"Uzak dur benden."
Jimin ellerini öne doğru uzatıp yatağın köşesine zıpladı. Ayağında hissettiği beyaz yorganlar en sevdikleriydi ama işte Taehyung ona basmasını sağlamıştı.
"Ya gel buraya bak tacın çok yakıştı güzelim. Yalnız kalmasın." elindeki beyaz kuyruğu salladı. "Kaçma."
"Hayır, asla olmaz."
"Bebeğim, üç tane bebek çıkardın bir tıpadan mı korkuyorsun?"
"Onun adı göt tıpasıymış Yoongi hyung öyle dedi!" diye ciyakladı Jimin. "Adı bile berbat."
"Popo tıpası diyelim biz ona. Bak ne kadar sevimli oldu öyle diyince."
"Yatağıma çoraplarla çıkmayı aklından bile geçirme Kim Taehyung!" diye uyardı Jimin, eşi ayağını uzatınca.
Delta ayağını yukarı kaldırıp çoraplarını çıkardı ve yatağa çıktı. "Hadi gel deneyelim."
Jimin dudak büktü. "İstemiyorum çok utanç verici ve aşağılayıcı."
"Hayır çok seksi."
Jimin altındaki toz pembe jartiyere baktı. Zaten bunu giymişti onun için. Danteller garip hissettiriyordu ve iç çamaşırının da önü var arkası yoktu. Tüm poposu meydandaydı. "Zorla içime sokman falan lazım. Bunu kendi isteğimle kabul etmem."
"Yapalım o zaman." Taehyung aniden Jimin'i kolları arasına alıp sırtını çevirdi. Jimin eşinin nefesini ensesinde hissedebiliyordu. Kollarını arkasında birleştirmiş bileklerinden tutuyordu. Jimin normalde bu sert oyunu severdi ama... yani merak da etmiyor değildi tabii. Yine de sözünden dönmeyecekti.
"Bana kırmızı dersen bir şey yapmam." diye fısıldadı esmer olan. "Gerçekten istemiyorsan hayır deme bunu söyle."
Sarışın vita yutkunup yerinde kıpırdandı "Bırak ya." dedi zayıf bir sesle.
Taehyung sırıtıp dizlerinin üzerine indi ve Jimin'i de yatak başlığına doğru eğdi. Bilekleri hala kalçasının üzerinde bağlı olan Jimin deltasının dilini deliğinde hissettiğinde boğazından ince bir mırıltı kaçtı. Omega sıvısı çoktan sızıyordu zaten.
Taehyung'un en sevdiği tar da buydu. Parmaklarını kullanmaya gerek duymadan tıpanın ucunu Jimin'in ıslaklığına sürttü. Soğuk demirin hissiyatıyla titremişti sarışın. Bir yandan da karnında heyecan kıvılcımları hissediyordu. "İstemiyorum..." diye mırladı hafif.
Taehyung kendisini durduracak kelimeyi söylememesine gülümseyerek tıpayı bir hamlede içine ittirdi.
Jimin'in sırtı yay gibi gerilirken nefesi kesildi. Pek büyük bir şey değildi ama bu kadar ani bir girişi beklemiyordu.
"Pislik." diye tısladı.
"Küçük kedim miyavlasın."
"Miyav."
Bu ses kesinlikle Jimin'den gelmemişti. Hatta miyavın sahibi kesinlikle alt kattaydı.
"Miyav..."
"Yoongi hyung oyuncağı sevdi galiba." Taehyung güldü. "Hadi bir de sen miyavla."
"Yok artık."
"Yoongi hyung kadar iyi yapamayacağından mı korkuyorsun?"
"O zaten bir kedi. Akrabalarıyla çalışmıştır."
Taehyung Jimin'in kuyruğundan tutup tıpayı çekti ve tekrar soktu. "Miyaaağğvhh"
—-
"Bunu senin götüne takardım...." dedi Yoongi eşyaları gördüğünde. "Ama bugün iyi günümdeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...