Part 45

1.5K 45 0
                                    


*o pár dnů později

"Kde si to vzal?"Zasmála jsem se a v rukou držela pouta,které přinesl když se vrátil zpátky.
Nic mi na to neřekl.Jen se ke mně naklonil a zanechal na mých rtech několik polibků.Pouta si ode mě vzal a odhodil je na postel.Rukou mi odhrnul vlasy a naklonil se k mému krku.Začal mi krk zasypávat polibkama.Všechno napětí mě opustilo.Zavřela jsem oči a vnímala jenom jeho rty na mé kůži.Znal mě pomalu víc,než já.
Ví přesně co udělat aby dosáhl svého.

"Když mě nebudeš poslouchat,budu nucen je použít."Řekl mezi polibkami a já se pousmála.Rozhodla jsem se to hrát s ním.

"Dobře."Podívala jsem se na něj.

"Nějaké pravidla?"Zeptala jsem se ho a brala to pořád s humorem,dokud.

"To se dozvíš."Nadzvedl mě a já mu ruce obmotala okolo krku.Přešel se mnou pár kroků do postele kde mě položil.Chtěla jsem ho nechat aby si se mnou dělal co chce.
Proto když mě začal vysvlékávat jsem ani necekla.Serval ze mě moje džíny a rovnou mi i přetáhl přes hlavu triko,které jsem myslela že roztrhne jak ho chytnul.Celou si mě sjel pohledem a já tam na něj jen zůstávala koukat.Byla jsem jen ve spodním prádle.Jeho ruce mi po chvíli popadli ty mé a držel mi je nad hlavou.

"Ani se mě nedotkni."Šeptl mi před rty a já polkla.Rty se pak otřel o tý mé a já měla chuť ho políbil.Jenže on se ode mě odtáhnul.
Ruce mi pak pustil a putoval se svými po mém těle až k břichu.Trochu jsem se zachvěla když mi látku mých kalhotek zkousl mezi zuby.Pomalu je stahoval dolů a já jen lapala po dechu.Celou dobu mě po těle hřál jeho dech kvůli kterému jsem cítila jak moje touha roste.Moje husí kůže mu to jen dokazovala.
Roztáhl mi nohy od sebe a já musela zvednout pohled.Viděla jsem jenom jeho hlavu, která mi ležela mezi nohama.Hned na to jsem ucítila jeho jazyk.Spadla jsem zpátky na záda.Vydechla jsem a schovala si obličej dlaněmi.

Nepřestával mě s jazykem dráždit a dostávat blíž k nebi tak dlouho,dokud jsem mu rukou nemusela zajet do vlasů.
Hned přestal a ruce mi chytl.

"Říkal jsem ti ať se mě nedotýkáš."Díval se mi do očí.

"Promiň."Šeptla jsem a přitom se dívala na jeho rty.Jak bych se ho mohla nedotýkat?Připadalo mi to jako mučení.
Začal mi znovu moje tělo zasypávat polibkami.Na krku jsem ucítila jak mi začal sát jedno místo,u toho mi ještě rozepl podprsenku.Sám se vysvlékl jenom z trika.
Jednou rukou mi držel prso a jeho druhá ruka mě dráždila dole.Prohla jsem se v zádech a snažila se ruce nechat nad sebou.Jedním prstem do mě zajel.Nevydržela jsem to.
Pod tou rozkoší jsem ho musela chytnout za tu ruku a on se na mě podíval.

"Nedáváš mi na výběr."Zavrtěl hlavou a já se začala trochu stydět.Ruce mi chytnul a natáhl se pro ty pouta,co leželi vedle nás.
Otočil si mě na břicho a ruce spoutal.Nemohla jsem se vůbec hýbat.Bylo to ještě horší než kdybych byla na zádech.
Trochu jsem sykla od bolesti když mi je utáhl a on mi jen dal pusu do vlasů.

"Princezno."Zamumlal a já zavřela oči.Měla jsem na něj vystrčený zadek,ale zbytkem těla dál ležela.
Začal mi věnovat polibky na můj zadek a já jen vydechovala.Dokud jeho prsty nezajely dovnitř mě a já nahlas vzdychla.Na to mi jen přišla štiplavá rána po mém zadku.Sykla jsem,ale jeho to nezastavilo.
Dál ve mně jeho prsty pohyboval.

Myslela jsem že mě dovede k vrcholu,když v tom ale přestal.Jenom jsem trochu sama pro sebe zakňučela.I když jsem na něj neviděla,věděla jsem,že se mu na tváři pohrával úsměv.Má totiž rád když takhle trpím.O to víc se těším až bude řada na něj a oplatím mu to.
Jeho ruce mi zmáčkly zadek a já čekala co se bude dít.
Najednou jsem ucítila jeho špičku,která mi přejížděla po mém místě.Slastně jsem vzdychla.
Rychle do mě zajel a po pokoji se rozezněl můj hlasitý vzdych který zněl spíš skoro jako výkřik.Začal přirážet a já se snažila nadechnout.Chytil mě za želízka,které mi poutaly ruce a zatáhl mi za ně.Trochu mě to zabolelo,ale nevnímala jsem to moc přes tu rozkoš.
Přirážel do mě bez přestání a pořád tak rychle jako na začátku.Moje tělo se jen hýbalo sem a tam,dopředu a do zadu.V obličeji jsem měla svoje vlasy,které jsem ani nemohla dát na stranu.Cítila jsem se jako nějaká málo cenná bytost,kterou použije a nemá v plánu se s ní moc zdržovat.Líbili se mi ale ty jeho doteky a polibky,které mě přesvědčovaly o opaku.

Natiskl se na moje tělo a rukama se přidržoval aby nespadl.Zpomalil svoje tempo.Sklonil se ke mně a vlasy mi trochu odhrnul s obličeje.Nedokázala jsem se na něj ani podívat a dál se svíjela nad tou rozkoší.

"Jsi dokonalá."Zavzdychal mi do ucha přitom jak do mě přirážel.Do vlasů mi vtiskl několik polibků a odtáhl se.Začal přirážel ještě víc a pokojem se vznášely naše vzdychy a vrzaní postele.Naše těla která do sebe narážela.

Cítila jsem,že se každou chvíli udělám a budu na vrcholu.On to podle mého vzdychání vycítil taky a tempo nezpomaloval.
Nic jsem neviděla,ale cítila jsem snad všechno.
Než naposledy zasunul,projela mnou silná rozkoš.Najednou jsem v sobě ucítila i jeho děti a já jen vydechovala tu rozkoš.Tlak v podbřišku se ale po chvíli vytratil.Ještě nějakou chvíli ve mně pohyboval a já se nemohla dočkat až se ho budu moc dotýkat.

"Takhle se mi líbíš."Uslyšela jsem jeho udýchaný hlas když mi držel ruce.

"Už mě to bolí."Zakňučela jsem.Nejen že mě to bolelo,chtěla jsem ho už políbit.

"Kouzelné slůvko."Řekl zlomyslně a pohladil mě po ruce.

"Sezame,otevři se."Zasmála jsem se ale on nepovolil.

"Jak myslíš."Vstal a chtěl odejít.

"Nenene!Nikam nechoď."Už mě to začínalo dost bolet,že jsem to nevydržela.Jenom se zastavil a díval se na mě.Já tam ležela na břichu,nahá a udýchaná,se spoutanýma rukama za zády a on čekal až ho poprosím.Nic jiného mi teda nezbývalo..

Omlouvám se za chyby a děkuji za vaše hlasy!

Dotek /STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat