Part 9

2.6K 58 0
                                    



Po několika minutách ťukání a dobývání se na dveře jsem uslyšela jeho hlas.

"Nikdo není doma!"Ozvalo se z druhé strany dveří a já si povzdechla.

"To jsem já Laura,otevři prosím."Řekla jsem nahlas a po chvíli čekání se pootevřeli dveře.

"Co chceš?"Vykoukl na mě z pootevřených dveří a já polkla.

"Můžu jít dovnitř?"Zeptala jsem se ho a on mi po chvíli přemýšlení otevřel.Hned na to ale zmizel do vedlejší místnosti.Když jsem vstoupila do bytu nemohla jsem si pomoct a rozhlédla se všude kolem.Nebylo to tam jako zvenčí,bylo to tu o dost hezčí.Okna byli sice zatažené závěsy takže bylo v bytu temno.Občas se někde válel nějaký ten odpadek ale nevěnovala jsem tomu velkou pozornost.Šla jsem za ním do místnosti vedle a viděla jak sedí na gauči.Před sebou na stole měl nějaké věci a držel zapalovač se lžičkou.

"Asi jsem přišla nevhod co."Rýpla jsem si do něj.

"Nemám před tebou co skrývat."Pokrčil rameny a zpoza gauče vytáhl pytlíček s jakýmsi krystalem.Ztuhla jsem hned jak jsem to viděla.Začal kus obsahu z pytlíčku míchat s vodou na lžičce a já ho mlčky pozorovala.

"Neměl by si tohle dělat."Prohlásila jsem s pohledem upřeným na lžičku,co držel.

"Nekecej."Uchechtl se a začal lžičku zahřívat zapalovačem.Nic jsem mu na to neřekla protože jsem věděla, že má pravdu.Ani nevím proč jsem to řekla.Byl to asi nějaký reflex abych tam na něj jen tupě nezírala.Je mi jasný, že nepřestane kvůli nějaký holce,která mu řekne, že to je špatný.Šla jsem si přisednout k němu a fascinovaně koukala na to co dělá.

"Podala by si mi tu jehlu?"Z myšlenek mě vytrhl jeho hlas a hned na to jsem se porozhlédla po stolu.Uviděla jsem ji a hned na to mu ji podala.On si jí odemě vzal a natáhnul si do ní obsah ze lžičky.

"Už mi řekneš co si chtěla?"Zeptal se když zkontroloval tekutinu ve stříkačce na proti světlu.

"Přišla jsem si za tebou promluvit."Pozorovala jsem ho jak si hledá žílu na ruce.

"Tak povídej."Řekl když si ji našel.Musela jsem odvrátit zrak když se blížil s jehlou ke kůži.

"A budeš vnímat?"

"To ještě nevím."Řekl a já se zadívala na zbývající obsah na lžičce.Co je na tom tak dobrýho?Všichni mluví jen o negativních věcech a o těch pozitivních minimálně.Vím,že je špatný brát drogy ale v tomhle světě je těžké na to ani nepomyslet.Vždycky jsem měla jen trávu nebo extázi.Tím končily všechny moje hříchy když nepočítám alkohol s cigaretami ale jaký je tohle?Navíc se po éčku už necítím tak dobře jako předtím.      Najednou mi v hlavě prolítla myšlenka,že to potřebuju zkusit.

"Můžu?"Vypadlo ze mě a on se na mě nechápavě podíval, než mu došlo co myslím.

"V žádným případě."Řekl a já se na něj podívala.

"Proč?"Zeptala jsem se ho.

"Přišla sis za mnou šlehnout?"Podíval se na mě s nadzvednutým obočí.Nastalo ticho.

"Protože se na mě podívej,je to svinstvo."Řekl po chvíli,co jsem byla zticha a mě to i přes to neodradilo.Nechápala jsem ten fakt, že když říká,že je to svinstvo tak proč ho sám pořád ještě bere.Nemám v plánu si ho brát po každý co si ho vezme i on.Jen mě zajímá jak se cítí a tím i pochopit proč nepřestává brát.

"Tak proč to bereš?"Zeptala jsem se ho na tu nejvíc otravnou otázku aby už povolil.On si jen povzdychnul a vzal si do té stříkačky zbytek obsahu na lžíci.

Dotek /STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat