Part 14

2.1K 54 0
                                    




Když jsme se osprchovali obmotala jsem si kolem těla ručník co mi podal.Vylezla jsem ze sprchového koutu a jeho si pořádně prohlédla.Měl okolo pasu obmotaný ručník zatímco měl po zbyku těla ještě kapky vody.Sebrala jsem si ze země své oblečení a s ním šla až do ložnice.Moc se mi to na sebe brát už nechtělo a proto jsem se rozhodla navštívit jeho skříň.                 Přešla jsem k ní a opatrně jí otevřela.Projela jsem očima poličku po poličce něž jsem narazila na jeho trika.Vzala jsem si hned to první na hromádce a navlékla si ho přes hlavu.Bíle triko s dlouhým rukávem jsem měla jako šaty.Až jsem si z trika vyndala vlasy šla jsem za ním do kuchyně. Stál u kuchynské linky s pohledem do jeho mobilu.Sedla jsem si naproti němu a čekala až si mě všimne.Podepřela jsem si rukou bradu a koukala na jeho tělo.

"Budu muset někam zajet."Řekl bez toho aby se na mě podíval a zašel do vedlejší místnosti.Ruku jsem dala dolů a narovnala se.

"Kam?"

"Někam."Ozvalo se z místnosti vedle a za nedlouho na to se objevil.

"Přijedu za chvíli."Řekl a rozloučil se.Rozloučila jsem se s ním taky a za chvíli se za ním zavřely dveře.Zmatená jsem se porozhlédla po bytu a začala přemýšlet co tu budu dělat. Seskočila jsem z barové židle a zastavila se uprostřed obýváku.Všimla jsem si menšího nepořádku co tam byl a tak jsem ho začala uklízet.Opadky co se válely kolem jsem vyhodila do koše v kuchyni.Zbytek věcí jako byli cigarety,sirky a ostatní, jsem jen dala na jedno místo aby nebyli rozházené všude kolem a podívala se po kuchyni která byla spojená s obývakem.                                   Mohla bych něco uvařit kdybych měla hlad.Nebo něco upéct kdybych měla chuť. Otevřela jsem ze zvědavosti lednici a zjistila že je na tom s nákupem stejně jako já.Možná jel na nákup.Zasmála jsem se nad myšlenkou a zavřela lednici. Vzdala jsem to a šla si lehnout do postele.Když odešel,jako kdyby sním odešla i moje duše.Vůbec jsem netušila co dělat a počítala každou minutu potom co odešel.

*

V zámku jsem uslyšela klíče a následné otevření dveří.Ještě nějakou chvíli jsem poslouchala než se dveře zavřely.Pomalu už unavená jsem vstala z postele a vykoukla ze dveří.                              Svlékal se zrovna z bundy kterou hodil přes gauč.Pak si na něj hned sednul a oddychnul si.Rukami si zajel do vlasů a já se opřela o futra.Založila jsem si ruce na prsou a dál ho sledovala.

"Hádám že každý si chvíli představujeme jinak."Prolomila jsem ticho a on zvedl pohled ze země na mě.Jenom se na mě mlčky usmál.Přešla jsem ke gauči a posadila se vedle něho.

"Ahoj."Zamumlal mi do vlasů když se ke mně naklonil a já hrála uraženou.Pořád jsem se k němu neotočila když mi rukou na mojí tváři přesměroval pohled na něho.Snažila jsem se ani neusmát ale on se na mě pořád přiblble usmíval.Dal mi pusu na nos a já mu musela chytnout ruku.Pousmála jsem se a věděla že jsem zase prohrála.

"Nesnáším tě."Šeptla jsem ze srandy.

"Já tě zbožňuju."Když to řekl zastavil se mi svět.

"Něco pro nás mám."Řekl potichu když se odtáhl a z kapsy vytáhl pytlíčky kde měl mini papírky.

"Co to je?"Zeptala jsem se ho když mi to podal do ruky a prohlížela si to.

"LSD."Řekl jednoduše a já se na něho podívala.

"A co dělá?"

"Jen halucinace."Pokrčil rameny a já mu to podala na zpět.Zatím jsem o tom jenom slyšela ale do teď jsem ani nevěděla jak to vypadá.

"Dáš si jeden z těch papírku pod jazyk a čekáš dokud se nerozpustí."Řekl a u toho ten pytlík otevřel.Podíval se na mě s tím a já si bezmyšlenkovitě vzala.Byl to jen obyčejný malinký papírek.On si ho vzal taky a dali jsme si ho pod jazyk.Zbytek zavřel a položil na stůl.

"Tak pro tohle si byl?"Zeptala jsem se ho.

"To jsem vzal po cestě."Řekl a já přikývla.

"Žádný halucinace nemám."Řekla jsem po chvíli.

"Tohle bude trvat trošku dýl."Řekl a opřel se o gauč.Cítila jsem jak rukou jede po mých zádech dolů a až byl na konci,zajel mi rukou pod triko.Začal mě hladit po zádech a já držela jako pes i přesto že měl ledové ruce.Jeho dotek mě vždy uklidní a přitom otevírá nekonečno možností.


Chtěla jsem si dojít pro vodu protože mi o tu hodinu strašně vyschlo v puse.Zvedla jsem se a než jsem se rozešla,obraz se mi zvlnil.Začala jsem ztrácet rovnováhu a spadla zpátky na gauč.Najednou se mi strašně zpomaleně dýchalo.

"Sakra."Chytla jsem se za hlavu a slyšela se dvojitě.Vůbec jsem nechápala jak to tak může být a docela mě to i děsilo.Podívala jsem se na něj a on byl ode mě daleko i když jsem viděla že pořád sedí na gauči.Chtěla jsem se k němu přisunout blíž ale nešlo to. Zadívala jsem se na svoje ruce.
Viděla jsem je hodně oddáleně a neuměla jsem si vysvětlit proč.Prsty jsem měla strašně dlouhé a s rukou i hubené.Prsty jsem roztáhla a zasmála se tomu jak směšně to vypadalo.

"Doprdele."Slyšela jsem jako kdyby ozvěnou a hned na to viděla jak si lehá na zem.

"Je ti dobře?"Vydala jsem ze sebe a podívala se na něho z gauče.Radši jsem se za ním ale doplazila po čtyřech a lehla si na zem k němu.

"Je mi báječně."Vydechl a já taky...

Dotek /STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat