Po pár hodinách jsme se na znamení toho dědka daly k nim.
Vešla jsem do místnosti plného kouře a rozlitých lahví od alkoholu na stole.Mísil se tam smrad potu,alkoholu a marihuany.Možná něco víc.
Viděla jsem jak tam sedí na pohovce a jak se na mě dívá.Já svojí nepříčetností se musela posadit daleko od něj a podívala se na něho pohledem ať už rychle vypadneme.
On to ale nepochopil a napil se ze svého piva.Sedla si k němu ta krátkovlasá holka která mi nebyla sympatická už od pohledu-ale to asi všichni tady."Tak co,jak jste to vyřešili?"Zeptala se jich ale pohled věnovala jenom Petrovy.
"Všechno v pořádku."Odpověděl jí ten dědek a já už začínala být alergická na jeho hlas.Už vychlastaný hlas,že pokaždé co promluvil,musel si odkašlat.
"Tak to je dobře."Řekla a nohu si dala přes nohu.Prohlédla jsem si její černý krajkový top který jí končil nad pupíkem.Potom na sobě měla krátkou koženou sukni a vysoké podpatky.To všechno podtrhovala její rudá rtěnka kterou si začala upravovat v kapesním zrcátku.Ta holka vážně nemá soudnost.
Viděla jsem jak během té hodiny,co jsem tam musela čekat,se s ním snažila flirtovat.Navazovala s ním i oční kontakt který se jí pokaždé povedl.To všechno a ještě víc dělala před mýma očima a já tam musela sedět a koukat na to.Nikdy jí nenahrál ale v pohodě s usměvem jí odpovídal a tím se jí vždy zvýšilo sebevědomí.
"Tak my už asi půjdem."Ozval se Petrův hlas který mě vytrhl zrovna z myšlenek,když jsem přemýšlela jestli po ní jen něco hodím nebo jí rovnou vyškubu všechny vlasy.
"Fajn,doufám že přijdeš znova."Podali si ruce s tím dědkem a jeho pohled zastavil na mě.
"Doufám že už ale sám."Pokračoval a při tom se díval na mě.Ten chlap neměl v sobě ani špetku vychování a bylo mu absolutně jedno že stojím hned vedle něj.Petr na to nic neříkal a šel se mnou ke dveřím.Otevřel je a já z nich rychle vyšla.On taky a zavřel je.
Ani jsem na něj nečekala a šla rychlím krokem ven na čerstvý vzduch."Lauro."Zavolal na mě když vyšel z klubu a já se opírala o jeho auto.
"Můžeš otevřít auto?"Ignorovala jsem ho.On tak mlčky udělal a já se mohla posadit.Naštvaně jsem třískla s dveřmi a čekala na něho.On přešel k řidičovy a já se dívala před sebe.Sedl si a zavřel dveře.Jen se na mě podíval než nastartoval auto a vyjel.
*
Po celou tu dobu jsme byli zticha a mě celou dobu v hlavě napadaly nejrůznější nadávky na tu holku.
Zastavil před bytem a i když chtěl něco říct,bez pohledu jsem vystoupila a šla dovnitř.
Vyšla jsem schody a odemkla byt.
On se po chvíli v bytě objevil taky a já si sedla na gauč."Lauro."Uslyšela jsem jeho hlas a následovné podlomení pohovky nad jeho váhou.
"Nechtěl jsem aby si tam chodila."Řekl když jsem mu neodpovídala a já se na něho musela podíval.
"A co na tom mění situaci?"Nechápavě jsem se ho zeptala.
"Nedošlo by k tomu nedorozumění."Odpověděl mi.
"Myslíš,když si mě představil jako kdybych byla nějaká děvka?"Zeptala jsem se ho nahlas.
"On to špatně nepochopil,ty si mu to takhle podal."Řekla jsem při tom jak jsem vstala.
"Ale já musel!"Zvýšil na mě hlas a vstal taky.
"Proč?!"Zvýšila jsem na něj hlas taky a šla přímo naproti k němu.
"Protože by to bylo jak pro tebe tak i pro mě nebezpečný!"Křikl po mě a já se na něho dívala.Musela jsem si povzdechnout.Je mi celkem jedno nějakej dědek co o mě něco řekl ale spíš mi šlo o ní.
"A ta holka."Odmlčela jsem se.
"Měl si s ní něco?"Zeptala jsem se ho potichu ale on mi neodpověděl.Svůj pohled sklopil na zem.Brala jsem to jako souhlas a pro to jsem musela odvrátit zrak.
"Bože."Zamumlala jsem si sama pro sebe když jsem si ho s ním a s tou holkou představila.
"A teď?"Ptala jsem se ho.
"Ne!"Řekl hned a podíval se na mě.
"Bylo to jen pár bezvýznamných nocí."Vysvětlil a já o tom nechtěla ani slyšet.
"Ona to moc bezvýznamně nebere."Řekla jsem a ruce si založila na prsou.
"Co tím myslíš?"
"Flirtovala s tebou před mýma vlastníma očima!A ty sis to nechal líbil!"Znovu jsem na něj zvýšila hlas když dělal že o nic nejde.
"Jen jsme si povídali."Zvedl ruce na obranu a já se tomu musela uchechtnout.
"Ahoj Péťo."Imitovala jsem jí a při tom se i vykroutila tak jako to dělala ona.
"To mi budeš dělat scénu pokaždý co se potkám s nějakou holkou kterou jsem znal?"Řekl a já se na něho podívala.
"To bych pak nic jinýho nedělala."Odpověděla jsem mu a on se na mě zamračil.Hned jak jsem to dořekla jsem si uvědomila jak moc se přestávám ovládat.
"Jaký by ti bylo kdybych se bavila s mým ex a on by se mnou začal flirtovat?"Snažila jsem se aby pochopil proč tak vyvádím,kvůli jeho ex.Vlastně to nebyla ani ex,ale něco s ní prostě měl.
"Dokopal bych ho do krve."Pokrčil rameny.
"Ale u mě to není stejný jako s tebou,já s nimi nespím."Snažil se obhájit.
"Já s nimi taky ne!"Řekla jsem naposled než jsem to vzdala.
Má asi pravdu.Dokud s nimi nespí tak není na co žárlit.
Unaveně jsem se posadila vedle něho na gauč a opřela si hlavu.Pochopila jsem že hádat se s ním nemá cenu."Potřebuju se uklidnit."Řekla jsem a ruku si přiložila k čelu.On se ke mě naklonil a podíval se na mě.Já se musela zadívat do jeho modrých očí ve kterých jsem se vždycky ztrácela.Dnešek tomu nebyl výjimkou.
"Jak si to myslela s těma holkama?"Zeptal se mě potichu a pokusil se o naštvaný pohled.Já se tomu musela pousmát.
"To mi omylem vylítlo."Snažila jsem se sama sebe omluvit ale nic mi na to neříkal. Začal se hlavou přibližovat k té mojí dokud se naše rty nespojili.Začal s nimi pohybovat a já s ním spolupracovala.
Jak mi jeden člověk dokáže přivodit tolik emocí a to za pouhou hodinu?Je zatím jediný,kdo mě dokázal vyvézt z míry,naštvat,chvílemi ho i nenávidět a pak se do něj znovu zamilovat protože mě dokázal rozesmát,cítit se výjmečně a hlavně se cítit dokonale.
Ukázal mi svůj svět který i přesto že není vždy hezký,je ovšem naprosté nebe oproti normálnímu světu co nám život nabízí.Proto se na něj nedokážu zlobit...
Byly by jste taky naštvané?:D
ČTEŠ
Dotek /STEIN27
FanfictionByla jsem jako lapená vášní.Strašně mě lákalo to neznámo a on mě do toho vtáhnul se vším všudy.. with STEIN27 -Příběh je jen čistá fikce a i já nemám takové zkušenosti.Proto jsou části s drogami sesbírané z různých dokumentů o drogách,fórech,Web...