Jimin'in gözleri şokla ardına kadar açıldı. O aşık olduğu adamdan asla böyle bir söz duymamıştı.
"Kendine gel Taehyung." Namjoon ayağa kalkıp deltanın karşısına dikildi. "Sınırı aşıyorsun."
Seokjin allak bullak olmuş bir suratla Taehyung'a bakıyordu. Diğerleri de aynı durumdaydı.
Taehyung kafasını Namjoon'a çevirip hırladı ve önündeki kırık masayı bir tekmeyle odanın önür ucuna yolladı. "Sen bana karşılık mı verdin alfa?"
Namjoon'un da kırmızılaşan gözleri parlamaya başlamıştı.
"Baba, çekil onun önünden." Jimin birkaç adım ilerleyip babasını kenara itti. "O Taehyung değil. Göz rengine bak, o benim kocam değil."
"Sen bebekleri alıp odana git Jimin."
"Hayır." Jimin başını iki yana sallayıp karşı çıktı. "Siz, hepiniz, torunlarınızı da alıp eve gidiyorsunuz. Buranın artık bir anlamı kalmadı. Biz de Taehyung'la sorunlarımızı halledip geleceğiz."
"Saçmalama."
"Baba! Gidin dedim." Jimin'in eflatun gözleri parladı ve odayı bir koku bombası sardı. Taehyung dizlerinin üzerine düşmüştü. "Ben kendimi koruyabilirim. Eşyalarınızı sonra alırsınız."
Herkes dışarı çıkarken Jimin gözlerini zorlukla nefes alan eşinin üzerine dikti. "Ayağa kalk Taehyung."
Delta denileni yaptı ve nefes alış verişi düzene girdi.
"Kendine gelmeni istiyorum."
Taehyung'un sakinleşen bedeni yine de bu söze karşı koyuyordu.
"Ben zaten kendimdeyim vita."
"Delta." dedi Jimin bu defa. "Benden ne istiyorsun?"
Odada kimse kalmamıştı. "Çocuğumu doğuracak ve siktiğimin anneliğini yapacaksın. Sen bu yüzden varsın."
"Sen siktiğimin babalığını yapıyor musun ki? Bebeklerimi yemek isteyeceksin."
Jimin olduğu yerde durarak feromonlarını daha şiddetli bir şekilde odaya saldı. Karşısındaki deltanın burnundan kan geldiğini görünceyse donup kaldı. "T-Tae?"
Taehyung gözlerini sıkıca yumup beyninde hissettiği acıyla ellerini kafasına götürdü. Boğazından kısık bir inilti döküldü.
"Taehyung..." Jimin feromonlarını geri çekip yere yığılmak üzere olan deltasının yanına koştu. "İyi misin?"
Esmer olan burnundan akan kanı elinin tersiyle silip yüzünde gezen küçük eli tuttu. Ayağa kalkıp onu da yanında çekti ve odaya götürdü.
"N-ne yapıyorsun?"
Taehyung ağzını bile açmadan Jimin'in üzerindeki pijamaları yırttı, sonra da onu itip yatakta üzerine çıktı.
"Taehyu-" sarışının sözleri dudaklarına yapışan dudaklarla boğuldu. Jimin başını çevirip kaçmaya çalıştı ancak ne tarafa dönse deltanın ağzı üzerinden ayrılmıyordu. Sıcak elleri vücudunun her köşesine dokunurken çırpınmaya devam etti. "Mmhh!" onu üzerinden itmeye çalışsa da çok ağırdı.
Delta ellerini gezdirmeye devam etti ve dudaklarını boynuna doğru götürdü. "Yapma, istemiyorum!" diye inledi Jimin ellerini sıcak omuzlara koyup itmeye çalışarak. "İstemiyorum."
Taehyung onu duymazdan gelip elini kalçasına attı. Parmaklarını deliğine götürüp bir tanesini zorla içine soktuğunda Jimin acıyla inledi. "Yapma!"
Delta parmağını biraz oynatıp ikinciyi de yanına ekledi ve boştaki eliyle Jimin'in bacağını omzuna çıkardı. Sarışın onu itmeye çalışarak debelendi, kurtulamadıkça kendini giderek daha kötü hissediyordu. Boğazından bir hıçkırık yükseldi ve gözleri doldu. Debelenip ellerini göğsüne dayasa da deltanın gücü karşısında çok güçsüzdü. Kokusunu yayarsa da ona zarar veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
Hayran KurguVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...