*O pár dnů pozdějiNevím přesně,co mezi námi je,ale,co vím je,že jsem na něm závislá.Po několika denním trávení s ním po nocích jsme si řekli že to dnes konečně uděláme.Těšila jsem se na to jako malá holka,který rodiče slíbili novou panenku.Svým kamarádu jsem řekla,že pojedu na nějakou dobu k rodině.To mi hrálo do karet protože máma bydlela skoro na druhé straně republiky.
Všechny jsem naposledy viděla a rozloučila se s nimi včera odpoledne.
Teď jsem s Petrem na konci města a čekám v autě zatímco tam něco šel řešil s nějakým jiným klukem před autem.Byla jsem nervozní.Trochu jsem se i bála protože jsem nevěděla co mám čekat,ale věděla jsem pro co jde.Koukala jsem na ně než se oba otočili směrem na auto,tudíš na mě.Radši jsem sklopila pohled dolů a začala si hrát se svými prstýnky."Můžeme."Otevřely se dveře od řidiče a já se na něho podívala.Sednul si za řidiče a nastartoval.
"Máš to?"Chtěla jsem se ujistit a on vytáhl z kapsy u mikiny pytlíček s krystalem.Přitom se na mě usmál.Úsměv jsem mu hned opětovala.
Schoval ho a jel cestou domů.Otevřeli jsme dveře od jeho bytu a já se svlékla z mikiny.
On začal věci připravovat na stůl než jsem si k němu sedla.Pozorovala jsem ho a on se na mě s usměvem otočil.Usměv jsem mu opětovala a podržela mu lžíci zatímco na ní vysypal krystal.Prý je to nejčistší co sežene.Pak jsem škrtla zapalovačem.Začala jsem jí nahřávat a on připravil jehly. Za nedlouho to bylo hotové a část tekutiny natáhl do stříkačky."Chceš s tím pomoct?"Nabídl se mi když měl připravenou jehlu.Přikývla jsem na souhlas a nastavila mu ruku.Dívala jsem se mu přes rameno když mi našel žílu a jehlou do ní zajel.
"Je to."Řekl potichu a dal mi pusu na místo v pichu.
Pak se postaral sám o sebe a já už cítila jak mi buší srdce o závod.Obě jehly dal na stůl a naklonil se ke mně.Ruku mi položil na tvář a dlouze mě políbil.Polibek jsem mu opětovala.
Odtáhli jsme se od sebe a oba jsme se opřeli.
Měla jsem pocit jako kdyby se mi dobily baterky.Hlavou mi pořád prolétávaly nejrůznější myšlenky,kterým jsem se musela smát.Nešly vůbec zastavit.Byla jsem to zase já..**
Celou noc jsme nespali.Vůbec se mi nechtělo a proto jsem se rozhodla vysprchovat abych se trochu uklidnila.Vysvlékla jsem se v koupelně a oblečení nechala ležet na zemi.Vkročila jsem do sprchového koutu a pustila na sebe horkou vodu.
Celá jsem se nechala namočit pod proudem vody a zajela si rukama do vlasů.Rozhlédla jsem se a uviděla před sebou jen nějakou lahvičku,tři v jednom balení.Vzala jsem si jí a přemýšlela jestli si to risknu dát na vlasy.Najednou jsem ale na svém pasu ucítila jeho ledové ruce.V ten moment jsem leknutím trochu nadskočila.
"Bože."Vydechla jsem od leknutí a chtěla se otočit k němu.On mě ale zastavil a přitiskl se na mě ze zadu že jsem ucítila všechno.
"To jsem ještě nic neudělal."Šeptl mi do ucha a jemně mě kousl do krku.Slastně jsem trochu pootevřela pusu a hlavu naklonila tak aby měl lepší přístup.
"Jdeš se se mnou umýt?"Zeptala jsem a on mi vzal z ruky lahvičku s mýdlem.Dal jí na zpět na své místo a otočil si mě k sobě.Stačila jsem vidět jen půlku jeho těla než se mi vrhl na rty.Opřel mě o ledové kachličky a sám stál pod proudem vody.Sledovala jsem jak mu kapky vody stékají po obličeji a nemohla se toho nabažit,stejně jako jeho rtů.Přisála jsem se k nim znova a ruce mu obmotala okolo krku.Jeho ruce sklouzly po mém těle až pod zadek,který zmáčkl.Vzdychla jsem mu do pusy a nepřestávala ho líbat.Pak mi s nimi sjel až po stehna a trochu si klekl když mě chtěl vysadit.Namáčknul mě ke zdi a já ucítila, že je připravený.Proto jsem si ho vzala do ruky a zajela si s ním do sebe.Vzdychli jsme oba dva najednou když začal ve mně pohybovat.
Bylo nám jedno,že v tu chvíli na nás už dopadá studená voda.Užívala jsem si každý příraz a s tím i rozkoš,co mi způsoboval.
Začal zrychlovat a já to nevydržela.Musela jsem se začít pořádně přidržovat jeho ramen abych nespadla.Přitom jsem mu rozkoší zarývala nehty do zad aniž bych si uvědomovala,že ho to dost možná bolí.Začala jsem nahlas vzdychat zatímco on víc a víc přirážel.Nevěděla jsem jestli se blížím k nebi nebo spíš do pekla,ale v každém případě jsem tam chtěla být s ním. Naposledy jsem ho políbila než ve mně projela silná vlna rozkoše.V ten moment jsem myslela,že spadnu ale on mě držel a přirážel dál.Vychutnávala jsem si jeho pohled na mě. Sledoval mě pootevřenými oči a z úst mu šly hlasité nádechy a pak následné výdechy.Hned na to se ale udělal.
Políbila jsem ho a přitom mu odhrnula vlasy z čela.Přičemž jsem si tam všimla jeho malého tetování,které jsem ještě neviděla.Pomalu mě pustil na zem ale byli jsme pořád v objetí.Rukou jsem mu pohladila tvář a on se ke mně naklonil.Věnoval mi letmou pusu na rty a já se na něj usmála."Došla teplá voda."Řekl když chtěl přetočit vodu a já se tomu musela uchechnout.Přitom jak byl zády ke mně,jsem si všimla jeho rozdrápaných zad,za které můžu já.Rukou jsem mu přes ně přejela a jelikož jsem tam uplně nedošáhla,dala jsem mu pusu aspoň kousek pod to.Doufala jsem tak že tím svůj čin trochu odčiním..
Názor?Omlouvám se za chyby:)
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...