"Ruh eşi mi? Sen ne saçmalıyorsun? Ruh eşi olsak sen başka kimseyle eşleşemezdin."
"Prosesi biliyorum aptal." Jisoo hırlayıp tetayı üzerinden itti. Sedyeye düşen adam kıza şaşkınca bakıyordu. "O zamanlar abimin eşi belliydi. Namjoon oppa yanımızdaydı. Ama benim güvende olmam için annem beni bir alfayla eşleşmeye mecbur bıraktı. Ruh eşiyle karşılaşmayan omegaların kızgınlığa giremediğini biliyorsun. Sizin ensititünüz Hoseok'u bu yüzden gereksizler kısmına atmış. Ama onun yaşadıklarını görene kadar başıma gelenlerin ne olduğunu bilmiyordum! Hep problemli olduğumu düşündüm."
"B-ben..."
"Sus ve dinle. Beta annemiz bu yapılanlar sırasında bizden yana olduğu için isyankar kabul edilip öldürüldü. Benim eşim yani ölen alfam beni çok sevdi. O da benim için,beni kurtarmak için Beta askerlerin silahıyla öldü." kızın gözlerinden birkaç damla yaş döküldü. "O zamanlar daha 16 yaşındaydım, annem omega olacağımı düşünüyordu ancak alfam bundan önce öldüğü için hiç birlikte olmadık. Kızgınlığa girmememin nedenini de bu yüzden anlayamıyordum. Ancak senin kokunu aldığım anda her şey değişti. Bunu sen nasıl anlamazsın?"
Teta söyleyecek söz bulamadığından öylece durdu. "Yani... benim eşim omega mıymış?" diye mırıldandı bir an sonra. "Bu saçmalık."
Kızın gözleri kısıldı. "Omega olduğum için beni istemeyeceğini tahmin etmiştim zaten."
"Doğal olarak." Minseok gözlerini devirdi. "Benim dengim değilsin."
***
"Doktor beta, kadınmış." diye mırıldandı çıplak insanların giyinmesine yardımcı olan çocuk. Saçları kısa olduğundan Taehyung karanlıkta fark etmemişti belli ki.
"Onları toplu odaya alın. Zaten fazla kişi yok."
Taehyung'un emir komutaya geçmesi hiçbir alfanın hoşuna gitmiyordu... bu yüzden aralarındaki dedikodu sürekli hararetleniyordu.
"Güneş doğmak üzere. Birazdan nöbet değişimine gelirler." diye mırıldandı Jungkook saçlarını kaşıyarak. "Yoongi fosur fosur uyuyordur şimdi."
"Bebek varken mi?" Taehyung kaşlarını kaldırdı.
"İnanır mısın, bebek onunla deliksiz uyuyor. Ama benimle olunca ikide bir uyanıyor."
"Omega feromonlarından kaynaklı olsa gerek." Taehyung vitasını ve yeni doğan bebeğini kafasında canlandırırken hafif gülümsedi. İkizlerle fazla vakit geçiremediğinden henüz onlarla bağlanamamıştı. Ancak Yeonjun onunla çok ilgiliydi.
Koridorun ucundan yaklaşan birkaç alfayla ikisi de bulundukları yerde doğruldu. "Nöbet sırasında olağan dışı bir şey kaydedildi mi?" diye sordu yaşça daha büyük olan alfa Jungkook'a.
Deltayla diyalog kurmasalar da Taehyung bunu sallamayarak araya girdi. "4 beta ve bir alfa girişi yapıldı. Çok yataklı bir odaya yerleştirildiler."
Alfa ani bir öfkeyle yeşil gözlü olana döndü. "Ne demek beta ve alfa girişleri oldu? Siz burada boşuna mı dikiliyorsunuz?"
"Ben çağırdım."
"Sen hangi vasıfla dışarıdan birilerini çağırıyorsun? Bütün sığınağın güvenliği yıllardır bizim nöbetlerimizle sağlanıyor. Şimdi erişkin oldunuz ve adamdan sayıldınız diye kafanıza göre liderliğe mi soyunmaya çalışacaksınız ha?"
"Hyung..." Jungkook gözleri kırmızılaşan adamın kolunu tuttu. Taehyung'un öfkelenmesi zordu ancak imkansız değildi ve son zamanlarda otorite kurmak deltanın içgüsü haline gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanficVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...