Bölüm 67

1.1K 91 50
                                    

Bebek ağlamasıyla eşler yattığı yerden sıçrarken sesten rahatsız olan ikizler de ağlamaya başlamıştı.

"Yeonjun." diye inledi Jimin bebekleri koydukları beşiklerden birine uzanarak. Bunlar küçük beşiklerdi yakında büyükleri gerekecekti.

Taehyung da gözlerini ovuşturarak diğer iki beşiği sallamak için ellerini uzattı. Belden üstü yataktan sarkıyordu ancak kalkmaya niyeti yoktu. Vita uyur uyanık Yeonjun'u göğsüne yaklaştırdı. Acıkma saatleri genelde bu zamanlara denk geliyordu.

Neyse ki büyük olan ağlamayı kesince diğerleri de sakinlemişti. "TaeTae." Jimin yatağa oturup ayağıyla deltayı dürttü. "Ben çok yorgunum."

"Biliyorum güzelim, biliyorum." Taehyung iç çekip doğruldu. "Sen sütünü içir ben uyuturum."

"Ağlamak istiyorum." Sarışın burnunu çekti. "Bu, gece dördüncü uyanışımız ve gün içinde de biri uyusa diğeri uyanıyor delireceğim."

"Şşş, Seokjin hyung yardım etmeyi teklif etti ya balım. Belki de artık yardım etmelerine izin vermelisin."

"Ama bebeklerime kendim bakamıyorsam ben nasıl..." Jimin tekrar burnunu çekti ve göz yaşları yanaklarından süzüldü. "Ben nasıl onları büyüteceğim?"

"Aşkım, bizimki ekstrem bir durum. Yoongi hyung ve Jungkook tek bebekle uğraşmalarına rağmen bizim gibi zorlanıyorlar. Hoseok ve Hwag hyung da. Üç bebeğimiz var farkındasın değil mi? Bir taneyken zaten gayet iyi bakıyorduk."

"Geçen gün Bum'ın ateşi çıkmış. Ya onlardan birinin de ateşi çıkarsa ve fark edemezsem?"

"Sakinleş Jimin lütfen. Onları gayet güzel büyüteceğiz."

Taehyung emmeyi bırakan bebeği eşinin kollarından alıp onun yatmasına yardım etti. "İkizler acıkırsa biberon veririm."

"Ama onları henüz emziremedim olmaz." Jimin tekrar doğrulup küçüklerden birine uzandı. Yeşil gözler uykuyla kırpışıp mırladı. Ryujin, Jimin'in onu göğsüne yaklaştırmasıyla ağzını oynattı ancak memeyi yakalayamamıştı. "Tamam güzellik... şimdi şöyle yapalım." Vita, minicik bebeğini yönlendirip memeyi kapmasını sağladı. Ufaklık emmeye başlarken gözleri tekrar kapandı ve küçük elini babasının göğsüne koydu.

Taehyung onları izlerken gülümsemesine engel olamadı. Vitasına emzirmek o kadar yakışıyordu ki... yavrusuyla eşini birlikte görmek deltanın gururunu okşuyordu.

Jimin, kucağına bir yastık alıp Ryujin'i üzerine yerleştirdi ve Euijin'i de alıp onun yanına koydu. Şimdi iki göğsünü de emen ve ona tutunan iki ufaklık vardı.

"En azından artık sütten çatlayacak gibi olmuyorum." vita kıkırdayıp esnedi. Bebeklerin elini kendi teninde hissetmek dünyadaki en büyük mutluluktu... ve bu duyguyu tatması mümkün olduğu için memnundu.

"Yeonjunie çok yaramaz olacak." dedi Taehyung. "Hiç yerinde durmuyor. Oğlum pil mi yuttun?" tekmeler savurarak babasının kollarında kıvrılan yeşil gözlü ufak hareketlerine devam etti.

***

"Jimin? Taehyung?" Seokjin oğullarının kapısını üçüncü kere tıklatıyordu. "Öğlen oldu çocuklar. Kahvaltıyı kaçırdınız en azından öğle yemeği yiyin."

Ancak hala ses yoktu. Kulağını kapıya dayasa da bir şey duyamadı hatta. Kapının kolunu tutup aşağı doğru çekti ve şansına çıt diye açıldı. Kilitlemeyi unutmuş olmalıydılar. Başını aralıktan uzatıp içeri baktığında karşılaştığı manzarayı hiç beklemiyordu. Jimin yatakta, ikizlerden biri göbeğinin üstünde, diğeri yanında yatakta sırtüstü kıvranırken uyuyordu. Daha şaşırtıcı olansa Taehyung'un bir ayağı yatakta olmak üzere dağınık bir şekilde yerde yatarken Yeonjun'un göğsünde olmasıydı. O da yeşil gözleriyle cin gibi etrafı izliyordu. Babasının hafif horlaması hoşuna gitmiş gibi sessizdi.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin