Ráno jsem se došoupala do kuchyně a uviděla tam zbylé sušenky.Kvůli svému hladu jsem nedokázala odolat a jednu z nich si vzala."Fuj."Zamumlala jsem si pro sebe když jsem se do jedné z nich zakousla.Jak jsme tohle mohli jíst? Hned na to jsem si vzpomněla na naši tajnou přísadu.Sakra.
"Jee sušenky."Zaradoval se Petr který vylezl z koupelny.
"Moc se neraduj."Řekla jsem a sušenku co jsem měla v puse vyplivla do koše.On přešel k lince kde byli sušenky a rovnou si vzal.
"Vždyť jsou dobrý."Zamumlal s plnou pusou a já se musela zasmát.
"Jo to bude tou tajnou přísadou."Pokrčila jsem rameny a on se na mě s vyděšeným obličejem podíval.
"Počkej,my jsme tam tu trávu fakt dali?"Zeptal se mě a já přikývla.Musela jsem se zasmát jeho výrazu když zjistil pravdu.
"Já si s tím dělal jen prdel."Řekl ale jedl sušenku dál.Nic jsem mu na to neříkala a začala uklízet ten bordel ze včerejška.
Umyla jsem mísu ve které bylo už zaschlé těsto.Pak ještě další zbytek nádobí a z linky jsem setřela mouku z toho "úžasného" pečení."Už nikdy."Vydechla jsem když se mi podařilo všechno uklidit.
"Dneska večer."Řekl a zasmál se.
"Už nemáme co."Podívala jsem se na něj a on hned pohled přesměroval ze mě na strop.Jako by dělal že o něčem ví.
"Co?"Otočila jsem se na něj celá tělem.
"Ještě mi zbylo éčko."Pronesl. Koule, která je smíchaná se všemi možnými drogami a ještě něco navíc.I tak mě to neodradilo. Radši jsem ale mlčela protože jsem nechtěla vypadat nedočkavě.
"Chceš?"Zeptal se mě aby se ujistil a já se na něj podívala.Bylo vidět že když jsem mu neodpověděla,znejistil.Přešla jsem k němu a ruce mu obmotala okolo těla.Zadívala jsem se mu do jeho očí a hned na to ucítila jeho ruce na mých bocích.
"Proč bych nechtěla?"Zeptala jsem se ho potichu a tím jsem ho chtěla ujistit že bych ho v tom nenechala.V ničem.Nikdy.
"Dobře."Odvětil mi na zpět šeptem a já si stoupla na špičky abych dosáhla spojit naše rty.V tom mi jeho ruce obmotal okolo těla a stisk zpevnil.Věděla jsem, že jsem ho tím ujistila a už nemohl mít ten pocit nejistoty.
**
Blížila se devátá hodina večer a venku se už pomalu stmívalo.Vzduch byl ale pořád teplý a provoz aut už dávno utichl.
Pak se on objevil v ložnici s pytlíčkem plným ráje a bezstarosti.
Bez menšího otálení jsme ho oba dva polkli.Jsem nedočkavá ale na tohle si vždycky ráda počkám.
Vždy jak vytáhl tu malou věc která podle lidí způsobuje spíše pobouření a peklo,jsem se uklidnila protože ve mně to probouzí naprosté nebe. Bylo to jako světlo na konci tunelu, potom celém dnu na téhle zemi.Unik z reality která nás tak moc děsí.Tolika utěchy v jednom jediném prášku vám nenabídne ani stovka lidí dohromady.Strach a bolest která ve mně zanechala minulost se rozplynuly hned jak jsem to zpolkla.Protože jsem věděla,že už bude líp. Tohle všechno bych neměla,kdybych neměla jeho.To všechno mi ukázal on.Ležela jsem na břichu na posteli a on seděl vedle mě.Jeho prsty mi na zádech začaly kreslit různé obrazce a já si to nechala líbit.Byla jsem jenom v kalhotkách když mi svlékl moje tričko.Nepřestával prsty kroužit po mých zad a já už pomalu usínala.
Když v tom jsem ucítila ostrou bolest,plesknul mě po zadku.To mě hned probralo.Jednou rukou jsem si začala krýt můj zadek aby to už nemohl udělat znova.Mojí ruku mi ale odstrčil a zopakoval to,ještě silněji než předtím, že jsem sykla bolestí."Au!"Sykla jsem na něj aby věděl že to bolí,ale on se jenom usmál. Otočil mě na záda a vtrhnul se na moje rty.I když jsem z něho byla zaskočená,neodporovala jsem.
Spolupracovala jsem s ním a rukama mu držela tváře.Do pusy se mi vkradl jeho jazykem a já ho mile ráda uvítala.
Jeho ruka mi přitom putovala po mém těle dokud se nezastavila u mých boků.Zavadil tam totiž o mé kalhotky,které hned na to chytl a stáhl je jedním pohybem.Slabě jsem se nad tím zasmála než naše rty stačil znovu spojil.
Začal si pohrávat s mými prsy kterým se pak začal věnovat víc než mým rtům.Vzal mi jedno do svých rukou a začal ho mačkat.Do druhého se mi jemně zakousl do bradavky načež jsem se musela zaklonit.Pak si ho vzal do pusy a já na něho nepřestávala koukat.
Když svoji práci na mých prsou dokončil,znovu se vrátil k mým rtům.Na těch neztrácel cit a ani čas. Nebylo to jemné a romantické líbání na které jsme všichni zvyklý.Tohle byla jen čistá touha.Hlad po tom druhém.Hlasité a hluboké výdechy se střídali s nádechy mezi polibky.Občas jsem se nemohla skoro nadechnout,ale i tak jsme v tom nepřestávali.Chtěl mě a já zase jeho.
Musela jsem poslepu nahmatat jeho konec trika.Když se mi to podařilo,přetáhla jsem mu ho přes hlavu.Jeho rty se pak zaměstnaly na mém krku.Naklonila jsem se na stranu a ucítila jak mi zůstal na jednom místě.Po chvíli se odtáhnul a svlékl se ze zbylého oblečení co měl na sobě.Pod jeho vlivem jsem se cítila být už dávno připravená a proto do mě bez ostychu zajel.
Prohla jsem se v zádech když byl ve mně až po kořen.Začal se ve mě pohybovat a přitom byl nade mnou.Dívali jsme si bez přestání do očí.Nikdy nedokážu popsat ten pocit který s ním zažívám.Když zrychlil tempo,musela jsem do ruky chytnout kus látky z prostěradla.Pevně jsem ho stiskla ve svých rukou abych dokázala všechnu tu slast najednou ze sebe vydat ale nepomohlo to.
Najednou mi od něj přiletěla facka a hlava se mi otočila na pravou stranu.Než jsem se stihla vzpamatovat, už mi jeho ruka svírala krk a já lapala po dechu."Řekni moje jméno."Řekl přes zuby a nepřestával přirážet.
"Petře."Zamumlala jsem ještě celá zaskočená ale je mu to nestačilo.
"Ještě."Svůj stisk zpevnil a já ucítila moje neposlušné slzy které mi unikly při té boleti.Volně mi jich pár sklouzlo po tváři která mě nepřestávala štípat.Něco se mi ale na tom líbilo.
"Petře."Zavzdychala jsem ještě jednou a nahlas.Nic neříkal a svůj stisk ani tempo nepovoloval.Bolest se střídala s rozkoší a občas mi i unikla nějaká slza.To mě ale nevyvedlo z míry.Dál jsem ho nechala, dělat si se mnou to, co se mu zlíbí..
Co na to říkáte?Omlouvám se za chyby a děkuju že si to čtete a hlasujete!🖤
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...