Bugün(4 şubat) doğum günüm. 25 olduk şekerler ya yaşlandım ühüü... dün bts in sinemasına gittim ve kendimi kötü hissettim gerçek konsere hiç gidemiyoruz diye. Ah keşke canlı canlı görseydik. Ek olarak yaoi önericem. Super Lovers 2 sezon ve aşşırııı tatlı.
"Bu ne demek oluyor?" diye hırladı Jungkook spor salonunda üçünü kıstıran alfalara karşılık olarak.
"Aramızda lanetlenmiş bir türü istemiyoruz." dedi aralarından konuşmacı olarak seçtikleri belli olan esmer alfa. "Doğanın dengesini bozuyor."
Taehyung ses çıkarmadan yeşil gözlerini alfaların üzerinde gezdirmeye devam etti. Jungkook ve Hwang'la sırtsırta vermiş kendilerini saran alfa çemberini süzüyorlardı.
Hwang araya girdi. "Belki de tek kurtuluşunuzun delta olabileceği hiç aklınıza gelmiyor mu? Sonuçta beta yönetimi alfaları bastırmayı başardı. Ancak bir deltayla nasıl uğraşacaklarını bilmiyorlar."
Alfa grubundan bir hırıltı yükseldi. "Betalar değil bize ihanet eden alfalar yüzünden bu durumdayız."
"Karşınıza çıkan her 100 betaya karşı en fazla 1 tane alfaları var."
"Kes!" esmer alfa Hwang'ı susturmak için üzerine atladığında suratının ortasına yumruğu yedi. Etraftaki diğerleri de bunu saldırı olarak algılayıp üzerlerine çullandılar.
Sadece spor salonuna antrenman yapmaya gelmiş üç arkadaşı kıstırmak onlara kolay gelmiş olmalıydı. Taehyung bu tür korkak hareketlerden nefret ediyordu. Üzerlerine gelen birkaç kişiyi indirirlerken adet fazlalığından dolayı darbe de alıyorlardı. Tekrar sırt sırta geldiklerinde ve alfalar da onların hareketlerini tartmak için durulduğunda arkadaşlarına fısıldadı. "En azından 30 saniye nefesinizi tutmanıza ihtiyacım var."
"Ha?" Hwang anlamamıştı.
"Sadece size 'şimdi' dediğim anda nefesinizi tutun."
"Onu dinle." dedi Jungkook arkadaşına güvenerek.
"Nefesinizi tutup çıkışa koşuyorsunuz. Ben size yetişirim. Ve Jungkook," iç çekti. "Hwang'a ne yapacağını söyle. Jimin'i ve Namjoon hyungu unutma."
"Aranızda ne fısıldaşıyorsunuz?" esmer alfa burnundan kanlar akarak bağırdı. "Korkak omegalar gibi kaçışacak mısınız?"
Taehyung arkadaşlarının öfkeli hırlaması arasında "Şimdi." dedi ve feromonlarını vücudundan dışarı itti.
Jungkook, Hwang'ın kolunu tutup çıkışa koşmuştu. Bir yandan nefesini tutarken koşmak zordu ama yapmak zorundalardı. Koridora çıktıkları an geri dönüp Taehyung'a baktı. Arkadaşı titreyerek yere yığılan alfaların arasında duruyordu. Görüş alanından çıktıkları an ikisi de derin bir nefes aldılar.
"Ne oluyor Jungkook?"
"Hoseok'u ve bebeğinizi alın. Çıkışa gidip ormanın içindeki kamyonete bineceksiniz. Kapılar açık. Biz de hızlıca geleceğiz."
"N-ne?"
"Dediğimi yap. Sadece hayati eşyaları al."
Odaların olduğu koridora girdiklerinde Jungkook telefonunu çıkarıp Yoongi'ye acil mesajını attı. Ona durumdan bahsetmişti ve eşine her şeyden çok güveniyordu. Namjoon hyungunun ofisine daldığı an alfa ayaklandı.
"Ne oluyor Jungkook?"
"Gitmeliyiz. Seokjin hyungu al ve ormana koşun."
"Taehyung mu söyledi bunları?"
"Hyung vaktimiz yok. Lütfen."
Namjoon gözünün önünde büyümüş olan alfa yavrusunun gergin bakışlarını gördüğünde daha fazla sorgulamadı ve odadan dışarı fırladı. "Soojin." dedi alfanın arkasından son bir kez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...