* o pár dní pozdějiPřipadalo mi to jako dřív.Byli jsme bezstarostný.Skoro jako kdyby jsme byli nesmrtelný.Lítali jsme v tom zase,ale spolu.
Dneska si jedeme pro starého známého-krystal.
Těšila jsem se na něj jako dítě na Vánoce.Poprvé po takové dlouhé době. Během těch dní jsme dobrali prášky z obálky a zbylo nám jenom LSD.Chtěla jsem ale něco jiného než halucinace.Sedíme v autě a jedeme na místo kde jsme si to měli vyzvednout.Byla jsem natěšená a zároveň jsem se bála.Ten strach ale nebyl větší než moje touha po tom.Už jsem se smířila s tím že ty předchozí týdny byly zbytečné.Porušila jsem je a zbytečně je zahodila,ale jinak to nejde.V tomhle světě už vůbec ne.
Vlastně jsem na nic jiného než na to,že jsem byla smutná a dala bych si nemyslela.Asi to je můj osud.
Nemůže ode mě moje máma čekat že budu mít vysokou když ona sama nedodělala maturu.Prostě jsem se už takhle narodila,ale nestěžuju si.Protože nejsem sama.Jsem s ním.Zastavil před klubem který byl pro mě až moc známý.Vystoupil se slovy že se za chvíli vrátí.Jenom jsem přikývla a dívala se na něj jak jde před autem do klubu.Když se ztratil z dohledu a zavřely se po něm dveře svůj pohled jsem dala na dění vedle mě. Auta,která na sebe troubila a v nich nervozní řidiči,kteří si nadávají.Všichni si myslí že je to kvůli tomu jak ostatní řídí.Já si ale myslím,že to bude i tím jak jsou ve svým životě nespokojení.Každý si svůj život nějak představuje a je zklamaný když mu to nevyjde.
O to hůř,když musí brzo ráno vstávat do práce,kterou nenávidí a musí tam být celý den a i tak je to k ničemu protože za to má jenom minimální mzdu.Systém je na hlavu.Lidi se můžou přetrhnout,pracovat od rána do večera a bude to málo protože světu vládnou lidi kteří jen podvádějí.Kouká se jen jestli máte Maturu nebo Výučný list.Někdy na to člověk nemá ani peníze nebo příležitost. Radši jsem se otočila.Další duše.Uviděla jsem tam jednu ženu.Vezla kočárek a okolo ní pobíhala malá holčička.Byla tam sama.Nevím jestli na to byla uplně sama ale docela mi jí bylo líto.Viděla jsem v ní trochu i mojí mámu.Po noční jak mě musela dovést do školky protože moje babička co mě hlídala s bratrem přes noc,musela do práce.Doprovodila mě tam aby mohla ještě do druhé práce.
Koukala jsem na ně ještě nějakou chvíli dokud mi do obrazu nevstoupil on.Zpozornila jsem a narovnala se."Mám toho dokonce víc."Pronesl když zavřel dveře.Podal mi to a připoutal se.Já si to jenom prohlížela.Dlouho jsem to takhle neviděla.Rozjel se a já nedočkavostí otevřela přihrádku ve které jsem předtím našla lžičku se zapalovačem.
"Můžeš chvilku vydržet?"Zasmál se když se rozjel.Jenom jsem se usmála.Trochu jsem se styděla.
"Zastavíme se ještě pro jehly."Informoval mě a já přikývla.
Po nějaké chvíli mi zastavil před lékárnou a podal mi peníze.
"Kup ještě něco k tomu aby to nebylo nápadný."Řekl než jsem stačila vystoupit.Namířila jsem si to do lékárny a hned jak jsem prošla mezi dveřmi se nade mnou ozval zvonek.Klidným krokem jsem prošla uličku s dětskými potřebami.Zastavila se na konci,u těhotenských testů.Bezmyšlenkovitě jsem popadla jedno balení a šla s tím k pokladně.
"Bude to všechno?"Usmála se na mě prodavačka které mi namarkovala testy.
"Ještě bych potřebovala injekční stříkačky."Odmlčela jsem se a dívala se přitom na ní.Měla jsem pocit že něco tuší.Co si asi myslí?Snažila jsem se zůstat v klidu.
"Dobře,inzulínovou nebo-"
"Na inzulín."Přikývla jsem jí a ona pro ně někam šla.Bylo to docela nápadný hned jak mi namarkovala ty testy.
Za malou chvíli se vrátila a v ruce držela sadu stříkaček.Vyšlo to."Víte co a jak?"Zeptala se mě když mi je namarkovala a já přikývla.Vážně nepotřebuju poslouchat návod jak si píchnout inzulín.
"Děkuju."Usmála jsem se na ní a vzala si můj nákup.Jenom se na mě divně dívala,ale neřešila jsem to.Rychle jsem od tamtud vypadla.
**
"Těhotenské testy..?"Četl si krabičku a já se na něho podívala.Díval se na mě s nadzvednutým obočím.Zastavil někde v uličce,kde nechodí moc lidí.
"Vzala jsem první co mi přišlo pod ruku."Vysvětlila jsem a rozbalila jehly.Jen na to kývnul.
Nasypal mi na lžíci obsah pytlíku.
Začala jsem to zahřívat zapalovačem.Všechny momenty co jsem v minulosti zažila se mi v sekundě vybavily.Na tohle se nikdy nezapomína.
Ta chvíle kdy to rozehříváte a víte,že to za chvíli budete cítit v sobě.
Seděli jsme na zadním sedadle a on se na mě díval."Proč jseš tak zkurveně sexy."Zamumlal mi do ucha když se ke mně naklonil.Jenom jsem se pousmála a on mi zanechal na rtech polibek.Schválně mě rozptyloval od práce.
Hotový výsledek nabral do stříkačky.
Nebyla jsem si s tím tak jistá jako předtím."Pomůžeš mi s tím?"Zeptala jsem se ho už trošku nervozně z toho čekání.Strašně jsem se těšila až budu v tom rauši co mi tak chyběl.
Viděla jsem jak si svojí jehlou zajel do první žíly,kterou našel.Vmáčknul obsah injekce a chvíli si jí tam nechal.Pak ji ale vytáhl a jehlu položil."Jasně."Řekl potichu.Já mu podala svojí jehlu.Vyhrnula jsem si rukáv a ruku položila před něj.Začal mi prsty přejíždět po ruce,ale žádnou žílu mi nemohl najít.Otočil si mojí ruku a i tak se nechtěla žádná objevit.Bylo to jako naschvál i když jsem tomu nerozuměla když jsem dlouho nebrala.
Ruku si dala k sobě a snažila se najít nějakou.Potom jsem se ale podívala na svůj hřbet ruky.Přejela jsem po ní prsty a vykoukla na mě jedna velká žíla."Tady."Položila jsem si ruku před něj a on mi jí chytil.Přejel po ní palcem aby mu znovu vyskočila a druhou rukou držel jehlu.Dívala jsem se jak se mi s ní přibližoval ke kůži.Pomalu s ní zajel do žíly a vmáčkl obsah.Znovu mi v krvy proudil ten známy pocit.Vydechla jsem když jehlu vyndal.Pohladil mě po místu prsty a já se na něj usmála.
Začala jsem se znovu cítit báječně.Starosti a strach ze mě opadly a já se mohla vznášet.Skoro jsem si lehla když jsem se chtěla opřít o okénko.Cítila jsem se jako jiný člověk.Znovu jsem se mohla soustředit na můj tlukot srdce když v tom jsem ale ucítila na svém těle to jeho.Naklonil se a před rty mi zamumlal něco čemu jsem nerozuměla.Pak mě políbil.Projela ve mně vlna touhy.V mých kalhotkách jsem ucítila horko a proto se neostýchala s dotýkáním jeho těla.Políbila jsem ho a on se mnou spolupracoval.Zajela jsem mu rukou do vlasů a tou druhou pod jeho triko."Tohle mi chybělo."Zamumlal mezi polibkami a já mu na to neměla co říct,měla jsem to totiž uplně stejně.Věděla jsem že už to ale nesmíme přehnat.Jednou za čas to ale neuškodí..
O kom vás baví fanfikce nejvíc??
Nebo o kom nejradši čtete?
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...