Bölüm 24

1.9K 153 116
                                    

Arkadaşlar kızgınlıklarından itibaren Jungkook, Jimin ve Taehyung'un yaşı reşit olarak güncellenmiştir. En küçükleri Jungkook 18, Jimin ve Tae 20, Yoongi 21, Hoseok 24 yaşında

Taehyung sanki etrafındaki her şeye sağırlaşmıştı ve çevredekilerin yardımıyla revire götürülen omegaların ve Jungkook'un peşinden ruhsuzca yürüyordu. Namjoon'un kucağındaki Jimin o kadar cansız görünüyordu ki kendini öldürmek istedi. Ona zarar vermişti, sadece ona da değil tüm arkadaşlarına.

Revirdeki sedyelere yatırılan arkadaşlarını izlerken ellerini nereye koyacağını bilemiyordu. Namjoon haklıydı, kendisi tehlikeli bir canavardı.

Jin oğlunun halini görünce telaşla atılmış ve gerekli ölçümlerini elinden gelen en hızlı şekilde yapmıştı. Diğer çocukları henüz gözü görmemişti, neyse ki Jisoo ve hemşire betalar vardı.

Namjoon kapının pervazına yaslanmış elleri titreyen deltaya yaklaştı. Çocuk yıkılmış görünüyordu. Onun için kalbi sızladı. "Jimin iyi olacak." dedi sadece. Seokjin çocuğun tansiyonunu kontrol ettikten sonra bir anda çok yükselip düştüğünü söylemişti. Ancak ciddi bir şeyi yoktu. Diğer omegalar ve Jungkook için de aynı şey geçerliydi.

"Sen haklıydın." Taehyung'un ağzından çıkan tek cümle bu oldu.

"Haklı olmak istemiyorum." alfa elini deltanın omzuna koyup sıktı. "Bu konuda daha fazla araştırma yapacağım. Dikkatimi sana veremedim bir süredir." Namjoon sedyede yatan Hoseok'a bir anlığına baktı. Artık içi bomboştu... sanki bir şeyler ondan sökülüp alınmıştı. Kurdunu hissedemiyordu.

"O uyandıktan sonra gideceğim." dedi Taehyung tartışmaya yer bırakmayan bir sesle.

"Nereye gitmeyi düşünüyorsun?"

"En son gittiğim sığınakta daha büyük bir alfa topluluğu olduğundan bahsetmişlerdi. Batıda."

Namjoon kaşlarını çattı. "Alfalarla dolu bir yere girmeyi mi düşünüyorsun gerçekten? Burada bile neler olduğunu gördün. Üstelik alfa sayımız çok değil."

"Kendimi gizleyebilirim.Deltalar böyledir biliyorsun. Gizlenir."

"Jimin'in sana ilgisi olduğunun hepimiz farkındayız. Ona ne olacak?"

"O kendine bir alfa bulacak ve ben de bir vita."

"Taehyung... vitalar-"

"Biliyorum, biliyorum. Çok nadirler ve uzun zamandır görülmemişler. Haklarında da çok bilgi yok. Tıpkı benim gibi." Taehyung yeşil gözlerini alfaya çevirdi. "Eğer ben bu dünyaya atıldıysam Tanrı bana bir eş bırakacak kadar merhametli olmalı değil mi? Ben varsam Vita da vardır. Sadece onu bulmalıyım."

Taehyung Jimin'e serum takılmasını izledi ve çocuk birkaç dakika sonra kendine geldi. Diğer omegalar ve Jungkook da öyle. Yeşil gözlü olan onun uyandığını gördüğü anda arkasını döndü ve gitti. Yaşadığını bilmek yeterliydi, gerisi onu ilgilendirmiyordu.

Jungkook gözlerini açtığı anda etrafına bakınıp yanında yatan beyaz saçlıyı buldu ve uzanıp elini tuttu. Yoongi'nin de gözleri yeni yeni açılmıştı. Kendisini tutan alfaya bir anlığına bakıp diğer tarafında yatan omegaya döndü. Hoseok her zaman mutluluk bulmayı başaran pozitif biriydi, ancak kırılgan olduğunu Yoongi biliyordu. Onun omega ensititüsünde ısırık izleriyle dolu morarmış vücuduyla odaya döndüğü günler aklının bir köşesindeydi. Yine de gülümser ve Yoongi'yle şakalaşarak soruları geçiştirirdi. Omega ensititütüsünde tecavüz yoktu. Betalar buna izin vermezdi ancak omegalardan gereken verimi alabilmek için alfaların baskınlığını kullandırmaktan geri durmazlardı. Doğurganlık sıkıntısı çeken Hoseok'un omegasını alfalarla tetiklemeye çalışmışlardı. Yoongi ve Jimin'in ise belirsiz kimliklerini ortaya çıkarmaya ve omega olup olmadıklarını öğrenmeye çalıştıklarından alfaların eline bırakmışlardı. Yoongi'den çoğu alfa hoşlanmazdı, kokusunu sevmez ve fazla dokunmazlardı. Ancak Jimin ve Hoseok'u ısırıp vücutlarındaki her noktayı işaretlemeden bırakmamışlardı. Hem de her defasında.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin