladığı sıralarda Jeongin sağında oturan Chinen'e sıkıca sarılıp başını göğsüne doğru çekti. Çocuk rahat konumuyla arkasındaki ağabeyine gülümsedi.

Listen To My Heartbeat [Hyunin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin