S3: Bab 22

106 16 8
                                    

TAEHYUNG bangun dari pembaringannya lalu menyandarkan diri di kepala katil. Pakaian yang bersepah di atas lantai menjadi bukti tentang apa yang dia dan Soyeon lakukan semalam.

Taehyung hilang kesedaran dan akhirnya meniduri Soyeon. Tapi, buat apa dia nak rasa bersalah kan? Soyeon adalah isterinya. Apa yang mereka lakukan semalam adalah perkara wajar.

Dia menoleh ke arah Soyeon yang masih lena di sebelahnya. Banyak kesan merah pada leher, tangan, bahu dan leher gadis itu. Dahsyat betul perbuatan Taehyung.

Soyeon juga tak ada kurangnya. Habis telinga Taehyung digigit dan lehernya juga ada kesan merah yang dibuat oleh Soyeon. Mereka semalam bagaikan binatang liar dan buas yang saling memakan antara satu sama lain.

He hate to say this but Soyeon is more good in the bed than Jia. She know exactly what makes Taehyung scream her name. Kalau Jia, gadis itu hanya mahu dipuaskan dan tak pernah memuaskan Taehyung. Too boring.

Lama dia menatap Soyeon, mata gadis itu tercelik perlahan.

Soyeon memerhati sekeliling dan bangun dari pembaringannya. Dia perasan tubuhnya juga tak berbaju.

" dah bangun? " Suara serak itu membuatkan Soyeon menoleh. Taehyung yang tak berbaju dipandangnya hairan.

" Apa dah jadi semalam? "

" we fucked. "

Jawab Taehyung selamba. Merona merah wajah Soyeon dibuatnya.

" M-maaf awak..Saya bukan nak goda awak ke apa tapi saya lain sikit kalau dah mabuk. S-saya- "

"-shhh "

Taehyung meletakkan jari telunjuknya pada bibir Soyeon

" Aku yang mulakan semalam. Kau tak perlu asyik-asyik nak minta maaf untuk semua benda. "

Soyeon diam dan menunduk malu. Entah kenapa dia merasa kekok berada dalam keadaan seperti ini bersama Taehyung namun terselit senyumannya tatkala dia teringat sedikit apa yang dia dan Taehyung lalui semalam.

" Kenapa kau senyum? "

" Saya gembira "

Jawab Soyeon dengan senyuman lebarnya. Dia kemudian merapatkan diri dengan Taehyung dan memeluk jejaka itu.

Taehyung turut tersenyum dan membalas pelukan gadis itu. Seketika dia terlupa tentang Jia.

" Kalau menjadi, mesti Jun gembira dapat adik. Awak nak kita namakan dia apa? "

Taehyung tertawa kecil mendengar kata-kata Soyeon itu. Aduhai, belum apa-apa lagi dah fikir tentang nama?

" Kalau kita dapat perempuan, saya nak nama kan dia Julia. Kim Julia. Kalau lelaki, you decide "

" Kalau lelaki, aku akan namakan um....how about, Julian? "

cadang Taehyung pula.

Lama Taehyung dan Soyeon saling berbual sambil berpelukan. Sekali-sekala mereka bergurau dan ketawa bersama.

Deringan telefon Taehyung mencantas perbualan mereka. Taehyung terpaksa bangkit dari pembaringannya dan mencapai telefon miliknya yang berada di atas lantai.

Nama si pendail yang tertera dibacanya.

' Jia '

" Hello. Ah..maafkan Oppa Jia. Semalam Soyeon mabuk dan kami terpaksa menginap di sini. Yup, nak balik lah ni. Okay, bye "

Soyeon mengeluh berat dan mengenakan semula gaunnya. Sabar sajalah Soyeon.

" Soyeon, "

" hm? "

365 DaysWhere stories live. Discover now