Blížila jsem se k bytu Sáry,kde by měla mít party. Stála jsem před dveřmi a chtěla zazvonit.Než jsem to ale stihla,ve dveřích se objevil pro mě neznámy kluk.Rychle vyběhl ze dveří a přitom jsme se srazili rameny.Sykla jsem bolestí a rameno si musela chytnout.Potom jsem za sebou slyšela jak zvrací.Zavrtěla jsem hlavou a prošla do bytu otevřenými dveřmi.Hned mi do uší vrazila hlasitá hudba.Všude byli lidi co si povídali a já je začala poznávat."Ahoj."Ozval se něčí hlas a já se k němu otočila.Byla tam Sára.
"Ahoj."Usmála jsem se na ní a ona mi dala ruku okolo ramen.
"Pojď k nám."Řekla a už mě vedla pryč. Zavedla mě do vedlejší místnosti.Už jsem poznala všechny svoje kamarády až na jednoho kluka co seděl mezi nimi.
"Ahojte."Pozdravila jsem všechny a oni mi pozdrav opětovali.
Sedla jsem si k holkám a ty mi podaly kelímek s pitím.Začali jsme si povídat a já se letmo podívala na toho neznámého kluka.
Byl tam s přítelem Sáry a dalšími kamarády.Měl blond vlasy,naušnici a kroužek piercingu v nose.Na krku mu šlo vidět jeho tetování,které neměl jediné.Na obou dvou rukách měl totiž taky.Byl celý v černém a měl na sobě mikinu s džíny. Když jsem dopila pití hned na to mi podali další."Chceš taky?"Zeptala se mě kamarádka s brkem v ruce.Já si ho od ní bez váhaní vzala.Popotáhla jsem si jako dost možná pár lidí přede mnou a předala dalšímu.Kouř jsem po chvíli vydechla a když se dostal k němu, sledovala jsem jak si popotáhl i on.Hned na to se naše pohledy střetli.Napila jsem se radši z kelímku a rty si olízla od hořkého alkoholu abych odvedla pozornost.
"Kdo to je?"Naklonila jsem se k Sáře.Ona se na mě nechápavě podívala.Naznačila jsem jí hlavou směr,kde je on.
"Je to kamarád Marka."Šeptla mi na zpět a já byla o trochu moudřejší.Mark je jeden z dalších kamarádu a nestává se moc často aby sem přivedl někoho nového.Zároveň je i přítel Sáry.
"A jak se jmenuje?"Šeptaly jsme.
"Nevim jistě,Petr?"Odpověděla potichu a nejistě.
Už jsem se jí na nic radši neptala a podívala se na něho.Naše pohledy se střetli a dívali jsme se na sebe.Něco mě na něm zaujalo ale nevěděla jsem co přesně.Nebyl jako ostatní.
Nemohla jsem od něho odtrhnout zrak,skoro jako kdyby mě jeho oči hypnotizovaly.
Po chvíli se ale jeho zrak ode mě odtrhnul a já se konečně vzpamatovala.
Pohled jsem hned od něj odtáhla a hleděla si svého.*
Po pár hodinách jsem už nevěděla co dělat.Všichni se najednou začali bavit spolu a já si s nikým neměla co říct.Podívala jsem se na hodiny v mobilu a pomalu se chystala domů když v tom mě zastavil něčí hlas.
"Máš oheň?"Zeptal se mě a já se na něj podívala.Stál tam nade mnou s dalším jointem a já polkla.
"Jo,tady."Vyndala jsem z kapsy zapalovač a podala mu ho.On si sedl vedle mě a zapálil si.Zapalovač mi pak vrátil a z úst vydechnul další kouř.
"Chceš?"Zeptal se a já si ho od něj vzala.
"Je to zdravý dvakrát za sebou?"Zasmála jsem se a popotáhla si.
"Tam to nic nebylo."Usmál se na mě a vzal si ho na zpět.
*
Uplynula nějaká doba a já snad ještě nezavřela pusu.Povídali jsme si ovšem možném a smáli se čemukoliv,co z nás vypadlo.Bylo to jakoby jsme se znali roky.
Proto tak ráda hulím,někdy to je prostě potřeba aby jste se mohli socializovat.Všechny ty starosti a strachy ze mě opadly a najednou jsme byli jen my dva v prázdné místnosti.Slyšela jsem jen tlukot mého srdce a obraz se mi zbarvovat.To se mi ještě nikdy nestalo.
Podívala jsem se na něho a on se podíval na mě.Zaujalo mě na něm jeho tetování na krku které měnilo barvu.Prsty jsem mu přes něj přejela jestli se mi to nezdá.
Za normálních okolností by mi dělalo problém se mu i podívat do očí,ale teď mu prsty přejíždím po krku.Přestaly platit pravidla."Víš,že má tvoje tetování jinou barvu?"Zeptala jsem se fascinovaně.On mi na to nic neřekl ale dál mě sledoval.
Já mu letmo pohled dala na jeho rty a pak zase do očí.Měl tak plné rty.Jak asi chutnají?
V hlavě mi bleskla myšlenka políbit ho.Chtěla jsem je ochutnat.
Než jsem stačila cokoliv udělat,byl rychlejší. Naše rty se spojili v jedno a začal s nimi pohybovat.Já jsem s ním hned začala spolupracovat a kopírovat všechny jeho pohyby.
Cítila jsem jak ve mně projela vlna vzrušení a hned po tom jsem mu rukou zajela do vlasů.
Když se jeho ruce blížili k mému rozkroku,přes který mi jel po břichu,jako kdybych vystřízlivěla.Musela jsem ho zastavit.
Najednou,moje tělo ovládl pocit nejistoty a myšlenka,že to byla chyba.
Zvláštní,co je člověk schopen udělat pod vlivem vášně..Zdravím,mám tu pro vás nový příběh..jak se vám zatím líbí?😄
Děkuji za přečtení a za váš názor❤️
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...