Part 46

1.3K 42 0
                                    

*o pár dní později

Leželi jsme spolu na posteli a dotýkali jsme se svými nahými těly.

"A co znamená tohle?"Přejela jsem prsty po jeho dalším tetovaní.Obrovský pavouk,který mu zabíral skoro půlku krku.Hladila jsem ho po těle a konečně se ho odhodlala zeptat.Ležel na zádech s jednou rukou pod hlavou a druhou rukou na mých nahých zádech,které prsty hladil.Já ležela na něm.

"To mám proti strachu."Zasmál se po tom co viděl můj výraz.Nechápavě jsem se na to tetovaní dívala dokud mi do obrazu nevletěl on a nevtiskl mi na rty pusu.

"Ne všechny tetování musí mít nějakej velkej význam."Řekl a podíval se na svoje břicho.

"Tohle jsem si nechal udělat když jsem byl na sračky."Ukázal a moje oči padly na jeho další tetovaní.

"Karel Kryl."Přečetla jsem sama pro sebe ani jsem si neuvědomila že jsem to řekla nahlas.Říkala jsem si proč zrovna tohle má.Musela jsem se pousmát nad tou Hello Kitty kterou měl pod tím.Nevim proč ,ale po každé co jí vidím se nad tím usměju.

"To byl ten básník ne?"Zasmála jsem se a on si mě vtáhnul zpátky do objetí.

"Taky bych si chtěla dát něco vytetovat."Řekla jsem dřív než stačil cokoliv odpovědět.

"To mi oznamuješ nebo se mě ptáš?"Zeptal se se smíchem.Tomu jsem se musela taky trochu zasmát.

"Ty by si mi určitě nic nezakázal."Podívala jsem se na něho a on jako kdyby se zamyslel.

"Hmm,zakázal bych ti jen jednu věc."Řekl a já se na něho s tázavým pohledem podívala.

"A co by to bylo?Vytetovat si něco společného?"Usmála jsem se na něj.

"Zakázal bych ti aby si mi utekla."Řekl a já se zamračila.

"Takže by si mě tu držel proti mé vůli?"Provokovala jsem ho.

"Klidně."Řekl a dívali jsme si do očí.

"Chtěl jsem říct,i přes mojí mrtvolu,ale to by pak nedávalo smysl."Řekl po chvilce a já se zasmála.Obličej jsem si schovala do jeho hrudi a hned na to pohled zvedla na něj.Znovu jsem si prohlédla každičký detail jeho tváře a zůstala koukat na jeho rty.

"Nikdy ti neuteču."Řekla jsem mu potichu po nějaké chvíli.Co bych si bez něj a jeho rtů počala.
Propletla jsem si s ním prsty a lehla si na záda.

"Asi si dám sem srdíčko."Ukázala jsem na svoje předloktí.

"Proč tam?"Zeptal se mě.

"Abych věděla kam si píchnout."Zasmáli jsme se.Bylo by to celkem chytrý.Vytetovat si to přímo tam kde mám žílu abych jí pak nemusela hledat hodiny před šlehnutím.Myslela jsem to ale jen ze srandy.

"To mě nikdy nenapadlo."Zasmál se a podíval se na svojí potetovanou ruku.Znovu jsem se podívala na jeho tetování,které se mi začaly líbit.
Nikdy se mi tetování extra nelíbili,obzvlášť když jich měl člověk na kůži tolik, že nešla vidět pomalu ani jeho vlastní.Jenom takové ta malá na nenápadných místech.On je měl ale na místech kde to člověku přímo bilo do očí.Velká ale nebylo jich tolik.Obrázky a nápisy ke kterým mi vyprávěl význam nebo historku.
Pochopila jsem že mluví pravdu když jsme se bavili o tetování obecně.Nežijeme tu dlouho abych se rozmýšlela nad věcí která mi sice zůstane na pořád ale bude mi dělat radost.Podívám se na ní a hned si vzpomenu tu dobu ve které jsem si to tetování udělala.I kdyby to nebylo hezké období,postupem času bych na to koukala jinak.Spousty věcí v nás zůstáva,ale jenom tohle jde vidět.Minulost ve mně toho zanechala spousty,díky tomu jsem taková jaká jsem.Posílilo mě to a jsem nakonec ráda že jsem si tím prošla.Tetování by mi to jen každý den připomínalo.

**

Věděla jsem co za chvíli přijde.Proto jsem se narovnala.
Objevil se mezi dveřmi s jehlou a já se usmála.Nemohla jsme se dočkat až moje duše která tu vězní,se dostane do jiného světa.Do ráje.

"Myslela jsem že si jen zahulíme."Řekla jsem když se vedle mě posadil.Ne že bych si stěžovala.

"Zbylo mi."Jenom pokrčil rameny a já se dívala jak "kouzlí".Jako zkušený.Jednou mi řekl že se jenom v tomhle cítí být jistý.
Taky jsem se necítila být jistá v ničem čemu jsem se za svůj život věnovala.Je to paradox.I když jsem se něco učila celý život,pořád jsem si s tím byla nejistá.Ani sama sebou si nejsem jistá.Nejistota ale mizela po krystalu.

"Pomůžeš mi zase?"Zeptala jsem se ho a on se usmál.Otočil se na mě když to měl rozehřáté a já obsah natáhla do stříkačky.

"A ty mě?"Zeptal se a já se na něj podívala.

"Co?"Trochu jsem se zasmála.

"Píchneš mi to?"Zeptal se a já trochu znervoznila.Jenom kývl ke svojí ruce na mě abych mu píchla a já na něj pořád zůstávala koukat.
Po menším váhání jsem se odhodlala a vzala jeho ruku.Začala jsem mu prsty přejíždět po kůži abych našla nějakou žílu a přitom cítila jak se na mě dívá.
Našla jsem ji.Do ruky si vzala jehlu a pomalu do žíly zajela.Byl to divný pocit.Nikdy jsem to nedělala nikomu jinému než sobě.Bála jsem se,že mu ublížím.Když jsem mu ale v pohodě jehlou zajela do kůže až do žíly a vpustila mu do krve rozehřátý krystal,cítila jsem se dobře.Postarala jsem se o něj.
Stříkačkou mu ze žíly vyjela a dala mu pusu.Usmál se na mě.

"Děkuju."Hned jak to dořekl jsem se usmála..

Dotek /STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat