Bölüm 48

1K 105 24
                                    

Jimin karşısındaki adamın teklifine burun kıvırdı. "Çok beklersin."

"Deltanı geri istemiyorsun yani? Sadece bir bebek taşıyacaksın zor değil."

"Zaten hamile olduğumun farkında mısın acaba?"

Teta gülümsedi. "Sıramı bekleyebilirim."

Jimin'in midesi bulanmıştı. "Böyle bir şey asla olmayacak. Taehyung'un senin sürünün tamamını öldürebileceğine de bahse girerim." gümüş saçlı olan kollarını göğsünde bağladı. "Bence kendi hayatı için yalvarması gereken sensin."

—-

Taehyung ve Hwang'ın içinde olduğu kamyonet durdurulduğunda delta havayı kokladı. Kendisini durduranların içinde alfalar da vardı.

"Ne oluyor?" Hwang camdan dışarı bakarak soluk almaya çalıştı. "Ya-yakalanmayız demiştin."

Taehyung omuz silkti. "Yakalanmadık zaten, sadece durdurulduk."

Beta olanlardan biri şöför tarafındaki cama yaklaştı. "Nereden geliyorsunuz?"

Taehyung kendi kokusunu gizleyerek hafif sırıttı. "Kamp yapmaktan geliyoruz. Yol kontrolü mü var?"

Adam başını iki yana salladı. "Bu bölgeden çıkışlara izin yok."

"Neden?"

"Bilmenize gerek yok. Size evinize kadar eşlik edelim."

Taehyung dişlerini gıcırdatıp sinirlendiğini gizlemeye çalıştı. "Buna gerek olduğunu sanmıyorum. Ayrıca sizin devlet görevlisi olup olmadığınızı bilmiyorum."

"Yola devam etmenize izin yok." dedi betanın arkasından gelen alfa hırlarcasına. "Zorluk çıkarmaya mı niyetiniz var?"

Taehyung yeşil gözlerini alfanın kırmızılarına dikti. "Görevli olduğunuza dair belgeleriniz varsa elbette dediğünizi yaparım."

"Bizim devlet görevlendirmesinin üstünde yetkimiz var..." başını yana eğip havayı kokladı. "..beta?" dedi sorarcasına. Sonra kafasını yan koltuktaki Hwang'a döndürdü. "Alfaların güvenli şehirdeki izinli bölgeler dışında gezmelerinin yasak olduğunun farkında değil misin? İşaretini göster."

Hwang'ın tüyleri diken diken oldu. Serbest gezmesine izin olan alfalar sadece işaretli, yönetime bağlılıklarını bildirmiş alfalardı. O işaretten elbette Hwang'da yoktu.

"Yetkinizi gösteren belgeyi görmeden bir şey açıklamaya mecbur değiliz." diye mırıldandı Taehyung sakince. Alfanın parlak kırmızı gözleri tekrar ona döndü ve göz kontağını kesmeden bağırdı.

"Onları arabadan indirip üstlerini arayın!"

Sonrasında ise olaylar çok hızlı gelişti Taehyung kapısını açmaya gelen betalardan birini kapıyı sertçe açarak etkisiz hale getirdi ve arkasından gelen alfaya da tekme attı. Aynı anda Hwang da kendisine yönelen betalarla boğuşuyordu. Onlardan güçlüydü elbette, ancak hiç zarar görmemiş bir alfa kadar gücünü toplaması zaman alacaktı.

Taehyung onun olduğu tarafa koşup Hwang'ı kamyonetin içine itti ve kapıları kilitlemesini bağırdı. "Sen de gir!" dedi alfa dediğini uygulamadan önce.

"Bu seni onlardan kurtarmak için değil." dedi Taehyung kaşından bir damla kan süzülürken. "Benden kurtarmak için." kapıyı sıkıca kapattıktan sonra zehirli feromonlarını bütün arziye saldı. Alfalar daha çabuk etkileniyordu çünkü betalar feromon kokularını pek almazdı. Ancak onları da yavaşlatarak tek hamlede yere sermesine yardımcı olmuştu.

Deltası vücudundan çıkan hırıltıları hepsinin üzerine salıyordu. Kontrol konusunda henüz fazla gelişmemişti ancak tetanın ısırdığı noktada keskin bir acı hissettiğinde inleyerek kaputa yaslandı. Öfkesini daha da arttırmıştı bu olay. Sinir olup en yakınındaki alfanın kafasını arabanın kapısına vurdu ve hırıltılı nefeslerinin arasında feromonlarını geri çekti.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin