Bölüm 23

2K 147 141
                                    

"Kimseye söyleme." dedi Yoongi Jisoo'nun yanından çıkarlarken. "Bir süre aramızda kalsın."

"Ama kontrollere gelmeniz gerekecek."

"Seninle aramızda kalsın." diye tekrar etti beyaz saçlı. "Biz hazır olunca arkadaşlarımızla konuşuruz."

***

Yoonkook seks sonrası

Yoongi sabah her yeri ağrıyarak uyanmıştı ve kaplıcaya ulaşana kadar canı çıkmıştı. Neyseki kendisinden başka uyanan kimse yoktu henüz. Yürürken acıyan kalçası ılık suya girince biraz rahatladı. Dün yaptığı şeyin acısını şimdi çekiyordu işte. Jungkook da üzerinde hayvan gibi tepindiğinden bütün vücudu ağrılar içindeydi.

Yaklaşık bir saat ılık suda kalıp kaslarını rahatlattıktan sonra çıkıp giyindi.

"Odanın kapısını açmayınca burada olduğunu tahmin ettim." Jungkook'un sesiyle beyaz saçlı olan yerinden sıçramıştı.

"Ödüm koptu."

"Kopmasın bebeğim..." Jungkook omegaya arkasından sarılıp kollarının arasına hapsetti. Yoongi çırpınırken dahi bırakmamıştı.

"Bana bir kere daha bebeğim dersen çükünü keserim velet."

"Senin zararına olur bu." Jungkook kıkırdadı.

"Bırak, bırak. Kahvaltıya gideceğim." sonunda kurtulup ağır adımlarla çıkışa yürüdü. Alfa arkasından gelirken omeganın yürüyüşüyle dalga geçmemek için kendini zor tutuyordu. Beyaz saçlı çaktırmamaya çalışsa da bacaklarını zar zor kapatıyordu.

Jungkook hızlanıp omeganın yanında bitti ve kulağına eğildi. "Alayım mı kucağıma?"

"Niye alacak mışsın?"

"Penguen gibi yürüme diye. Sanırım akşamki 'şey' büyük geldi."

Yoongi dizini Jungkook'un baldırına geçirdi ve acıyla kıvranan alfayı orada bırakarak yürümeye devam etti.

***

Günümüz

"Jungkook'la aranız nasıl Jimin?"

Namjoon'un sorusu beklenmedik değildi ancak oğlunun gerilmesine neden oldu. "İyi." dedi sadece.

"Emin misin?"

Jimin iç çekti ve gözlerini kaldırıp ilk defa alfa babasının bakışlarıyla buluştu. "Ben seni çok tanımıyorum." dedi sakince. "Şu dünyada çok iyi tanıdığım iki kişi var biri Hoseok hyung diğeri de Yoongi hyung. Jungkook'la olmamı söylesen de sanırım kendi seçimimi kendim yapacağım."

"Ben seni bir şeye zorlamaya çalışmıyorum Jimin." Namjoon, oğlunun omzuna elini koydu. "Jungkook'la eş olmak istemiyorsan elbette olma. Ancak Taehyung'la da olamazsın."

"Bence bu da benim seçimim." Jimin'in sesi kısık ama kendinden emindi.

"Evet, senin seçimin." Alfa iç çekti. "Sana bir şey göstereceğim, sonrasını senin tercihine bırakacağım olur mu?"

Jimin başını sallayıp çekmeceden bir kitap çıkaran babasını izledi. Alfa sayfaları çevirdi ve bir sayfada durup kitabı Jimin'e çevirdi. "Burada deltalardan bahsediliyor."

Jimin gözlerini sayfada dikkatle gezdirdi ve yavaşça okudu. "Deltalar sadece vitalarla eş olur..." diye mırıldandı satırı okurken.

"Evet, öyle yazıyor. Ama daha da önemlisi burası Jimin. Deltalarla çiftleşen omegaların öleceği yazıyor. Ben senin için bir yabancı olabilirim. Hayatında hiçbir söze sahip olmayanbilirim. Ama sen benim tek oğlumsun... seni koruyabilmek için bu kadarcık çaba bile harcamayacaksam ne yapabilirim bilmiyorum."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin