Bölüm 53

921 97 43
                                    

Bugün yayınladığım 3. Bölüm...

Jimin karnına giren ağrıyla inledi ve birkaç saniye sonra midesi ağzına gelerek tuvalete koştu. İçindeki her şeyi çıkartırken gözlerinden yaş gelmişti. "Taee..." diye ağladı deltanın orda olmadığını bilmesine rağmen. "Taehyung.."

Eğilip öksürdü ve ağzındaki acı suyu tükürdü. Birkaç gündür garip ve yorgun hissediyordu. Babası olsa ona neyi olduğunu hemen söylerdi. Ya bebeğine bir şey olduysa?

Korkuyla karnına sarılarak başını soğuk fayansa dayadı. "Taee..."

—-

Taehyung başının döndüğünü hissederek duvara tutundu.

"Ara verelim!" Bay Gucci telaşla Taehyung'a yaklaştı. "İyi misin?"

"Pek sayılmaz." esmer olan gözlerini kırpıştırarak bulanıklaşan görüşünü düzeltmeye çalıştı.

"İstersen bugünü iptal edebiliriz."

Taehyung omegaya dönüp başını salladı ve teşekkür etti. Garip hissediyordu. Başı zonkluyor ve boynu yanıyordu. "Eve gitmeliyim, üzgünüm."

Bay Gucci'nin ulaşımını kolay sağlaması için verdiği araca hızla ulaşıp bindi ve eve sürdü. Hiç iyi hissetmiyordu. Telefonları alındığı için de Jimin'i arayamamıştı.

Yarım saatlik yolu on beş dakikada giderek basamakları ikişer ikişer çıktı ve banyodan gelen ağlama sesini duydu. "Taee..."

"Jimin!" kapıyı açıp içeri daldığında yerde kıvrılmış hıckıran eşini gördü. "Bebeğim ne oldu?"

Eğilip onu kucaklayarak yüzünü yıkamasına yardımcı oldu.

"Diş fırçam.." diye inledi sarışın olan uzanarak.

"Aşkım hastaneye gidelim boşver fırçayı."

"Dişimi fırçalamam lazım. Hastaneye gerek yok." Jimin başını deltanın feromon bezlerine gömüp derin bir nefes aldı. Yeni kıyafet kokusunu içine çektikçe acısı azalıyordu.

"Peki, peki." delta, eşini tezgaya oturtup diş fırçasına macun sıktı. "Aç ağzını."

Jimin onun sözünü dinleyip fırçayı ağzına sokmasına izin verdi. "Bön köndöm yopordum.."

"Şş, hiç iyi görünmüyorsun. Bırak bunu yapayım."

Dişlerini fırçalarken bal rengi yorgun gözlere baktı. "Ne oldu sana Jimin?"

Jimin eğilip köpüğü tükürdü ve ağzını çalkaladı. "Midem bulandı..."

"Bu aylarda olması normal mi ki? Altıncı aya girdik sayılır."

"Taehyung..." Jimin deltasına dönüp dolan gözleriyle yalvarırcasına yakasını tuttu. "Beni babama götür lütfen."

"Jimin..."

"Lütfen Taehyung... ona ihtiyacım var. Doktora gidemem."

Delta başını sallayıp aşkının saçlarını okşadı. "Tamam, gideceğiz."

"Bugün."

"Bugün gideceğiz." diye onayladı esmer olan. Eşini kucaklayıp yataklarına götürdü ve onu yatırıp valizleri dolabın arkasından çıkardı. "Dinlen, gece buradan gidiyoruz."

"Gerçekten?"

"Sen ne istersen yapacağım." Vitasına göz kırptı. "Eşyaları toplayayım. Gece yarısı çıkacağız."

***

"Aşkım, uyan. Gidiyoruz." Jimin gözlerini karanlıkta açtığında deltanın güzel yüzünü karşısında buldu.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin