Her satıra yorumlar istiyorum yaaa... okumak istiyorum yorumları ama yine doğru düzgün yorum yoook
Yoongi bebeğini ana kucağıyla vücuduna sarmış elindeki kitapları inceliyordu. Bu şekilde daha rahattı... bebeği Jungkook'a bırakınca biraz özlüyordu.
Minik mandalina ağzını şapırdatarak babasının göğsünde kımıldandı. Böyle bir his nasıl olabilirdi? Sanki Yoongi daha önce yaşamıyordu.. bir anda her şeyi tamamlanmıştı.
"Yoongi, iki haftadır bebekle beraber çalışmaya geliyorsun." Jungkook kütüphaneye girdiği gibi beyaz saçlının yanına oturdu. "Bebek buradaki tozlardan etkilenebilir."
Beyaz saçlının kaşları çatıldı ve aniden ayaklandı. "Al şunları." kitapları alfanın kucağına atıp kendisini takip etmesini işaret etti.
"Bana bebeği verseydin ya..." Jungkook çocuğa dokunamamanın hayal kırıklığıyla alt dudağını büküp omegayı takip etti.
"İyiyiz böyle."
"Çocuk kokumu unutacak!"
"Bir şey olmaz..."
Jungkook onu koridorda durdurdu ve önüne geçti. "Yavrum benim gibi kokmalı." eğilip burnunu bebeğin hafif saçlı başına sürtmeye başladı.
"Velet, yolun ortasında çocuğa koku mühürlemesi mi yapıyorsun?"
"Başka türlü fırsat bulamıyorum ki." Jungkook kucağındaki kitapları yanlarından geçen betanın eline tutuşturdu. "Şunları bizim odanın önüne bırakır mısın? Teşekkürler."
Çocuk şaşkın bir şekilde uzaklaşırken ise omegasının bacaklarını kavrayıp onu kucakladı.
"Ya! Jungkook!"
Ancak alfa onu dinlemeyip koridor boyunca kucağında taşıdı. Bu sırada mandalina da huzurla uyukluyordu.
Jungkook kucağında Yoongi'yle kafeteryaya girdiğinde arkadaşlarını görüp onlara doğru yürüdü. Beyaz saçlıyı kucağına oturtarak boş sandalyeye yerleşmesi birkaç saniye sürmüştü.
"Mutlu aile tablosu." Hoseok kıkırdayıp kendi alfasına sırnaştı. Gerçekten çok mutluydu. Hwang dünyadaki en mükemmel alfaydı.
"Sütü sana getirecektim hyung, ama hazır buradayken."
Jimin babasının aldırdığı pompayla sağdığı sütünü kırmızı bir biberona doldurmuştu. Yoongi'ye uzattı.
"Teşekkür ederim civciv..." beyaz saçlı ona minnettardı elbette. Ancak kıskanmaktan geri de duramıyordu.
Jungkook masanın üzerinden arkadaşına doğru eğilip fısıldadı. "Herkesin gözü hala üzerinde."
Taehyung iç çekip başını salladı. Koridorda, ortak banyoda, spor odasında... kısacası her yerde alfalar gözlerini ona dikiyordu. Ayrıca omegalar ve beta kadınlar da. "Delta olduğumu söylediğimizden beri durum değişmedi."
"İstersen ben de vita olduğumu açıklayayım eşitlenelim." Jimin gülümsedi.
"Senin için riskli birtanem... belki biraz daha beklemeliyiz." eşi elini tutup güven verircesine sıktı.
"Geçen gün olanlardan sonra bence de Jimin söylememeli." Hwang'ın konuşması üzerine delta kaşlarını oynatarak alfayı susturmaya çalıştı.
"Geçen gün olanlar derken?" sarışının merakı cezbedilmişti.
"Öylesine spor falan işte." Taehyung geçiştirmeye çalıştı. Hwang da pot kırdığını fark ettiğinden susmuştu.
"Taehyung" dedi Jimin uyarır bir tonla. "Yalan söyleme. Hiç sevmediğimi biliyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanficVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...