*pátekVšichni jsme dorazili na sjednané místo,před náš oblíbený klub.On ale nikde nebyl.Ještě nějakou chvíli jsme tam stáli než Sára prolomila to ticho.
"Kde je Petr?"Zeptala se místo mě.
"Asi už je vevnitř."Odpověděl jí Mark když si mobil uklidil do kapsy a vydali se tam.
Do očí mě bouchlo světlo reflektorů a hned na to do nosu zápach spocených lidí.Následovala jsem všechny jako pes a uviděla ho jak stojí u baru.Kluci se s ním pozdravili a já radši šla o kousek dál.
"Máš to?"Zeptal se ho Mark a on z kapsy vytáhl pytlíček prášku.Dal mu peníze a pak se k nám otočil.Do ruky si vysypal obsah pytlíčku a nabídl nám to jako bonbony.Všichni jsme bez váhání přijali a vzali si to,objednali si pití a připili na dnešní večer.
"Ahoj."Připlížil se ke mě a já se na něj usmála.
"Ahoj."
"Napadlo mě,že by si mi mohla dát tvoje číslo."V ten moment se mi v břiše rozletěli motýlci.
"Jo jasně."Souhlasila jsem a vytáhla z kapsy mobil.Vyměnili jsme si čísla a já cítila,že mi začíná být horko.
"Napiš mi rovnou kde bydlíš."Zasmál se a já se na něho podívala.
"Tak ty mi to napiš taky"Zasmála jsem se a začala psát do naší konverzace.
"Doufám,že mě nepřijedeš vykrást."Uchechtla jsem se.Kopla jsem do sebe zbytek pití a on se na mě díval.Najednou jsem ucítila nával horka a zvedl se mi žaludek.
Zrovna když mi chtěl něco říct jsem to už nevydržela."Promiň."Ani jsem nečekala na jeho odpověď a vypadla hned jak jsem to dořekla.Rychlím krokem jsem si to namířila na záchody. Vrazila jsem do prvních dveří,které jsem uviděla a zavřela se na záchodě.Sklouzla jsem po záchodové míse a čekala až to ze mě všechno výjde.Jenže nic.
Ještě nějakou chvíli jsem čekala s hlavou nad záchodem,než jsem to vzdala a vyšla ven.Přešla jsem k umyvadlům a napustila si studenou vodu do rukou.Opláchla jsem si obličej a zadívala se na sebe do zrcadla. Po chvíli se mi už udělalo líp a ve stejnou chvíli do místnosti přišel i Petr."Jseš v pohodě?"Přešel ke mně.
"Co děláš na dámskejch záchodech?"Snažila jsem se změnit téma a otočila se na něho.
"Tohle jsou kluci."Zasmál se.Já se porozhlédla,uviděla jsem hned vedle záchodu pisoáry.
"Bože."Zamumlala jsem a otočila se zpátky k umyvadlu a podívala se do odrazu zrcadla.
"Jen mi to nějak nesedlo,už mi je líp."Řekla jsem mu a chtěla odejít.On mě ale chytil za paži a tím jsem se vrátila zpátky na místo.Trochu jsem se na něj vyděšeně podívala protože jsem nevěděla,co chce udělat.Čekala jsem až něco řekne.On mě ale mlčky pozoroval.Začala jsem se ho trochu bát,proto jsem musela prolomit ticho.
"Co je?"Zeptala jsem se potichu a on ke mně popošel blíž.Najednou se z nevolnosti,která už odstoupila stala touha a já nevěděla co si s tím počít.
"Přemýšlím."Řekl jednoduše a já polkla.Jeho pohled na mě byla tak stresující záležitost,nikdy neodhadnu co se mu honí hlavou nebo co chce udělat.
"A o čem?"Zeptala jsem se ho už trochu pod vlivem vášně a prášku.
"Co s tebou udělám jako první."Hned jak to dořekl se mi vrhl na rty a já ho bez namítnutí nechala.Ruce jsem mu obmotala okolo krku a on mě vysadil na kraj kde byli umyvadla.Roztáhla jsem nohy aby měl ke mně lepší přístup a on mě začal líbat na krku.
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...