S2 / 05

438 63 1
                                    

❝ I love , both of them ❞

TAEHYUNG menghambur tawa kecil mendengar gurauan gadis itu. Jam yang sudah menginjak ke jam bekerja tidak di sedarkan. Ralit saja dua manusia itu berbual di kafe berdekatan syarikat.

" Macam-macam lah cerita awak ni , Sunjung ssi "

" saya tak bohong , Tuan kim! Cerita ni betul , selalu berlaku semasa saya masih berada di kolej. Semua pelajar dekat sana gilakan Tuan Kim ! "

Bersungguh-sungguh Sunjung bercerita tentang kisah hidupnya semasa berada di kolej dahulu. Nama Taehyung memang sudah tak asing lagi dari telinga para pelajar di kolej seoul.

Di sisi lain , ada sudah yang salah faham. Hejin , sahabat kepada Soyeon mengecilkan mata memandang Taehyung dengan seorang gadis asing. Nampak mesra pula tu.

Pantas dia mengambil Telefon pintarnya dan mendail nombor Soyeon. Cerita panas seperti itu memang dia tak boleh simpan.

" Hello , soyeon-ah. Aku ni , hejin "

" eo ? Ada apa call ni ? "

" Aku baru balik daripada kedai bunga ni , nak tempah bunga untuk ruang tamu aku lepastu aku nampak suami kau dengan satu perempuan "

Soyeon di dalam talian sudah mengerutkan kening. Perempuan ? Perempuan mana pula ni ?

" kau dah pastikan betul-betul ke yang tu suami aku ? "

" haah! Dia dengan satu perempuan yang lingkungan umur 20-23 an. Perempuan tu muda dan tak kurang lawa juga. Dekat kafe bawah syarikat suami kau tu hah "

Soyeon tertawa kecil. Semestinya itu Sunjung. Sekretari kedua Taehyung yang di sangkanya skandal Taehyung. Aduh.

" Tu sunjung lah. Sekretari kedua Taehyung. Hari ni aku ambik cuti sebab demam. Sebab tu sunjung yang ke sana-ke mari gantikan tempat aku "

" oh ye ke ? Tapi macam mesra semacam je ? Siap gelak sakan lagi "

Oh ya ? Laju betul Taehyung dan Sunjung menjadi rapat. Dia kenal suaminya , seorang jejaka yang pendiam dan kurang terbuka. Ermm.. fikir positif sajalah. Mungkin Taehyung cuba mengikut pesannya pagi tadi supaya tidak terlalu tegas dengan Sunjung.

" suami aku tu tegas sangat dengan sunjung. Sebab tu aku nasihatkan dia pagi tadi. Mungkin dia saja nak cuba layan sunjung dengan baik ? "

" Yah , soyeon. Kau jangan cepat percaya sangat dengan orang. Silap hari bulan , dia sailang suami kau macam mana ? Jadi baik pun kena berpadah-padah "

" aku tak faham lah kau ni. Mudah sangat percayakan orang. Kalau aku jadi kau , aku tak bagi suami aku seronok gelak sakan dengan perempuan lain. Kau kena ingat , lelaki tetap lelaki "

Seakan menusuk ke kalbu pesanan-pesanan Hejin. Ada betulnya juga apa yang gadis itu katakan. Lagipun , kisah hitam yang pernah terjadi antaranya dengan Taehyung membuatkan rasa percayanya samar-samar saja.

" terima kasih untuk nasihat tu. Aku tahu macam mana nak jaga rumah tangga aku. Aku matikan talian ya "

〰️

Soyeon menilik tubuhnya yang tersarung gaun malam yang agak mini itu. Bibir dikemamkan untuk menyebatikan lipstik merah yang di kenakan.

Entah kenapa fikirannya merasa terganggu usai mendengar semua kata-kata Hejin pagi tadi. Dia tak mahu Taehyung berpaling , dia mahu Taehyung gilakan dirinya seorang.

Malam ini dia bakal mengorak langkah , membuat suaminya semakin gila akan dirinya. Dia akan pastikan , tiada siapa yang bakal merampas kedudukannya sebagai Isteri Kepada Kim Taehyung.

" Sayang , saya dah balik "

Pintu bilik di buka selamba oleh Taehyung. Tercegat dia seketika kala matanya tertancap pada tubuh soyeon yang berhasil membuatnya kecur liur itu.

" s-sayang ? "

" welcome home , master "

Ujar soyeon penuh sensual. Tubuh Taehyung di dakap erat. Matanya terpejam kala haruman maskulin jejaka itu menusuk rongga hidung. Terbuai seketika dia dengan Haruman tubuh si Suami.

" mesti stress kerja kan ? "

Soyeon membukan Tali leher Taehyung sambil menatap dalam anak Mata jejaka itu. Taehyung seakan terpaku di tempatnya , aura soyeon kali ini begitu kuat.
Berjaya membuat jiwa kelakiannya bergelora gelisah.

" sayang , this isㅡ "

"ㅡthis is for you " ujar soyeon tepat pada telinga Taehyung. Butang kemeja jejaka itu di lucutkan satu persatu. Usai itu , Tubuh Taehyung di dudukkan di sisi katil.

" are you ready for the erotic show , master Kim ? " 

Taehyung meneguk liur , panas wajahnya saat melihat Soyeon melepaskan ikatan rambutnya dengan nakal dan menggoda. Dia juga tertanya , mana perginya soyeon yang pemalu itu ? Apa yang membuatkan isterinya menjadi berghairah seperti ini ?

Panties miliknya di lorotkan. Tanpa sepatah kata , dia duduk di atas riba Taehyung. Dia dapat rasa kan yang jejaka itu sudah mulai dahaga kan dirinya.

" sayang.. suka ya siksa saya macam ni ? "

Soyeon tertawa kecil , pinggulnya sedikit di goyangkan membuatkan Taehyung melepas desahan kecil. Angkara tak tertahan , tubuh soyeon di terbalikkan ke atas katil.

Tubuh gadis itu di tindih , bibirnya rakus saja mengulum kulit Leher soyeon. Gaun milik gadis itu di campak begitu saja hingga tiada lagi kain yang membaluti Tubuh Soyeon.

Okey cut!

To be continued...

👁👄👁








365 DaysWhere stories live. Discover now