AÇIKLAMA

1.3K 133 8
                                    

Hepinize merhaba.
Ben Nervia'dan N. Daha önce E'nin yazdığı açıklamayı kaldırdığım için şuan pişmanlık duyuyorum.

E'nin yazdığı açıklamada bazı saçma ve gereksiz olayların kaldırılacağının yanı sıra Jeongin'in yeni ailesiyle olan ilişkisinin nasıl ilerleyeceği, kişilik ve karakterinin nasıl gelişeceğini görecek şekilde hikayeyi devam ettireceğimizi anlattığını hatırlıyorum.

Öncelikle sizden E'nin yazdığı açıklamayı kaldırdığımdan dolayı içtenlikle özür diliyorum çünkü birkaç okurdan hikayenin gidişatı konusunda şikayet aldık. Eğer ben açıklamayı kaldırmamış olsaydım bu gidişatın gerekliliğinden haberdar olacak ve şikayetçi olmayacaklardı. Bu yüzden lütfen özürlerimi kabul edin.

Biliyorum ki bazı saçma bulduğumuz olayları kaldırırken yerine daha gizemlilerini koyduk. Bu olaylar her ne kadar spontane gelişse ve istemediğimiz olaylar olsa da, sonradan hoşumuza gittiğinden ve artık düzeltemeyeceğimize kanaat getirdiğimizden yazılı olan gizemli olayları değiştirmedik.
Bir yandan o gizemli olayları açıklığa kavuşturmaya diğer yandan Jeongin'in hayatına güzel olaylar katmaya çalıştığımızdan esas konuya odaklanamadığımız doğrudur.
Gelecekte daha çok HyunIn çiftini görmenizi sağlayacağımızdan hiç şüpheniz olmasın.

Tarafımızdan kaynaklanan yanlış anlaşılma ve görmek istediğiniz sahneleri kısa tuttuğumuz, uzun süredir ertelediğimiz için sizlerden içtenlikle özür diliyor ve yeni bölümlerimizi dört gözle beklemenizi umuyoruz.

Nervia'dan N.

Hatırlatmak ve eklemek isterim ki, kitap bir başka yazardan devam edemediği için tarafımızca devralınmış, değiştirilerek ve geliştirmeye çalışılarak tekrardan okuyucuya sunulmuştur. Son halini almadan önce iki kez karar değiştirilip silinmiş ve tekrar yayınlanmıştır.

Buraya kadar sabırla okuyan ve anlayış gösteren herkese teşekkür ederiz.

Nervia'dan E.

Listen To My Heartbeat [Hyunin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin