Druhý den ráno jsem šla do krámu pro snídani.Nic v lednici nebylo,jen pár piv a kdo ví jak stará zelenina.Pro to jsem byla donucena dojít brzo ráno do obchodu.Stála jsem na přechodu ještě s několika dalšími lidmi a čekala až bude zelená.Z ničeho nic jsem uviděla jak se na mě jedna babička otočila.Podívala se zpátky do předu a hned na to se na mě otočila její kamarádka co byla vedle ní.Nechápavě jsem se na ně dívala než byla zelená a já mohla přejít.Prošla jsem mezi ně a uslyšela jak si něco špitají.
"Fetka."Uslyšela jsem ale nedokázala nic říct na svoji obranu.Šla jsem radši dál.Ještě chvíli jsem na to ale musela myslet.To si tohle opravdu říká každý kdo mě potká?
*
Vešla jsem do bytu s plnou taškou v ruce a zabouchla za sebou dveře.
"Já myslel že jdeš jen pro něco ke snídani."Objevil se přede mnou a vzal si ode mě tašku.
"Ještě si stěžuj."Zasmála jsem se a vyzula se z bot.
Začal se přehrabovat v tašce a já ho musela zastavit.Vzala jsem si všechno potřebné na snídani a začala vyklepávat vajíčka na pánev.On zbytek věcí uklidil do lednice a opřel se o linku vedle mě.
Věděla jsem že kouká na každý můj pohyb a to mě trochu znervózňovalo."Co je."Zeptala jsem se ho s úsměvem.
"Nic."Usmál se na mě taky a já začala míchat vajíčka.On ke mně hned přešel a objal mě ze zadu.Svojí bradu mi opřel o rameno a já se snažila pokračovat ve vaření.
"Už mám hlad."Zamumlal mi do ucha a já se jenom pousmála.
"Kdyby si mě nerozptyloval už by to bylo."Řekla jsem a zadkem do něj strčila abych ho od sebe odstrčila. S ním to ale ani nehlo.Věděl moc dobře co se mnou jeho doteky dělají a pro to toho využil.
"Já mám chuť ale na tebe."Pošeptal mi a jeho ruce mi zmáčkly boky.Potom si mě k sobě otočil a spojil naše rty v jedno.Já ho nechala dělat si se mnou co chce a spolupracovala jsem s ním.Vysadil mě na linku bez toho aby se naše rty odpojili a já mu rukou zajela do vlasů.Postavil se mezi moje nohy kterými jsem si ho pak přitáhla k sobě.Usmála jsem se do polibku a rukama sklouzla k jeho zipu u kalhot.Rozepla jsem je a když jsem mu je chtěla stáhnout,zastavil mě.Jeho ruce chytly ty mé a dal mi je okolo jeho krku.Já jsem je tam nechala a začal mi sundavat moje kraťasy.Trochu jsem se nadzvedla abych mu s tím svlékání pomohla a on je hned zahodil.Triko mi jen vyhrnul nad prsa a sundal si svoje kalhoty. I přes jeho trenky jsem uviděla že je připravený.Zakousla jsem se do rtu při pohledu na něj a on se na mě podíval. Jeho ruka se ocitla na mém krku a přisál se na moje rty.Po chvíli jsem ucítila jak do mě zajel a já sebou cukla.Začal přirážel a u toho mi rukou svíral krk.Při tom se na mě díval a já ho musela chytnout za tu ruku co mě škrtila. Nevím jestli mě to víc bolelo než aby to bylo příjemný ale něco se mi na tom zalíbilo.Dál do mě drsně přirážel a já plnila kuchyň hlasitými vzdychy.Dívali jsme si navzájem do očí.
Byl jako nepříčetný a bylo mu jedno jestli mě to bolí nebo ne.Nepřestával a dál přirážel dokud ve mně neprojela vlna rozkoše.Nahlas jsem vzdychla jeho jméno a on už ruku z mého krku přendal na moje boky.Oběma mi je chytnul a pomáhal si tak s rychlejším přirážením.Sledovala jsem jak se mu kapičky potu lesknou po čele.Po chvíli jsem ucítila v sobě čeho si teplého a on nahlas vydechnul.Opřel si čelo o to moje a ještě nějakou chvíli ve mě pomalu pohyboval.Moje ruce jsem mu obmotala okolo ramen a dívala se jak do mě zajíždí. Vytáhl ho a já svůj pohled dala za něj kde byla pánev ve které byli už připálené vajíčka protože jsem je nedala pryč z plotny.
Za tohle to,mi to ale stálo.*
Šla jsem na záchod když v tom jsem se zahlédla v zrcadle.Zastavila jsem se a vrátila se k němu zpátky. Vypadala jsem jako mrtvola.Moje pleť byla bílá jako zeď za mnou stejně jako moje rty.Kruhy pod očima se mi asi zvětšili a zvýraznili dvakrát tak víc než jsem je měla a měli tmavofialovou barvu.Trochu jsem měla i propadlé tváře a najednou pohled na mě byl odstrašující.
Pomalu jsem byla na okraji zhroucení ze samy sebe když v tom jsem v odrazu zrcadla zahlédla i jeho.Koukal na mě do odrazu a já zas na něho.Pomalu se ke mně přiblížil a ze zadu mě objal."Jseš krásná."Zamumlal mi do krku potom co mě tam políbil.Já se usmála jak umí dobře lhát.Zůstala jsem tam s ním dál mlčky stát v jeho objetí než jsem se na něj otočila.Pořádně jsem ho objala a on stisk zpevnil.Nic jiného jsem nepotřebovala.
"Miluju tě."Řekla jsem mu do očí když jsem se od něj odtáhla.
"I já tebe."Šeptl mi a věnoval mi asi ten nejhezčí polibek.V břiše se mi rozletělo několik motýlku až to zašimralo.Neumím si představit kde bych bez něj teď byla.
Rychlí kluci v 19:00 možná vydávají Mraky od Steina😻budík mám ready:D
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...