Seděli jsme u baru kde jsme popíjeli,dokud nemusel odejít."Počkej chvíli."Podíval se na mě naposled než se ztratil v hloučku lidí.Nestihla jsem mu ani odpovědět ale jako poslušná jsem tam na něj počkala.
Dopila jsem zrovna moje pití když za mnou přišel.Beze slov mě chytl za ruku a táhl někam mezi hromadou lidí.Na chvíli jsem se lekla protože jsem nevěděla kdo to je.Hned jak jsem ho uviděla jsem se ale uklidnila.
"Kam mě to táhneš?"Zeptala jsem se ho a on zrovna zastavil před nějakými dveřmi.Podívala jsem se na ně a uviděla značku WC.Nechápavě jsem se na něj podívala a on mě vtáhnul sebou dovnitř.Zavřel za námi a já se porozhlédla po místnosti,nikdo kromě nás tam nebyl.
"Co tady děláme?"Pořád mi to nedávalo smysl než vytáhl pytlík ve kterém byly prášky.Podíval se s tím na mě a já pohled z pytlíčku co měl v ruce,dala na něho.Hned mi to celé došlo.
Otevřel pytlík a vysypal obsah do ruky.Já si ho od něj vzala a s pohledem na něj,ho dala do pusy.Zapila jsem to vodou z kohoutku a to samé udělal i on. Otřela jsem si pusu papírovou utěrkou a on se hned ten moment na mě natiskl.Objal mi rukama pas a já jeho krk.Zatáhnul nás do jedné z toalet a zavřel.
Opřel si mě o tu stěnu a já mu rukama zajela do vlasů.Natiskl se ke mě tak že jsem ucítila jeho a tím ve mě vzbudil ještě větší touhu.Byla jsem jako lapená vášní když mi začínalo být jedno kde jsem.Hlavně ať je ve mně."Chci tě."Řekl do polibku a já ho ještě víc začala líbat.Doplňovali jsme se navzájem a naše vášeň rostla.Když mi v jedné ruce drtil bok a v druhé svíral krk,nevydržela jsem to. Rukami jsem sjela dolu k jeho zipu a rychle ho rozepla.To samé jsem udělala sobě a on mi rukou zajel mezi nohy.Vydechla jsem mu do tváře když přes to moje místo nepřestával přejíždět prsty.U toho mě držel pod krkem.Najednou jeho prsty odhrnuly část látky mých kalhotek a vniknul do mě.Hned jeho tři prsty se kterými neztrácel čas.Zrychleně s nimi ve mě pohyboval až jsem nahlas vzdychala na celé záchody.Na to mi jen rukou kterou měl na mém krku,zakryl pusu.Rozkoší a jeho pohybama jsem se ale nedokázala udržet a do ruky mu vzdychala dál.On se jen upřeně díval na mě,jak jsem pod nátlakem rozkoše co mi dopřával a nepřestával v práci pokračovat.
Když jsem myslela že budu na samém konci,chytla jsem ho za tu ruku,kterou jsem měla skoro v sobě.Je ho to ale nezastavilo,spíš naopak a dál pokračoval dokud ve mně neprojela vlna orgasmu.
Jeho ruku z mojí pusy sundal a já nahlas vydechla.Musela jsem si ho k sobě přitáhnout blíž.Spojila jsem naše rty v jedno a chtěla aby byla řada na něho.Přejela jsem rukou po jeho chloubě.
Pak jsem mu rukou vnikla do jeho trenek kde jsem ho nahmatala.Začala jsem po něm přejíždět rukou a když mi vzdychl do pusy,byla jsem přesvědčená že se mu to líbí.Proto jsem v tom pokračovala než mi chytnul ruce.Obě mi držel v jedné ze svých rukou nad hlavou a druhou si stáhnul trenky.Hned na to se mi naskytl pohled který jsem tak moc milovala.Vzal si ho do ruky a špičkou začal přejíždět po mém přirození.Musela jsem zalapat po dechu když do mě nemilosrdně zajel.V ten moment mě to trochu i zabolelo ale pak nastala nepopsatelná rozkoš.Ruce mi hned pustil a vysadil mě.Byla jsem natisklá na stěně toalety a přitom mě držel pod zadkem.Začal přirážet tak moc až jsem nedokázala zavřít svojí pusu.Bylo mi uplně jedno kde jsme a jestli někdo přijde.Teď jsme tu spolu sami a nic nám tuhle chvíli nezkazí."Nepřestávej."Zavzdychala jsem jediné slovo když na chvíli zpomalil tempo.On mi na to nic neřekl.Jako naschvál přestal zrychleně přirážet a místo toho začal pomalu ale tvrdě do mě zajíždět.Tím mi oddaloval orgasmus a já myslela že se zblázním.
Při posledním zasunutí jsem ucítila rozkoš v podbřišku nad kterou jsem se musela zaklonit.Jeho ruce mě dál drželi dokud naposledy zasunul.V ten moment jsem v sobě ucítila i jeho děti a já ještě víc vydechla.
"Málem si ze mě vyšukal duši."Vydala jsem ze sebe když jsme se odtáhli a já ještě vydýchávala co se stalo.
On mi na to nic neřekl a když jsme se do oblékli,otevřela jsem dveře ze záchodu.Stihnul mě u toho ale plácnout přes zadek.Otočila jsem se na něj a rozutekla se,když jsem viděla že to chce udělat znova."Ne!"Zasmála jsem se a u toho si bránila zadek oběma rukama.
"Mám tě."Řekl když mě zastavil u dveří.Chvilku jsem se bránila než si mě otočil k sobě.Natisknul si mě na jeho tělo a já mu s tím dopomohla když jsem si obmotala ruce okolo jeho krku.
"Nechci o tohle přijít."Zamumlal mi když se opíral čelem o to moje.Znělo to jako kdybych měla jít někam pryč.Proto jsem se trochu zamračila.
"Nepřijdeš."Řekla jsem mu na zpět a on se na mě podíval.Vypadal jako by mi nevěřil.
"Navždycky tu s tebou budu."Ujistila jsem ho ještě jednou a on se pousmál.
"Navždy."Řekl mi.
"Navždy."Zopakovala jsem mu to a naše rty spojila.Bylo to jako kdyby jsme si polibkem potvrdili svůj slib.Stisk u toho objetí zpevnil a já se usmála do polibku.Navždy.
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanficByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...