"Bebiş, bebiş..." Jimin kucağındaki ufaklığı sallayarak Yoongi'nin yatağının çevresinde geziniyordu.
"Ya benim o versene." Yoongi sinir olarak ellerini uzattı. "Yapıştın çocuğuma."
Jimin dil çıkarıp bebeği birkaç defa daha salladı ve babasının kollarına bıraktı. "Mandalina çok tatlı ne yapayım? Hiç sana çekmemiş hyung."
Bebek doğalı birkaç gün olmuştu ve yeme saatlerinde Jimin hyunguna yardım etmekten keyif alıyordu. Bebek emzirmek eğlenceliydi ancak Yoongi'nin biraz rahatsız olduğunun da farkındaydı.
"Gayet de bana çekmiş."
"Kendin diyordun Jungkook'a benziyor diye."
"Kararım değişti." Yoongi somurttu. Yavrusu sütünü Jimin'den aldığından ona kendisinden fazla bağlanıyordu ve bu yüzden kendini gereksiz hissediyordu. "Belki de mamaya artık geçebiliriz..."
Jimin başını yana yatırdı. "Benim için sorun yok biliyorsun. İstersen babamın dediği gibi sütü benden sağıp biberona da koyabiliriz."
"Öyle olur mu?"
"Neden olmasın?"
"Neden benim sütüm yok anlamıyorum. Sonuçta doğurabiliyorum."
"Bir tıp kitabında gördüm. Omegalar evrimleşirken bu özelliği kaybetmiş. Ama nedenini anlayamadım pek."
"Hangi kitap o?" beyaz saçlının merakı cezbedilmişti. Mandalinanın küçük kafasını göğsüne yaslayıp feromonlarını salgıladı.
"Akşam getiririm sana. Şimdi ders çalışmaya gideceğim."
"Jimin, sence de biraz fazla yorulmuyor musun?"
Sarışın olan omuz silkti. "Bir şeyler yapmayı seviyorum."
—
"Namjoon, Taehyung'la ilgili dedikodular iyice arttı. Bir açıklama yapman lazım." Jackson arkadaşının. Omzuna vurdu. "Herkes gelip soruyor. Televizyonda delta dehşeti diye yayınlandı biliyorsun. Şimdi de Jimin ve Taehyung'un resimleri delta ve omegası olqrak kullanılıyor.""Biliyorum biliyorum." lider alfa iç çekti. "Zaten delta feromonları yüzünden kızgınlığa girmeden ikincil cinsiyeti ortaya çıkan çocukları sınıflamamız da dikkat çekti. Hala çocuklarının göz renginin değişmesiyle ilgili bir açıklama istiyorlar."
"Taehyung'un delta olduğu zaten gençlerin arasında çok konuşuluyor. Belki de artık açıklamalıyız."
"Omu tehlikeye atamam Ja-"
"Açıklayalım." aniden içeri giren esmer delta babasına ve onun arkadaşına başını sallayıp kollarını göğsünde bağladı. "Kimse beni tehdit edemez. Artık kendimin farkındayım."
"Yine de tehlikeli Taehyung."
Delta, alfanın gözlerine baktı ve gülümsedi. "Merak etme baba. Jimin'e ve yavrularımıza hiçbir şey olmasına izin vermem. Ben de iyi olacağım."
Namjoon iç çekti. "Pekala... akşam yemek salonunda toplanacağımızı duyur Jackson."
—-
"Bu ne hal?" Chanyeol Minseok'un odasındaki yatak döşek yatar halini gördüğünde şaşırmıştı. Çocuğu birkaç gündür hiçbir yerde görmeyince merak edip uğramıştı aslında.Gri saçlı olan bir şey söylemedi... aslında duyduğu bile meçhuldü. Chanyeol onun sarsıldığını fark etti. Yorganını kafasına kadar çekmiş titriyordu. "Minseok?" omega, yavrusunun baş ucuna doğru ilerledi. Yüzünü gördüğündeyse korkudan kasılıp kaldı. Çocuğun beyaz yüzü iyice kireç rengini almış ve dudakları morarmıştı. Ağzındaki ısırık izini fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...