Bölüm 39

1.2K 115 33
                                    

"Taehyung benden kaçıyor." Jimin alt dudağını büküp Seokjin babasının masasına oturdu.

"Barıştınız mı yani?"

"Barışmak için bir şart sundum aslında." küçük olan dudaklarını ısırdı. "Bunu konuştuğumuzdan beri köşebucak kaçıyor."

"Yani, seni çok üzdüğü için her istediğini yapmalı." Babası omuz silkti.

"Ben de öyle düşünüyorum."

****

"Yine mi buradasın?" Jungkook basketbol oynayan arkadaşının yanına kaçmayı başarmıştı çünkü Yoongi uyuyordu.

"Oynuyorum..." Taehyung nefes nefese konuşup topu potaya fırlattı. Basket...

"Son birkaç gündür hep buradasın... burada yatıp kalkıyorsun sanılabilir." alfa güldü.

Taehyung sessiz kalarak oyununa devam etti.

"Cidden burada mı kalıyorsun?" Jungkook kaşlarını çattı.

"Jimin'le karşılaşamam."

"Ne oluyor?"

Taehyung iç çekip topu kolunun altına sıkıştırdı. "Yaptığım bir şakayı ciddiye aldı da..."

"Yine ne söyledin?"

"Yoongi hyunga Jimin'in ödevini yaptırmanı istemiştim ya geçen gün."

"Evet? Çok kolay olmadı bu arada bilesin..."

"Evet Jimin de asla yapmayacağını düşünüyordu. Ben de Jungkook götünü mü verir bilmem ama yaptıracak dedim."

Alfanın kaşları havalandı. "Nasıl fantezilerin var hyung?"

"Ya of... neyse işte... Jimin de beni affetmek için aynı şeyi benden istedi."

Jungkook duraksadı. "Zaten sevişmediniz mi daha önce?"

"Öyle değil..." delta ofladı. "Yani... benim altta olmamı istedi."

Alfanın kahkahası bütün spor salonunda çınlarken Taehyung gözlerini devirdi. Jungkook karnını tuta tuta yaklaşık 4 dakika güldükten sonra elini arkadaşının omzuna koydu ve soluklandı. "Kaşınmışsın."

"Neyse işte... şimdi de kafam karışık."

Jungkook'un kaşları havalandı. "İstediğini yapmayı mı düşünüyorsun?"

"Bilmiyorum..."

Çenesi yarım metre aşağı düşen alfa arkadaşının somurtkan ifadesine baktı. "Bunun mümkün olmadığını söyle olsun bitsin."

Taehyung iç çekip elindeki basket topuyla oynadı. "Neden mümkün olmasın? Sonuçta o bana her şeyini veriyor."

"Ciddi misin sen?"

"Bilmiyorum... onun istediği her şeyi gerçekleştirmek istiyorum. Ama bu... bu biraz değişik."

"Onlar omega.. yani vita ama türleri zaten bunun için yaratılmış. Bizim türümüz çiftleşmenin diğer tarafında. Gayet basit." Jungkook deltanın elindeki topu kapıp basket attı.

"Kimse onlara bunu sormadı ama. Seçme şansları olsa belki de bunu istemezlerdi. Hep baskı altında olmak zor olmalı, Jimin için böyle bir hayat istemiyorum."

"Hepimizin hayattaki görevleri farklı." Jungkook omuz silkti. "Alfalar olarak daha güçlüyüz ve omegamızı koruyabilecek kapasitedeyiz. Karşılığında da omegamız bize çocuk veriyor ve yatağımızı ısıtıyor."

Taehyung'un kaşları çatıldı. "Yoongi onun hakkında böyle düşündüğünü biliyor mu?"

"Sanırım artık biliyorum." birkaç metre uzaktaki kapıdan gelen ses alfanın başını o tarafa çevirmesine neden oldu. Beyaz saçlı genç açık kapıya yaslanmış ve kollarını göğsünde bağlamıştı.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin