Part 48

1.2K 37 0
                                    

*o pár dní později

Poslední dobou jsem začala být náladová.Díky našemu přenocování a špíně v krvi jsem toho moc nesnědla.Chutě na čokoládu vystřídaly chutě na krystal.Moje energie se nikdy nevybila ani když jsme se celou noc nezastavili.
Pamatuju si ty noci,jak naše těla byly propletený a spojovaly se v jedno do druhého.Připadala jsem si jako puzzle,které konečně našlo svůj ztracený dílek a dokončila ho.Byla jsem kompletní.
Kapky potu co se mu lesky po čele.
Po mém těle se míchal pot s jeho polevou.Byla jsem jako v transu když jsem ho nechala ať si dělá co chce a já si ho jen užívala každým dotekem,každým přírazem a polibkem.
Opět jsem ztratila pojem o čase.Jenom jsem občas mihla denní světlo co hned vystřídala noc.Měsíc zářil spolu s hvězdami na nebi a my jsme na ně koukali.Noc byla vždy hezčí než den.Den byl smutnější než noc.Mám pocit že v noci vše ožilo.Znovuzrození.Nic mě netrápilo.Zdálo se být v tu chvíli tak všechno lehké že to bylo až nadlidské.Vše pod měsíčním svitem bylo nádherné.

Byli jsme v obchodě.Potřebovala jsem nějaké oblečení.Párkrát se stalo že byl tak moc pod vlivem touhy že se neovládl a moje kalhotky omylem roztrhl.To samé se stalo i s mými tílky.Trochu se za to styděl.Já se tomu jenom smála.Je to jenom oblečení.

"Hele a co tohle?"Ukázal mi na ramínku nějaký krátký saténový top.Byl světlý a na zádech měl šněrování.Nevypadalo to pěkně,spíš hodně lacině.Jenom jsem nad tím zavrtěla se smíchem hlavu.Jenom si zklamaně povzdychl a vrátil to na zpět.Bylo vidět že tu dlouho nevydrží.

"Říkala jsem ti,že jsi měl zůstat doma."Řekla jsem mu,ale byla zabraná do vybírání velikosti podprsenky.

"To jde na mě až moc vidět?"Zeptal se a já se zasmála.Přímo to z něho sršelo.

"Tak jdi jestli chceš,já pak přijdu."Podívala jsem se na něj a on mi z ruky vzal vybrané věci.Vybírala jsem si podle mých úspor na kartě.Byla jsem překvapená kolik jsem tam měla.

"Nee nenene."Zakroutil hlavou.Jenom s kapkou usměvu jsem se dívala před sebe.Byla jsem ráda že mě tam nechce nechat.

Po dalším vybírání oblečení,jsem si to šla zkusit.Obvykle si věci nezkouším,nebaví mě to,ale když si nejsem jistá musím to podstoupit.

Zavřela jsem se s věcmi do jedné z kabinek a vysvlékla se z trika.Oblékla jsem si krátké černé tílko,podobné tomu,které mu před pár dny roztrhl ramínka.Bylo na hodně tenkých ramínkách a výstřih měl do nepatrného Véčka.Kolem výstřihu byl detail krajky.
Vyšla jsem s tím z kabinky a on se na mě otočil.Svůj pohled s myslí zporoznil a projel si mě celou pohledem. Celé jsem se otočila jako nějaká modelka co začíná svojí modelkovskou karieru.

"To je to tílko-"Zastavil se když si to uvědomil.Jenom jsem přikývla a on kývl hlavou.

"Hezký."Řekl a já se vrátila do kabinky.

"Pust mě k tobě."Řekl nahlas když jsem se převlékala.Nebylo tu moc místa.Zjevně nebyly určené pro dva.I tak jsem mu ale otevřela a on vlezl dovnitř.Nechtěla jsem pořád vylézat ven z kabinky,a on by na mě pořád doléhal ať se mu v tom ukážu.

"Ani se tu nehnu."Řekla jsem když zavřel.Jen si odfrkl a posadil se na stoličku co byla za mnou.
Začala jsem si zkoušet ostatní věci co jsem si vybrala.
Svlékla jsem se z džín a narovnala se.Viděla jsem jeho odraz v zrcadle,jak si celou mou postavu prohlížel a ani necekl.Snažila jsem se dělat že o tom nevím a dál si zkoušela oblečení.

Než se zvedl ze stoličky.
Podívala jsem se na něj,ale on se na mě natisknul.Jeho ruce mě objaly kolem pasu a na krku mě hřál jeho dech.Dřív než jsem stačila něco říct,jeho ruka mi už dala stehna od sebe.

"Přestaň."Smála jsem se když mi chtěl rukou sklouznout do kalhotek.Byla jsem jenom v kalhotkách a krátkém tričku,které jsem si zkoušela.Chtěla jsem si vyzkoušet i jedny kraťasy,které se mi líbili.

"Nechci."Zamumlal mi do vlasů když se mu to podařilo.

"Co když někdo přijde?"Hned na to jsem ale ucítila jeho prsty které mi už dráždily přes moje místo.Předtím si je ještě stihnul olíznout.Snažila jsem se mu ruku odstrčit ale na to mě začal ještě víc dráždit.

"Petře."Chtěla jsem ho okřiknout ale znělo to jako vzdych protože do mě zajel jedním prstem.

"Copak?"Podíval se na mě s úsměvem.Má mě.Začal s ním pohybovat a já ho nepřestávala pozorovat při práci.Byl do mě tak zabraný že mi to připadalo strašně přitažlivé.Pořád se mi věnoval a díval se na mě přes zrcadlo.Já z rozkoše pořád držela jeho ruku.Přidal další prsty a moje ústa se ještě víc pootevřela.Zaklonila jsem se do zadu a plnila kabinku potichými vzdychy.

"Psss."Umlčel mě polibkama na tvář když jsem slyšela jak někdo otevřel dveře do kabinky,co byla vedle nás.S prsty ale nepřestal pohybovat. Snažila jsem se ani nedýchat,ale na to by byl Petr až moc hodný.Přidal na rychlosti ,až se mi málem podlomily nohy.Zakryla jsem si rukou pusu když jsem měla potřebu vzdychnout.
Ten člověk vedle si tam zkoušel nějaké oblečení.Dělila nás od něj jenom tenká stěna.Stačilo,abych jenom vzdychla a už by o nás věděl.
Snažila jsem se udržet,měla jsem pořád ruku před pusou.On ve mně nepřestával pohybovat a dál si vychutnával pohled na to jak se mi podlamují nohy pod jeho vlivem..

Dotek /STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat