Part 3

3.3K 72 1
                                    




Dneska ráno jsem se probudila na bolest hlavy.Možná jsem to včera večer přehnala s vínem a tím si nenechala místo na dnešní večer.                                                                          Vlastně ani nevím proč jsem s tím souhlasila.Nepotřebuji ho poznat více.Na co?Prostě se stalo to co se stalo a už se to nebude opakovat.Možná to bylo jen ze slušnosti když se zná s mými lidmi a nebo že mi na mozek lezlo víno.
Nic méně,byla jsem na pokraji svých emocí když jsem zjistila,že nemám nic na sebe.                                                                              Všechno bylo pro tenhle večer nevhodný.Moc společenský nebo až moc vyzývavý.Chtěla jsem působit formálně.Aby si mě nikdo nevšímal a nevybočovala z řady.Nejsem zrovna ten typ,co by po tom toužil.                                                                                                                                                Nakonec jsem si vzala džínové kraťasy s obyčejným topem.Vlasy si nechala rozpuštěné a namalovala jsem se.Nic extra takže na dnešek ideální volba.Po tom jsem si vzala jen pár věcí do kabelky a vydala se na určené místo.

*

Byla jsem před klubem,kde jsme se měli sejít,ale on nikde.Čekala jsem ještě nějakou chvíli než mě to přestalo bavit a vydala se dovnitř sama.                                                                                       
Když jsem se rozhlédla po klubu plného lidí,blikajících světel a kouře,usoudila jsem,že bude nejlepší si sednout na bar.Doufala jsem,že se tu za chvíli objeví ale pro jistotu jsem si už objednala pití.Barman mi ho šoupl přede mě a já jako největší introvert z něho začala usrkávat a hrát si s brčkem.
Za nedlouho jsem za sebou ucítila něčí přítomnost.

"Ty nečekáš na mě?"Posadil se vedle mě a já se na něj otočila.Měl lehce rozcuchané vlasy a na sobě měl černé triko s tmavě modrými džíny.

"Čekala jsem,ale ty si nikde nebyl."Zasmála jsem se a on si mezitím mávnutím na barmana objednal.

"Jo promiň,musel jsem něco zařídit."Poškrábal se na zátylku.

"Nic se neděje."Dořekla jsem to a barman před něj postavil Gin s tonicem.Vzal ho a ťuknul si s mým už skoro vypitým.Trochu jsem se zasmála a napili jsme se.
Dopila jsem to a on mi objednal hned další.Poděkovala jsem mu,ale přesto jsem se neudržela.

"Nešla jsem s tebou aby si mi platil pití."Řekla jsem mu a on se pousmál.

"Jo,já zapomněl."Když to dořekl zůstala jsem na něj koukat.

"Prosim?"Zeptala jsem se a on se zasmál.Na to konto jsem se zasmála i já.Nastalo ticho.

"Máš takhle hodně holek?"Zeptala jsem se ho pak už zvědavě i když mi do toho nic nebylo.Jeho odpověď mě ale donutila.

"Ani ne."Napil se a olízl si rty od alkoholu.

"A ty kluků?"Pokračoval s otázkou na mě a já pohled věnovala mému pití.

"Ne."Řekla jsem jednoduše.Nebylo totiž nad čem rozmýšlet.

*

Po několika skleničkách a pár panáku jsme si snad odvyprávěli každý svoje nejvtipnější až po ty nejtrapnější zážitky,co se nám stali.Myslela jsem,že mi nemůže být líp.Když v tom vstal a chytil mě za ruce.

"Pojď tančit."Táhl mě na parket i když jsem se bránila.

"Neumím tančit."Zasmála jsem se když jsem ho viděla.

"Já tě to naučím."Vtáhnul mě doprostřed parketu a začal tančit.Musela jsem se smát když jsem viděla jeho taneční kreace.Bylo na něm něco,co mě nutilo přemýšlet.Pořádně jsem nevěděla,co to bylo,ale strašně jsem na to chtěla přijít.Vím,že jsem ještě ráno říkala pravý opak ale zase mě tak pobláznil,že jsem nevnímala tu skutečnost.                                                                                       
Vytrhl mě z myšlenek když ke mně přistoupil a chytil mě za boky.Posilněná alkoholem jsem to nebrala tak vážně a nechala je tam.Ruce jsem mu obmotala okolo krku a začal se mnou tančit.Smáli jsme se než mě k sobě otočil zády.Pokračoval v tancování a já se mu hlavou opřela o jeho rameno.
Nevím jestli jsem už byla unavená nebo tak moc opilá,že jsem nedokázala udržet ani svojí hlavu,ale nic neříkal.
Pak se jeho hlava sklonila k té mojí a já věděla kam to spěje.Nechala jsem ho.Podívala jsem se na něho a naše rty spojil v jedno,zatímco jsme se ještě pomalu pohybovali do hudby.Otočila jsem se k němu a znova mu ruce obmotala okolo krku.Tentokrát ale z jiného důvodu než tancování.

"Myslel jsem,že to byl jen úlet."Šeptl.

"Taky,že jo."Zamumlala jsem mu a on se usmál do polibku.Nevím kdo to ze mně v tu chvíli mluvil.


**

Do obličeje mi začalo svítit několik slunečných paprsků,na což jsem se musela otočit na bok.Než jsem si to uvědomila,narazila jsem do někoho.Rychle jsem se odtáhla a podívala, kdo leží vedle mě.     Byl tam on, bez trika a možná i něčeho víc. Hned na to jsem si uvědomila,že já taky a proto si rychle peřinou zakryla to, co šlo vidět.Porozhlédla jsem se kolem a zjistila,že nejsem ani doma.

"Dobré ráno."Zamumlal rozespale a hned na to se mi vybavila včerejší noc.Hlavu jsem si musela schovat do dlaní.

"Dobrý."Zvedla jsem pohled na něj když jsem ucítila jeho prsty na mé kůži.

"Nemáš hlad?"Zeptal se mě a já se na něho usmála.Ležel na zádech,nahý a deku měl až na břichu.Rukou si zajel do rozcuchaných vlasů a tím je i trochu poupravil.Přitom mě rozespale sledoval a já hlavou kývla na souhlas.


Ani ne po hodině,co jsme byli v kuchyni jsem si užívala výhled na něho.

"Moc vařit neumím,ale tohle jsem snad zvládnul."Řekl a postavil přede mnou talíř s míchanými vajíčky a nakrájenou zeleninou.

"Nevypadá to špatně."Poděkovala jsem mu.Přisedl si ke mně se svým talířem a začali jsme jíst.
Byl to hezkodivný pocit když jsme tam spolu seděli,jedli snídani,co uvařil a já byla v jeho triku,ze kterého jsem ještě cítila jeho vůni.

"Hmm,dá se to."Řekl s pohledem do talíře a já se zasmála.

"Na tomhle se nedá nic zkazit"Chtěla jsem ho ujistit a dala si sousto do úst.

"No to si ještě neviděla mě."Řekl a uchechtl se.

*

Celou dobu jsem se s ním bavila a doufala,že on se mnou aspoň z poloviny taky tak.
Jeho pohled byl občas tak nepředvídatelný,že se ani nepokusím hádat,co si myslel nebo nad čím přemýšlel.
Bylo to tak fajn,že jsem si ani nevšimla kolik je.

"Měla bych jít."Řekla jsem když si všimnula hodin a vstala z postele,ze které jsme koukali na televizi.

"Už?"Podíval se na mě.

"Nechci tě otravovat a měla bych jít taky zkontrolovat byt."Řekla jsem a začala se oblékat.On vstal z postele a přešel ke mně.

"Jak myslíš.Bylo to fajn."Usmál se na mě a já stydlivě dala pohled na zem.

"Jo bylo."Sebrala jsem odvahu se na něj podívat.Nevím,co přesně jsme byli ale cítila jsem se jako při mé první lásce ze šesté třídy na základce...

Dotek /STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat