Bölüm 25

1.9K 159 172
                                    

"Versene şunu gerizekalı." Yoongi masada duran telefonu Hoseok'tan istediğinde Jimin'in sesi duyuldu.

"Versene şunu gerizekalı."

Beyaz saçlı omega kaşlarını çatsa da bir şey demeyip kafası karışmış Hobi'nin verdiği telefonu eline aldı. "Bu Jungkook veledinin telefonunu açmaya niyeti yok galiba."

"Velet Jungkook." Küçük omeganın kısık sesi onu tekrar ederken Yoongi gözlerini devirdi.

"Jimin, bana meyve tabağı getirsene." Yoongi'den bir emir alan Jimin hemen elindeki not defterinin sayfalarını çevirdi ve aradığı şeyi bulduğunda gülümsedi.

"Kalk kendin al gereksiz." bunu birkaç gün önce Yoongi hyung, Namjoon babasına söylemişti.

"Hamileyim lan ben!" Yoongi'nin çığırtısıyla sandalyesinden düşen Jimin bir koşu gidip mutfaktan meyve tabağını aldı ve döndü.

"Al zıkkımlan." dedi tabağı omeganın önüne bırakarak.

Yoongi derin bir nefes alıp gözlerini yumdu. "Kızmayacağım, kızmayacağım..."

"Jimin ne yapıyorsun sen?" Hoseok çocuğun elindeki deftere bakmaya çalışsa da Jimin izin vermedi.

"Hiç."

—-

"S*ktiğimin yeteneksizleri!" Yoongi son dönemde kapıldığı futbol maçını izlerken kendini kaybediyordu.

"S*ktiğimin yeteneksizleri!" diye tekrarladı Jimin.

"Lan!" Yoongi dönüp omeganın ensesine bir tane yapıştırdı. "Ne küfrediyorsun?"

Jimin de aynı şekilde Yoongi'nin ensesine vurdu, tam cümlesini tekrarlayacaktı ki kırmızı gözlerin hiç büyümediği kadar büyüdüğünü fark etti. "Yani...sinek geldi de." omeganın ensesine üfleyip temizler gibi yaptı ve daha uzaktaki bir koltuğa sıvıştı.

—-

"Yoongi hyung, bulaşık sırası sende." kapıdan seslenen betayı duyan Yoongi uzandığı koltuktan hafif kafasını uzattı.

"Güzelim, sen yaparsın bugünlük benim yerime değil mi?"

Ertesi gün de Jimin'in sırasıydı. Aynı cümleyi bir alfa üzerinde denediğinde kocaman bir kahkaha kazanmıştı. Ve bulaşıklara artı olarak paspas...

Jimin mutsuz mutsuz yerleri silerken Yoongi gidip sandalyelerden birine ters oturdu. "Bana bak civcvi." sarışın ona baktığında göz kırpıp başını salladı. "Ne iş?"

Jimin gürültülü bir iç çekti. "Asi olmak istiyorum hyung."

"Beni taklit ederek mi yapmayı deniyorsun bunu?"

"Sen asi değil misin?" Jimin yerleri silmeyi bırakıp çenesini paspasın sopasına dayadı. "Benim özgüvenli ve asi olmam lazım."

"Bunun için benim gibi kötü konuşmana gerek yok Jimin." Yoongi kaşlarını kaldırdı. "Ciddiyim ağzından bir kötü söz daha duyarsam popona şaplağı yersin."

"Ne yapacağım o zaman?"

"Kendine güven." beyaz saçlı olan iç çekti. "Bol bol kitap oku ama hikaye değil. Bilgi barındıran kitaplar oku. Kendine bir uğraş bul, sürekli bir kişiyi düşünerek hayatını geçirme. İnsanlar avuçlarında görükleri şeylere değer vermezler."

"O zaman senin okuduğun her kitabı okuyacağım." Jimin kararlılıkla yumruğunu sıktı. "O kütüphanedeki bütün kitapları okuyacağım."

"Belki babana revirde yardım ederek tıp alanında kendini geliştirebilirsin de..."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin