Bölüm 38

1.7K 121 66
                                    

"Seni seviyorum." Baekhyun aşık olduğu omeganın gözlerine tekrar baktı. Ondan koparılacağını bilse bile baktı. Babasının çıkardığı isyan fazla ileri gitmişti. Bütün omegalar ve alfalar toplanıyordu. Buna kendi sevdiği de dahil...

"Gitmen lazım." dedi Chanyeol düz bir ifadeyle. Onu bu hapishaneye koyduklarından beri bir ay olmuştu ve betanın onu görmesi giderek zorlaşıyordu.

"Sen de bana söylemelisin."

Omega başını iki yana salladı. "Sadece git."

Çocuğun göz yaşları yavaşça süzüldü. "Bana beni sevdiğini söylemeden gitmeyeceğim."

"Baekhyun... ben hamileyim."

Beta duyduğu şeyle birkaç adım geriledi. "Ne?"

"Hamileyim dedim."

"Hayır... sana dokunmuş olamazlar! Bunu babama söyledim. Seni oradan çıkartacaktım ben-"

"Bitti Baekhyun."

"Olmaz!" hırsla omegasına yaklaşıp yüzünü avcunun içine aldı. "M-mümkün değil!"

"Yeter!" Chanyeol betanın ellerini itti ve kaşlarını çattı. "Bu kuyudan çıkmamın bir yolu yok anla artık!"

"Kim yaptı bunu?" kısa olan sinirden köpürüyordu. "Onu öldüreceğim."

Omega acı bir şekilde güldü. "Kim mi yaptı? Alfa 15 miydi yoksa Alfa 17 mi? Belki Alfa 8'dir?"

Baekhyun'un gözleri büyüdü. "Nasıl?"

"Artık beni unut Baek. Sana söylememek için dayandım ama her hafta farklı bir alfayla çiftleştiriliyoruz. Bizim için artık gelecek yok."

Omega bileğindeki gümüş bilekliği çıkarıp betanın avcuna bıraktı.

"Chan..."

"Lütfen konuşma." Chanyeol'un sesi titredi ama kendini tutmaya çalıştı. "Ben hamileyim ve omega ensititüsünün üretim merkezinin bir omegasıyım."

O gün betanın onu son görüşü olmamıştı. Omega onu görmeyi reddetse de Baekhyun onunla ilgili bilgileri alıyordu. Sonunda doğurduğunda ise Baekhyun neredeyse delirecekti. Onun aşkı dünyanın en güçlü yaratıklarından birini dünyaya getirmişti. Gümüş saçlı çocuğu aldıklarını biliyordu, öfkeden gittikçe deliriyordu.

Tetayla ilgili araştırmalar yaptı. Tehlikeyi göze almak istemeyen babası çocuğu öldürtmeye kalktığındaysa soğuk kanlılıkla onu ortadan kaldırdı. Hayır o çocuk ölmeyecekti. O çocukla omegasına dokunan bütün alfaları mahvedecekti... sadece büyümesi gerekiyordu.

Chanyeol'u yanına almadı... artık onun değildi sonuçta. Ama aşkını elinden çalanlara hakettiklerini ödetecekti. Topraklarında bir tane bile alfa kalmamasını sağlayacaktı.

***

"Jimin yine burada mı?" diye sordu Taehyung revirin kapısına kadar gidip. Vita ona yüzünü iki haftadır göstermiyordu. Bütün gününü revirde geçirip akşam da Hoseok'la kalıyordu.

"Burada Tae..." Jisoo dudaklarını ısırdı. "Ama sanırım biraz yoğun."

Taehyung parmak uçlarına kalkarak içeri bakmaya çalıştı. İşte oradaydı gümüş saçlı olan. Üzerindeki beyaz önlük ve önündeki plastik mankenle gerçekten bir tıp öğrencisi gibi görünüyordu.

Jimin son zamanlarda organların ve kasların latince isimlerini öğreniyor, kapsamlı bir anatomi taraması yapıyordu.

"Jiminie, Taehyung geld-"

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin