Part 57

1K 38 2
                                    




Druhý den přinesl slibovanou dávku.Byla jsem radostí bez sebe když mi s tím zamával před obličejem.Už jsem na sobě pociťovala,že to potřebuju. Pomohla jsem mu s naším denním rituálem a já si jako první nabrala do stříkačky.Než jsem si stihla najít žílu tak měl jehlu připravenou taky.
Za nedlouho jsme měli jehlu v žíle.Znovu se mi dostavil ten uvolňující pocit,po kterém toužím každý den.

"Musíme přestat."Zamumlala jsem mu do krku hned po tom,co jsme si oba dva střelili.Bylo to tak dobrý,že jsem ani neudržela hlavu.Oční víčka mi ztěžkla a nedařilo se mi je držet otevřené.

"Jo,musíme."Odvětil mi zpátky a hlavu naklonil víc ke mně.Oba jsme ale věděli,že to je jen mluvení do vzduchu.Ty řeči se pak rozplynou a přijdou zase až bude nejhůř a vrátí se nám to.
V tuhle chvíli ale ne.Jenom mě zase hryznul ten pocit viny,že jsem to zase udělala.Chtěla jsem to vrátit zpátky protože jsem se za to začala nenávidět.
Opírala jsem se o něho a on zase o mně.Rukou mi zajel pod triko a začal mě hladit po břichu.Na to jsem se jen opřela zády o gauč.Triko mi vyhrnul víc nahoru.Naklonil se k mému břichu a začal mě po něm znovu hladit.

"Tak co prcku."Zamumlal mi u břicha.Nemohla jsem si pomoc a s úsměvem ho pozorovala.

"Nezlobíš maminku?"Dal mi pusu na břicho.Pousmála jsem se a pohladila ho po vlasech.

"Maminka zlobí jeho."Odpověděla jsem potichu.Nechtěla jsem ze sebe dělat nějakého svatouška.Moc dobře vím svoje chyby.
Jeho pozornost z mého bříška dal na moje rty.Spojil naše rty v jedno a pomalu s nimi pohyboval.Já kopírovala všechny jeho pohyby.

"Teď bude možná zlobit tatínek."Zamumlal a já se usmála do polibku.Jeho ruce spadli na lem trika,které mi přetáhl přes hlavu.

"Možná,určitě."Trochu jsem se zasmála,ale nepřestávala ho líbat.Líbilo se mi jak na nás mluví.Škoda,že nejsme tak zodpovědný rodiče jako by jsme chtěli být.Svému dítěti bych chtěla dát všechno.
Ruku přemístil z mého břicha na bok.Cítila jsem jak s ní pomalu putuje nahoru dokud se nezastavil u mých prsou.Jeho ruka zajela na mé záda kde mi taky rozepl podprsenku.Pomohla jsem mu jí sundat a hned na to mi začal rozdávat polibky na můj hrudník.
Vždycky jsem si myslela,že se budu stydět před klukem být nahá.Kord teď když jsem těhotná a moje tělo se kompletně mění.Před ním jsem se ale nikdy nestyděla.Nemusela jsem.Miloval mě  takovou jaká jsem.
Jeho rty se zdály být ještě teplejší a jemnější než doopravdy jsou.Nad každým jeho polibkem jsem musela přivřít oči.Když s polibkama mířil dolů po mém břichu,ztěžka jsem vydechla.
Jen svůj pohled dal na mě a já se ho už pod vlivem touhy nemohla dočkat.Už ten jeho pohled,kterým se na mě podíval mě vzrušil o to víc.
Jen se nade mnou pousmál a pokračoval v čem začal.Já si pomalu lehala na záda a tím mu umožnila lepší prostor.Nemusel se ani snažit abych byla připravená.Zastavila jsem ho abych mu mohla přetáhnout triko přes hlavu.Když jsem tak udělala,sám si sundal džíny. Aby jsme neztráceli čas,svlékla jsem se z kraťasu.
Celkově mi to přišlo rychlejší než obvykle.Jako kdyby jsme byli na závodě s časem.
Přitáhla jsem si ho k sobě a naše rty spojila.On se musel přidržovat čela gauče aby na mně nespadl.Rukou jsem začala pátrat po jeho těle.Hladila jsem ho a občas zastavila na nějakém místě kde jsem prsty utvářela různé obrazce.Nevydržela jsem to a rukou pak zajela do jeho trenek.Naše rty odpojil když musel zalapat do dechu.Podíval se dolů,na mojí ruku,ve které jsem ho už držela.Pomalu jsem po něm začala přejíždět rukou.Z Petra jsem ani na moment nezpustila oči a pozorovala jak ztěžka dýchá.
Můj škodolibý úsměv ale zmizel hned po tom,co mi ruku z jeho trenek vyndal.Než jsem stačila cokoliv namítnout umlčel mě polibkem.A taky jeho chloubou.
Jenom jsem ucítila jeho špičku,se kterou mi přejížděl po mém místě.Líbal a mumlal mi něco do krku.Byla jsem jak v nebi.Vychutnávala jsem si každé gesto a dotek od něj i přesto,že jsem byla celá nedočkavá až bude ve mně.

Zaklela jsem když do mě pomalu zajel.Položila jsem si hlavu a musela si přikrýt pusu.Oči jsem jen od té rozkoše musela protočit.Začal ve mně pohybovat.
Nebylo to jako jindy.Tohle bylo..o dost hezčí.Jemný,pečlivý a láskyplný.
Byla jsem zakloněná.Na můj hrudník začal sázet hned několik polibků.Bylo to dokonalý.



Omlouvám se za chyby a
Hezký zbytek dne <33

Dotek /STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat