Seděla jsem na posteli a prohlížela si společné fotky se mnou a mých přátel.Petr mi mezitím balil nějaké moje oblečení do tašky."Můžu ti vzít i tohle?"Ukázal na mě nějaký kousek oblečení.
"Jo,to je jedno."Pokrčila jsem rameny a dál si prohlížela fotku po fotce.Byli jsme tam na nich tak šťastný.Proč mi tohle museli udělat?
Než mi do tašky dal všechno potřebné oblečení,přešla jsem ke komodě s různými blbostmi a důležitými dokumenty.Otevřela jsem poslední šuplík a z něho vytáhla krabici od bot ve které jsem měla další fotky.Chtěla jsem je tam uklidit ale zadívala jsem se na ně ještě jednou.
Jsou to sice vzpomínky ale po každý co se na ně podívám mi už nezpůsobují radost ale zklamání.Zklamání ze svých kamarádů které jsem měla za ty opravdové.Chci na to zapomenout. Proto jsem je všechny začala trhat na malé kousky.Zahodila jsem je pak do koše a když jsem dávala krabici zpátky,vykoukl na mě foťák.Dlouho jsem ho nepoužila ale je pravda že jsem dřív fotila ráda.Napadlo mě proč bych si ho nemohla vzít sebou.Sáhla jsem po něm a šla s ním k tašce do které jsem ho následně hodila."Uděláme si fotoalbum?"Zeptal se mě když uviděl ten foťák a já se zasmála.Nic jsem mu na to ale neřekla a vzali jsme moje věci.
Naposledy jsem se rozhlédla po mém bytu než jsem zavřela dveře a opustila ho na dobu neurčitou.Po schodech dolů jsem ho chytla za ruku a on si se mnou propletl prsty.
Opřela jsem se o auto zatímco dal do kufru mojí tašku.Pak ke mně přešel.Zadívala jsem se do jeho modrých očí a on se ke mě naklonil.
"Už na to nemysli."Dal mi pusu do vlasů než otevřel dveře od spolujezdce.Já si tam sedla a dveře zavřel.Připoutala jsem se než sám nastoupil a vyjeli jsme k němu. Nemohla jsem si ale pomoct a naposledy si to promítla v hlavě.Mlčky jsem si opřela hlavu o okénko a pozorovala cestu před sebou.Teď bude jenom líp..
*
Vešli jsme do bytu a já si tašku položila na zem.On za mnou zavřel a pomohl mi.
"Předtím si ještě něco objednáme k jídlu."Řekl a já přikývla.
"Můžeme."
"Co říkáš..na pizzu?"Zeptal se mě s mobilem v ruce a já se usmála.
"Joo tu bych si dala."Přešla jsem k němu a společně ji objednali
O hodinu později nám dovezli pizzu a já se na ní s chutí dala.Seděli jsme na gauči,na proti sobě a jedli svojí pizzu.Při tom jezení jsem si vzpomněla na můj foťák.S kouskem pizzy v ruce jsem se zvedla a šla k mým věcem.Vytáhla jsem ho z tašky a po cestě zpátky jsem ho zapla.
"Co to děláš?"Zasmál se když mě uviděl s foťákem.
"První fotka do alba."Řekla jsem a vyfotila ho jak jedl.Hned jak cvakl foťák a problikl na něj blesk se přestal křenit.
"Půjč mi to."Řekl hned potom co mi vyjela jeho fotka a vzal mi ho z ruky.Namířil s ním na mě a já se na něj usmála.Ozářil mě blesk a hned na to vyjela fotka.On se na ní podíval a pousmál se.
Po nějaké době jsme dojedli a já věděla co přijde.Krabice od pizzy jsem šla vyhodit a vrátila se zpátky k němu.
"Můžu?"Podíval se na mě a já přikývla.Hned na to jsem si ale vzpomněla jak jsem bez toho trpěla.Radši jsem mu s tím pomohla a sledovala jeho ruce.
Pomalu se už rozehřívala tekutina na lžičce a já připravila jehly.
Když to bylo hotové tak tekutinu natáhnul do injekce a chtěl mi to udělat.Já ho ale zastavila.
"Můžu si to zkusit sama?"Ani nevím co to do mě vjelo a on se na chvíli taky zarazil.Hned na to mi ale jehlu sám podal a já si začala hledat žílu.On mě celou dobu sledoval.Když jsem si jí našla s pomocí menší jizvy co jsem potom měla,jsem si do ruky přendala jehlu.Blížila jsem se s ní ke kůži a pomalu do ní zajela jehlou.Ani jsem si neuvědomila že u toho nedýchám.Obsah injekce jsem ukazováčkem vpustila do sebe a cítila jak to pálí.
"Teď to pomalu vyndej."Kontroloval mě celou dobu a já tak udělala.Vydechla jsem když jsem tak udělala a podívala se na to místo kde jsem si to píchla.Prsty jsem po něm přejela a podívala se na něho.On se na mě usmíval a já musela taky. Pak si to vzal on a já se dívala.Jedním pohybem si našel žílu a druhým si do ní zajel jehlou.Byl jako můj učitel který mě ale naučil mnohem víc než si šlehnout.
Po chvíli se moje negativní a otravné myšlenky rozplynuly a já se mohla soustředit na můj tlukot srdce.Opřela jsem si hlavu o gauč a cítila se znovu báječně.Začala jsem mít potřebu zrychleně dýchat.Na důkaz slasti jsem musela i zavřít oči.Ještě nějakou chvíli jsem je měla zavřené dokud jsem neucítila jeho ruku na mém stehnu.Otočila jsem se směrem k němu a naklonila se.
"Jak se cítíš?"Zamumlal a rty se otřel o ty mé.
"Nejlíp."Dořekla jsem to a naše rty spojila.Začal se mnou spolupracovat a jeho ruce mi zajely pod zadek.Potom si mě na sebe posadil a já mu rukama chytla tváře.Odtáhla jsem se a podívala se na něj.
Zbožňovala jsem na něm každý detail.Každou věc co považoval za nedokonalost jsem na něm milovala a nedokázala bych si ho bez ní představit.Teď jsem se mu s tím ale mohla svěřit.
Rukou jsem mu dala vlasy pryč z čela a on se na mě usmál.Znovu jsem ho políbila na jeho plné rty kterých jsem neměla nikdy dost."Děkuju."Zamumlala jsem a při tom ho dál líbala.
"Za co?"Zeptal se a ucítila jsem jeho ruce na mém pasu.
"Za všechno."Odpověděla jsem mu a nepřestávala ho líbat...
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...