*Druhý den"Tak,co je novýho?"Prolomila ticho Sára když jsme seděly v kavárně.
"Nic moc,co vy?"Napila jsem se ze svého kafe.
"Slyšela jsem, že si se líbala s kamarádem Marka."Řekla moje druhá kamarádka Claudie.
"Ty už si to stihla vykecat?"Otočila jsem se na Sáru,které jen pokrčila rameny.To snad není možný.
"Jo líbala."Potvrdila jsem jí to.Neměla jsem v plánu jim říkat i o tom zbytku.
"A?"Ptala se zvědavě.
"A co?"Zeptala jsem se trochu otráveně protože nesnáším mluvit o svých vztazích.Je mi to divný a myslím si,že mi nikdo nepomůže s něčím když neví jak to je a co ten druhý cítí.I když je sama vyslechnu a snažím se jim pomoc.
"Bylo něco víc?"Nadzvedla obočí a já si povzdechla.
"Ne."Zalhala jsem.Vážně tady v kavárně nechci rozebírat detaily.
"Jinak,domluvili jsme se,že půjdeme v pátek zase pít."Změnila téma Sára a já jí byla vděčná.
"Dobře a v kolik?"Pohled jsem věnovala jí zatímco Claudie ho nechala na mně.
"Ale bude tam i on."Řekla jakoby mě varovala.
"No a co?"Nechápavě jsem se na ní podívala a až jsem to dořekla,mi to došlo.
"Jseš s tím v pohodě?"Zeptala se mě překvapeně.
"To snad přežiju."Právě naopak,pomyslela jsem si ale nemohla jsem na sobě nedát nic znát.Ony se na mě jen mlčky dívali a já v klidu pila z hrníčku.
"Kdyby něco tak řekni."Řekla a já se na ní usmála.
"Jasně."
**
Po odpolední kávě s mými kamarádkami, jsem byla unavená natolik abych už šla konečně domů. Otevřela jsem dveře od svého bytu a žasla nad tím jak dokážu udělat takový bordel i když bydlím sama.Popošla jsem do obývací místnosti a sundala ze sebe všechny věci.Přešla jsem do kuchyně,kde jsem otevřela lednici a doufala,že v ní něco bude.Nebylo.
Smutně jsem si zavzpomínala na dobu když jsem bydlela s mámou a byl všude pořádek a hlavně,plná lednice.
Naštvaně jsem ji zavřela a začala uklízet.Po menším úklidu,kdy jsem ani nestihla uklidit všechno,jsem se rozhodla dát pauzu.Beznadějně jsem se posadila na gauč.Z kabelky jsem si vytáhla krabičku cigaret a jednu z nich si vzala.Vložila jsem si jí do úst a zapálila.Vtáhla jsem si do plic kouř,který jsem následovně vydechla.
Všechen ten stres se najednou vypařil a já se uklidnila.Nikdy by mě nenapadlo,že se ocitnu v takové situaci.Našla jsem si kamaráda s výhodami.
Zasmála jsem se sama nad sebou a popel klepla do popelníku,co jsem měla před sebou.Nikdy se mi tohle ještě nestalo.Vždy jsem měla jen vážný vztahy. Poslední vážnější vztah jsem měla v mých osmnácti.Teď mi je dvacet a pořád jsem si nenašla pravou lásku.Nevím jestli je něco se mnou nebo jsem prostě ještě nikoho pořádně nepotkala ale od mých devatenácti už to moc nehrotím. Teda až na mojí mámu,která mi pomalu klepe na dveře s tím,že moje biologické hodiny už tikají.
Nad tou myšlenkou,mít dítě, jsem zavrtěla hlavou.Nedokážu si mě představit jako matku.Pořád se cítím jako puberťačka,co si chce ještě užívat života než se usadím a budu v tom smutným a nudným režimu,co ten život od nás požaduje.Ne,že bych byla každý den pod drnem a pařila do rána,spíš si jen tak popíjíme a bavíme se.Občas se to ale zvrtne a přeženeme to.Někdy se tam připlete i nějaká nelegální látka jako tráva nebo extáze ale nic tvrdšího.Takové to chození s kamarády ven bych nechtěla opustit a vyměnit to za to,že budu stará a zahořklá máma,která se rozčiluje nad známkami mých dětí.I když bych chtěla udělat radost mámě a dopřát jí vnoučata.Z ničeho nic se mi po bytě rozezněl zvonek.Otráveně jsem típla cigaretu a zvedla se z gauče.Mezitím co jsem se blížila ke dveřím,dotyčný začal nepřetržitě ťukal na dveře.
"Jo už jdu!"Křikla jsem a otevřela dveře.Stála tam Sára s flaškou vína.
"Ahoj."Usmála se ne mě nevinně.
"Co tu děláš?"Zasmála jsem se a pustila jí dovnitř.
"Jen jsem šla náhodou kolem."
"S flaškou vína?"Zeptala jsem se jí s nadzvednutým obočím.
"Dobře no,po tom dnešku si mi přišla smutná víš.Tak jsem tě přišla rozveselit."Zamávala mi s flaškou před očima a sedla si na gauč.
"Promiň za ten bordel,nikoho jsem nečekala."Omluvila jsem se jí a ze skřínky vyndala číše.
"A ty uklízíš když někoho čekáš?"Otevřela víno a já se uchechtla.
"Dostala si mě."Prohlásila jsem a podala jí sklenky.Každou z nich naplnila do půlky vínem a já si k ní sedla.
"Tak a teď mi to řekni upřímně."Podívala jsem se na ní a napili jsme se.
"Bylo mi tě líto,jak se tě vyptávala Claudie."Řekla jednoduše.
"Je už prostě taková."Pokrčila jsem rameny jako kdyby mi to nevadilo.Už jsem ji ale brala takovou jaká je.
"Neměla jsem jí to říkat,promiň."
"V pohodě."
Po hodině upřímného povídaní si a flašce vína z místní sámošky mi v hlavě vrtala otázka,která chtěla už ven.
"Odkud se vlastně Mark zná s Petrem?"Zeptala jsem se jí a ona nám zrovna dolívala zbytek vína z flašky.Jen se trochu zaskočeně podívala.
"Nejsem si jistá kdy přesně,ale vím,že ho už Mark potkával nějakou dobu v klubu kam chodíme.Jednou se dali do řeči a byl fajn proto ho pozval i na tu party."Dořekla to a mě začalo v hlavě vrtat odkud se tenhle člověk vlastně zjevil.
"To na něj pořád myslíš?"Uchechtla se mi a já se schovala za zasmátím...
Co si o tom zatím myslíte?Omlouvám se za chyby a zítra se můžete těšit na další část:)
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...