Alternatif Evren Hikayesidir.
ABO (Alfa/Beta/Omega) evreninde geçer.
Alfa:
Alfa cinsi lider konumda olmak için dünyaya gelir. Bedensel gücü yüksek, saldırgan ve koruyucu bir doğaları vardır. Sürünün lideri olmadıkça genelde başkalarıyla beraber yaşayamazlar. İçlerindeki kurt ikinci bir benlik gibidir. Kurda dönüşmezler ancak ikincil benlikleri bedenlerini ele geçirebilir. Feremonlarının kokusu genelde odunsudur. Göz renkleri kurtlarına bağlı olarak kırmızıya dönebilir.
Beta:
Betalar normal insanlar gibidir, feremonları yoktur ve genelde alt tabaka işlerde çalışırlar. Alfaların emri altındadırlar. Betaların göz renkleri genelde kahverengi olur ve değişiklik göstermez. İkincil benlikleri yoktur. Alfa, omega feremonlarından etkilenmezler. Alfalar kadar güçlü olmasalar da omegalardan güçlülerdir. Betaların kadın ve erkek versiyonları olsa dahi hepsi kısırdır.
Omega:
Omegalar normalde evin annesi konumundadır. Ev işleri, doğurmak ve çocuk bakmak gibi işleri yaparlar.Narin ve feminen fiziksel özelliklere sahiplerdir. İş hayatında fazla görülmezler ve görülmeleri risklidir. Feromonları alfaları çok fazla etkileyerek onları sinirli bir hale sokabilir ya da kendileri için tehlikeli olacak kadar azdırabilir. Erkek ve kadın omegalar doğum yapabilir. Sadece alfalardan hamile kalabilirler.(Yani bilindiği kadarıyla). Feromonları tatlı ve davetkar kokar. Kızgınlık zamanları ayda bir veya üç ayda bir şeklinde olabilir. Gözleri bal rengi ya da mavi olarak değişkenlik gösterir.
Delta:
Çok fazla görülen bir tür değil, halk arasında sarı-yeşil gözlü alfa adı ile anılan eskiden var olmuş hikayeler şeklinde anlatılırlar. Kendilerini açık etmek istemediklerinde saklanmayı çok iyi başarırlar. Feromonlarını kontrol edebilme özellikleri vardır. Alfalar kadar güçlü oldukları tahmin edilmektedir. Feromon kokuları bilinmemektedir ancak tehlikeli bir tür olarak sınıflandırılır. Toplum içinde yerleri yoktur, bir Delta tespit edilirse genelde yok edilir çünkü geçmişte yönetimi ele geçirmiş Deltaların hikayeleri anlatılır.
Vita:
Gümüş saçlı omega olarak bilinen Vitaların sırrı fazla çözülememiştir. Pahabiçilemez bir değerde olan bu tür omegaların en doğurgan versiyonlarıdır. Ancak türleri büyüyene kadar fazla anlaşılmadığından insanlardan korunmaları mümkün olabilir. Vitaların feromon kokuları fazla bilinmez ancak omegalarla karıştırılabilecekleri söylenir. Kokusuyla bir orduyu dize getiren Vitaya dair efsaneler bilinmektedir.
Kına bitkisi:
Omegaları kontrol altında tutmak ve bilinçlerini bulandırmak için kullanılır. Kokusu Omegayı etkisiz hale getirerek karşısındakine itaat etmesini sağlayabilir. Bu nedenle Kına bitkisi yetiştirmek gelenek haline gelmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...